Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Alle har rett til sin mening, så forstå meg rett nå, når jeg sier at jeg ikke skjønner hvordan folk kan si at dette var en verdig slutt.

 

Michael døde, følte det ødela alt sammen. Hvorfor brakte de Sara tilbake da?? Jeg trodde de gjorde det for at vi skulle få se dem lykkelige sammen, ikke for at hun skulle ende opp som alenemor. wtf?

 

For meg spiller det ingen rolle hvor cheesy slutten blir, men Michael og Sara burde fått en lykkelig slutt. Jeg kommer alltid til å se på sesong 2 på slutten av denne serien, alt etter det har vært bortkastet. Hvis jeg neste gang ser navnet til en av PB-forfatterene som skaper av en serie, kommer jeg til å skifte kanal fortere enn lynet. Æsj, de kan ikke gjøre dette mot fansen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, var litt sjokkerande at dei lot Michael døy, men han hadde tross alt ein dødeleg sjukdom, og berre tenk på alt han har oppnådd, alt han har gjort for sine nærmaste og verda. Han vil bli hugsa av alle, som eit teikn på det som er godt i verda. Tykkjer det var ein litt trist avslutning, men nydeleg, så absolutt nydeleg.

Lenke til kommentar

latterlig episode. noe som manglet rett og slett. så åpenlyst at michael skulle dø. general hadde et poeng om sarah. noen som fortjente å daue så var det hu. kellerman kom tilbake, men han var på langt nær så kul som før. ellers var det eneste lyspunktet at t-bag brilijerte igjen, men synd han ble kasta i fengsel. idiotisk av scofield og co. episke slutten ville være at t-bag gikk rambo og drepte gjengen, tok scylla og tok over the company.

 

greit nok at vi fikk en avslutning på serien, men de skulle helt klart avslutta det etter sesong 2.

sesong 1 og 2 ER prison break. michael i form, t-bag i form, mahone i form, kellerman i form. det var tider

 

tobn

Lenke til kommentar
greit nok at vi fikk en avslutning på serien, men de skulle helt klart avslutta det etter sesong 2.

sesong 1 og 2 ER prison break. michael i form, t-bag i form, mahone i form, kellerman i form. det var tider

 

tobn

 

Hvor teit er det ikke å whine om dette nå? Greit, dere har masa nok om det tidligere, men nå er faktisk serien slutt. Give it a rest. Move on. Jizez. :roll:

Lenke til kommentar

Slutten var genial, det er ikke noen ting å si på det. Men jeg tror nok svært så mange ble skuffet. Hadde man kuttet serien på ca 35 minutter, hadde man fått en happy ending. Men så skjer det som så ofte før i Prison Break - en tvist man ikke hadde forventet (om man ikke var dum nok til å lese spoilere).

Lenke til kommentar

Fryktelig trist slutt! Kommer til å bruke dager på å fordøye dette! Men helt sikkert bra, selv om jeg personlig hadde likt om det sluttet etter 35 minutt. Da hadde Prison Break vært et ferdigfordøyd og avsluttet kapittel i hodet mitt nå.

 

Prison Break har vært en fantastisk serie! Det er ikke siste gangen jeg har sett denne! (det er faktisk den eneste serien jeg noen gang har sett). Sykt/farlig avhengighetsskapende (jeg så sesong 1-4 minus disse 6 på halvannen uke før jul)!! Serien har gjort syykt inntrykk på meg. Jeg burde egentlig aldri sett den :p Men en syyyykt god opplevelse var det!

Lenke til kommentar

En utrolig verdig avsluttning, deretter syns jeg det var forferdelig trist med Micheal. Syns han og Sara kunne fått en lykkelig slutt.

 

 

Blir fantastisk å se den filmen som kommer og egentlig får vite hva som skjedde med Micheal.

 

Det er ingen mulighet for at han lever i de filmene?

Lenke til kommentar

Hun kommer kanskje tilbake i The Final Break??? ikke vet jeg...

I S04E21-22 fikk vi jo vite hva som skjedde med Kellerman, som vi ikke viste om hadde dødd eller fortsatt var i live... så enten kommer hun tilbake og lever, eller ikke, å da er hun sikkert død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...