Gå til innhold

trenger man vista for å kjøre DX10?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I visse spill kan man kjøre DX10 i XP Eks. Crysis (se spill kategori under Crysis)

kan man kjøre dx10 med xp når man spiller Age of conan??

Skrevet (endret)

jeg har opfattet det som at DX10 er implenert i vista. mens spill som f.eks. Crysis kan kjøre på DX10(vista) og DX9(xp)...

("implenert", der tok jeg vann over hodet :whistle: )

Endret av 2ball(s)
Skrevet
Man kan ikkje kjøre DX 10 i Windows XP. Folk som påstår det har ikkje skjønt kva DX10 er.

Kan ikke sette settings på Very high i crysis pga at jeg har xp, xp har ikke dx10

Skrevet

Man kan hacke Crysis slik at man får noen effekter som normalt sett ikke er tilgjenglig når man kjører under XP, men de virkelige DX10-effektene vil man aldri få.

Skrevet
jeg har opfattet det som at DX10 er implenert i vista. mens spill som f.eks. Crysis kan kjøre på DX10(vista) og DX9(xp)...

Implementert tror eg det skal være :p

Skrevet
Man kan hacke Crysis slik at man får noen effekter som normalt sett ikke er tilgjenglig når man kjører under XP, men de virkelige DX10-effektene vil man aldri få.

Hva er forskjell, ser helt likt ut og yter ikke noe verre for å si det slik.

Skrevet

Windows XP støtter maks DX 9.0c (i allefall per dags dato).

Windows Vista støtter DX 10.

Så til svar på trådstarters spørsmål : Ja man må ha Vista for å kunne kjøre DX10.

Tillegg : Kan hende man hende at noen geniale hoder der ute har klart å legge ut hacks til spill som gir DX10 effekter selv om man kjører DX9, men ikke hørt om det enda.

Skrevet

hehe.. men jeg hadde jo rett! w00t!

Skrevet
I visse spill kan man kjøre DX10 i XP Eks. Crysis (se spill kategori under Crysis)

kan man kjøre dx10 med xp når man spiller Age of conan??

AoC har pr dags dato ikke støtte for DX10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...