Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Etter å ha sitti i 1 time i nattens mulm og mørke for å jailbreake telefonen slik at jeg kan få sett en episode med entourage på vlc4iphone før jeg legger meg, så konker iphone og er stuck i recovery. Der for alt av kontakter, bilder osv, gitt...

Har du forsøkt å ha telefonen tilkoblet til itunes mens du rebooter telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg ikke jailbreaket, men slik jeg har forstått så MÅ man på nyeste versjoner av 3GS alltid være tilkoblet dersom man rebooter telefonen. Finnes vel pr. idag ingen jailbreak som unngår dette såvidt jeg vet?

 

Dette kan skje om man er uheldig. Jeg har ikke dette problemet, og jeg har heller ikke kommet over en større gruppe mennesker som har dette problemet.

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke jailbreaket, men slik jeg har forstått så MÅ man på nyeste versjoner av 3GS alltid være tilkoblet dersom man rebooter telefonen. Finnes vel pr. idag ingen jailbreak som unngår dette såvidt jeg vet?

 

Dette kan skje om man er uheldig. Jeg har ikke dette problemet, og jeg har heller ikke kommet over en større gruppe mennesker som har dette problemet.

Nei, ingen problemer her!

Lenke til kommentar

Har oppgradert fra 2 et eller annet, til 3.1.2 på iPhone 3G for litt siden. På den forrige så kom en del av programmene jeg hadde innstallert fra Cydia osv opp i settings på telefonen, der det var ekstra innstillinger til enkelte av programmene. Hvorfor skjer ikke det nå lenger ? Husker at Winterboard var der, Categories, enkelte spill osv.

 

EDIT: og en ting til - fargen på teksten under alle programmene er veldig grå, og vanskelig å lese, skal ikke den være hvit, og eventuelt, noe app hvor man kan endre fargen på teksten der ? :)

 

EDIT: Og enda en ting - Hvorfor får jeg ikke valgt ikoner til mappene lengre ? Det kommer aldri opp noe valg i det hele tatt, så nå har jeg kun grå kjedelige mapper på skrivebordet(springboard). Var en drøss av ikoner tidligere, og jeg har også lasta ned en tilleggspakke med ikoner til dette programmet, hvilket jeg ikke har noe sted å velge det fra :roll:

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Har oppgradert fra 2 et eller annet, til 3.1.2 på iPhone 3G for litt siden. På den forrige så kom en del av programmene jeg hadde innstallert fra Cydia osv opp i settings på telefonen, der det var ekstra innstillinger til enkelte av programmene. Hvorfor skjer ikke det nå lenger ? Husker at Winterboard var der, Categories, enkelte spill osv.

 

EDIT: og en ting til - fargen på teksten under alle programmene er veldig grå, og vanskelig å lese, skal ikke den være hvit, og eventuelt, noe app hvor man kan endre fargen på teksten der ? :)

 

EDIT: Og enda en ting - Hvorfor får jeg ikke valgt ikoner til mappene lengre ? Det kommer aldri opp noe valg i det hele tatt, så nå har jeg kun grå kjedelige mapper på skrivebordet(springboard). Var en drøss av ikoner tidligere, og jeg har også lasta ned en tilleggspakke med ikoner til dette programmet, hvilket jeg ikke har noe sted å velge det fra :roll:

 

Jeg har heller ikke Winterboard eller Categories i settings. kanskje du hadde "winterboard settings" installert før du oppgraderte? Den finnes isåfall ikke lenger, sånn i utgangspunketet hvertfall. Har du gjort en clean install av foreks. Categories etter at du oppgraderte?

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke Winterboard eller Categories i settings. kanskje du hadde "winterboard settings" installert før du oppgraderte? Den finnes isåfall ikke lenger, sånn i utgangspunketet hvertfall. Har du gjort en clean install av foreks. Categories etter at du oppgraderte?

Hadde mange andre programmer i vanlige settings til telefonen, og hadde ikke innstallert noe ekstra for dette, det ble bare lagt til der automatisk da jeg innstallerte de ulike programmene.

Har prøvd å reinnstallere Categories flere ganger nå uten hell. Har til og med prøvd å laste ned både fra Rock óg Cydia for å sjekke om én av de kanskje hadde buggy filer, men uten hell. Får fortsatt ikke opp valg om ikoner.

Lenke til kommentar
Har oppgradert fra 2 et eller annet, til 3.1.2 på iPhone 3G for litt siden. På den forrige så kom en del av programmene jeg hadde innstallert fra Cydia osv opp i settings på telefonen, der det var ekstra innstillinger til enkelte av programmene. Hvorfor skjer ikke det nå lenger ? Husker at Winterboard var der, Categories, enkelte spill osv.

 

For å vise instillinger fra Cydiaprogramvare i "Instillinger" trengs det "PreferenceLoader". Men Winterboard har aldri hatt en egen innstilling der, så da har du nok installert Winterboard Settings.

 

EDIT: og en ting til - fargen på teksten under alle programmene er veldig grå, og vanskelig å lese, skal ikke den være hvit, og eventuelt, noe app hvor man kan endre fargen på teksten der ? :)

 

Bruker du et theme? Er svaret ja, så slett .plist-filen i theme-mappen. Det er plist-filen som bestemmer tekstfargen og størrelsen på kalenderdagen på Springboardet.

 

EDIT: Og enda en ting - Hvorfor får jeg ikke valgt ikoner til mappene lengre ? Det kommer aldri opp noe valg i det hele tatt, så nå har jeg kun grå kjedelige mapper på skrivebordet(springboard). Var en drøss av ikoner tidligere, og jeg har også lasta ned en tilleggspakke med ikoner til dette programmet, hvilket jeg ikke har noe sted å velge det fra :roll:

 

Disse kan du endre manuelt ved å bruke SSH.

Lenke til kommentar
Har oppgradert fra 2 et eller annet, til 3.1.2 på iPhone 3G for litt siden. På den forrige så kom en del av programmene jeg hadde innstallert fra Cydia osv opp i settings på telefonen, der det var ekstra innstillinger til enkelte av programmene. Hvorfor skjer ikke det nå lenger ? Husker at Winterboard var der, Categories, enkelte spill osv.

 

For å vise instillinger fra Cydiaprogramvare i "Instillinger" trengs det "PreferenceLoader". Men Winterboard har aldri hatt en egen innstilling der, så da har du nok installert Winterboard Settings.

 

EDIT: og en ting til - fargen på teksten under alle programmene er veldig grå, og vanskelig å lese, skal ikke den være hvit, og eventuelt, noe app hvor man kan endre fargen på teksten der ? :)

 

Bruker du et theme? Er svaret ja, så slett .plist-filen i theme-mappen. Det er plist-filen som bestemmer tekstfargen og størrelsen på kalenderdagen på Springboardet.

 

EDIT: Og enda en ting - Hvorfor får jeg ikke valgt ikoner til mappene lengre ? Det kommer aldri opp noe valg i det hele tatt, så nå har jeg kun grå kjedelige mapper på skrivebordet(springboard). Var en drøss av ikoner tidligere, og jeg har også lasta ned en tilleggspakke med ikoner til dette programmet, hvilket jeg ikke har noe sted å velge det fra :roll:

 

Disse kan du endre manuelt ved å bruke SSH.

Preferenceloader er allerede innstallert.

Winterboard Settings finner jeg kun info om på nett, men finner ikke i Rock, Cydia eller Appstore.

SSH Finner jeg bare tilleggsprogrammer til i Rock og Cydia, men finner ulike programmer i Appstore.

 

Har aldri hatt SSH innstallert, og aner ikke hva det er til eller hvordan det brukes.

 

Winterboard Settings kan jeg aldri huske å ha innstallert heller.

 

Bruker forøvrig ikke noe theme nå. Har lastet inn noen som jeg har prøvd, men har ikke blitt fornøyd, så jeg har valgt dem bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...