Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger hele posten min i en spoilertag kun for din skyld tc =) Hehe

 

 

 

Dette var en fantastisk episode. Det var akkurat den episoden jeg trengte.

Gretchen som virkelig hjalp Sara, kanskje mest fordi at hun også ville rømme, men da hun reddet Sara, utenfor "kirka". Takk Gretchen!

T-Bag var samme "gode" gamle T-Bag. Hele tiden ute etter å få mest ut av situasjonen selv, og det var så deilig da jeg skjønte at Michael faktisk hadde planlagt alt helt ned til den aller minste detalj. "When your dealing with T-Bag, all you can expect is a rat". Hele planen var egentlig lagt på at T-Bag som vanlig ville tyste. Gud hvor deilig det var å se T-Bag på slutten, helt fra seg og skrike ut "Scoooooooooooooooofieeeeeld".

Avskjeden med Sucre og Mahone var veldig fin, og jeg følte virkelig både gleden dems på at det hele nå var over, og i tillegg sorgen dems fordi Michael ikke fikk oppleve det med dem.

 

Men når Linc og Sara satt på båten, og så videoen Michael hadde spilt inn til dem. Michael var oppriktig 100% lykkelig, han visste at dette var den eneste muligheten for at Sara og ungen, og Linc skulle få leve i frihet. Og han ofret seg en siste gang, for å gi dem den friheten. Michael er kanskje den mest fantastiske karakteren jeg noen gang har sett i en TV-serie.

 

Takk Prison Break. For 4 fantastiske sesonger. Selv om mange mener at serien hadde endel dårlige episoder og sesonger, så ville jeg ikke vært foruten en eneste episode.

 

 

Lenke til kommentar

Angående Michael.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Han fant ikke noe annen vei enn å slå ut strømmen for å la Sara unnslippe Miami-fengslet. Så han begynte å rive ut strømlederne og tok så til slutt to ledninger med strøm og tok de sammen så både han ble grilla og strømmen til fengslet kortslutta.

 

Tiltross for at Mahone sa alltid det kunne være en annen mulighet, virket det som Michael ikke ville ha Sara der et sekund lengre så han ofret seg både for Sara og ungen hans. Han filmet også en video for Linc og Sara som ble sett i slutten av episoden med blant annet at han sier at de endelig er fri.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. I henhold til retningslinjene ble '2' innlegg slettet fra tråden.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Final spoiler

Var igrunn ein god episode, sjølv om den var litt enkel på ein måte. Visste jo på forhånd også kva som ville skje i slutten, så vart ikkje så veldig spanande. Men veldig fin avslutning, likte det med Gretchen og T-Bag :p. Hadde igrunn håpt litt på den teorien om at Michael ikkje døydde likevel, men fann ut at det var kun ein promillesjanse for at det skulle skje, likvel, eg håpte, noko som gjorde episoden meir spanande i grunn.

 

Takk til skaparane av Prison Break for mykje god underhaldning!

 

Lenke til kommentar

The Final Break:

 

Utrolig bra film :D Dette var virkelig en verdig avslutning på denne fantastiske reisen. Må si jeg satt med klump i halsen på slutten der da Sara og Linc så på videoen med Michael sin siste hilsen til dem. "We're free"...

 

Tror jeg trenger et par dager til å fordøye dette... Kommer til å savne Prison Break så innmarri mye :ermm:

 

Takk for fire fantastiske år :D

 

Lenke til kommentar

 

Fantastisk film. Nok en gang ofrer Michael seg. Ble faen meg rørt der jeg satt. "Finally we're free." Så herlig. Til og med Michael følte seg fri nå.

 

Dessuten, rart at ingen nevner lab-rapporten. Etter det jeg kort har resonnert meg fram til, var Michael uhelbredelig syk. Operasjonen hadde ikke funket, og han skulle derfor dø i nærmeste fremtid. Dette sier jo Michael selv da. Nok en gang tenker Michael lengre enn alle andre, og ofrer seg. Elsker den mannen.

 

Er lei meg nå, egentlig. Aldri mer Prison Break. Den mest fantastiske serien noen gang. Helt fra begynnelsen til slutt.

 

Lenke til kommentar

Fantastisk film. Nok en gang ofrer Michael seg. Ble faen meg rørt der jeg satt. "Finally we're free." Så herlig. Til og med Michael følte seg fri nå.

 

Dessuten, rart at ingen nevner lab-rapporten. Etter det jeg kort har resonnert meg fram til, var Michael uhelbredelig syk. Operasjonen hadde ikke funket, og han skulle derfor dø i nærmeste fremtid. Dette sier jo Michael selv da. Nok en gang tenker Michael lengre enn alle andre, og ofrer seg. Elsker den mannen.

 

Er lei meg nå, egentlig. Aldri mer Prison Break. Den mest fantastiske serien noen gang. Helt fra begynnelsen til slutt.

 

Lab-rapporten vart jo nemnt til slutt. Fekk ikkje Linc den ilag med CD-en?

 

Uansett, utruleg bra serie. Som nemnt i tidlegare spoiler, kanskje litt enkelt plot på ein måte i The Final Break, men det var ein finfin avslutning på det heile.

 

Lenke til kommentar

Hihi, ja, vart ein del spoilerprat no. Får toppe det med denne:

 

 

Vart sitjande att litt tom i slutten etter at Michael hadde tatt sin avskjed på kamera. Det var berre "shcwopp", så var VLC minimert til ein liten rektangulær firkant og alt var stille. Der slutta Prison break. :p

 

Lenke til kommentar

Da var en ålreit serier over for godt. Denne filmen gjorde siste episode bedre for min del. Fikk svar på noe spm jeg satt igjen med etter forrige episode.

 

Nå er jeg glad det er over, ikke fordi jeg synes det er en dårlig serie, men rett og slett fordi det også er greit å få se hvordan det endte til slutt. Og synes skaperne fikk det til ganske bra.

Lenke til kommentar

Ja denne episoden satt virkelig spikern på hodet på alle omeråder :yes:

 

Man fikk de svarene man trengte på de spøsrmålene man fikk fra avsluttinga + at man nå kan si at serien er slutt.

 

I mine øyne var dette en viktig episode for helheten, mest med tanke på "siste kapittel" eller slutten om man vil.¨

 

Har ikke tenkt til å røpe noe,så jeg sier bare at DEN MÅ SEES :yes:

Lenke til kommentar

Om Final Break

 

The final break ga oss svar på en del ting som skjedde, og jeg likte den meget godt. Herlig og se Michael eie alle sammen, spess T-bag ble eid mot slutten :)

 

Men ble usedvanlig trist slutt.. selv om eg visste Michael skulle dø, så var det med tungt hjerte og så ufortjent på alle måter. Men han ofret seg, og døde som en helt og et forbilde!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...