Gå til innhold

Geforce GTX 280/260 Ytelse og OC egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet Crysis med nye pyshX driver (trolig ikke noe forkjell pga dette) og nye beta driveren. Tror faktisk jeg fikk en liten forbedring, spilte på 1680*1050 2x aa - very high, spilte brett 1 bort til soloppgangen og ned til veien, lå da på 25 til 40 fps (noe som trolig betyr trøbbel senere i spillet men)

 

ps:måtte bruke paint nå da photshop forsvant i reinstaleringen av vista 64, blir dårligere kvalitet på bildene da.

216554.jpeg

216553.jpeg

216552.jpeg

216535.jpeg

216536.jpeg

216537.jpeg

216538.jpeg

 

 

Faktisk å kunne spille på denne setting synes jeg er ren fryd...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Of the topic.

Har iritert meg på at P5b kortet mitt ikke vill boote når jeg prøver lenger en 3.2, så jeg sitter å tweaker biosen. Tester å skifte på mulitplier - volt osv. Skal valse over nettet og andre tråder for å få orden på det.

----------------------

Prøvdet mass effect tidligere i dag og den lå ganske stabilt på 60 fps (trolig har de lagt inn en sperre på 60 fps) i 1680 1050 - alt annet på fullt.

----

Sender deg en PM smy

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg har volt dropp problem på mitt hovedkort, derfor kutter alt ut. Jeg kan sette cpu skyhøyt, men når det voltdropper blir det blåskjerm ettervhert.

 

Satt derfor volten mye høyere på min gammle OC 3.25 - 1.53 volt (Viser bare 1.45 i occt)

 

Da gikk jeg opp nesten 1000 poeng i 3dmark 06 :dontgetit: , tydligvis krøller denne voltdroppen med ytelsen også. Jeg vant en pencil mod slik at volten blir stabil men om jeg begynner å mekke går det altid til h...

 

216936.jpeg

Og Vantage 11 103

216948.jpeg

 

Vantage er langt fra så cpu begrenset...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Er det noen som har kjøpt GTX 260, eller vet hvordan den yter?

 

Jeg siterer meg selv litt. Noe jeg også lurer på er om GTX 260 liksom skal være et såkalt "mellom klasse kort" eller er det et "High End Kort". Er den bare et nedgradert GTX 280?

Endret av Linkage
Lenke til kommentar
Jeg har volt dropp problem på mitt hovedkort, derfor kutter alt ut. Jeg kan sette cpu skyhøyt, men når det voltdropper blir det blåskjerm ettervhert.

 

Satt derfor volten mye høyere på min gammle OC 3.25 - 1.53 volt (Viser bare 1.45 i occt)

 

Da gikk jeg opp nesten 1000 poeng i 3dmark 06 :dontgetit: , tydligvis krøller denne voltdroppen med ytelsen også. Jeg vant en pencil mod slik at volten blir stabil men om jeg begynner å mekke går det altid til h...

 

216936.jpeg

Og Vantage 11 103

216948.jpeg

 

Vantage er langt fra så cpu begrenset...

 

Jeg har kjørt pencil mod på min P5K hovedkort. Funker utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...