Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så vanskelig å poste spoilere i spoilertråden? Geez...

 

Enig, vanligvis klarer jeg på noen som helst måte å trykke på de og det hater jeg uansett. Men heldigvis klarte jeg å ikke gjøre det denne gangen da det er seriefinalen og alt det om bare 3 dager. Best å vente. Og jeg er faktisk litt dum føler jeg og har ikke peiling på hvem det er en gang i motsetning til et par som har postet her i dag. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke selvkontroll når folk poster uten spoilertags....

 

Det har gang på gang blitt postet spoilere i denne tråden, flere ganger uten spoilertags. Det er meningen at det ikke skal innholde spoilere uten spoilertags i denne tråden. Å når vi har en spoilertråd for dette del-forumet/sub-forumet(eller hva søren det kalles), er det ikke så vanskelig å la være å putte det utenfor denne tråden vel? Det er såpass mange av disse spoilerne som postes her som rett og slett kopieres fra spoilertråden over til denne tråden. Det er ikke noe poeng og ha dem begge steder, hvertfall de som står utagget.

Lenke til kommentar
Det er ikke selvkontroll når folk poster uten spoilertags....

 

Det har gang på gang blitt postet spoilere i denne tråden, flere ganger uten spoilertags. Det er meningen at det ikke skal innholde spoilere uten spoilertags i denne tråden. Å når vi har en spoilertråd for dette del-forumet/sub-forumet(eller hva søren det kalles), er det ikke så vanskelig å la være å putte det utenfor denne tråden vel? Det er såpass mange av disse spoilerne som postes her som rett og slett kopieres fra spoilertråden over til denne tråden. Det er ikke noe poeng og ha dem begge steder, hvertfall de som står utagget.

For det første Mahavishnu (og en del andre), så postet jeg MED spoilertag, imotsetning til andre i denne tråden!! For det andre har jeg forklart hvorfor jeg postet den her, og ikke i spoilertråden... Syns ikke spoileren min er så stor, dessuten røper den ikke direkte hva som skjer, imotsetning til det som står i spoilertråden + ifrykt for å få røpt handlingen i seriefinalen i spoilertråden... Derfor valgte jeg å poste den her, MED spoilertag, + senere en !WARNING!...

Så jeg skjønner ikke hvorfor du klager så fært på meg :nei:

Lenke til kommentar

sitter å ser en episode fra sesong 1 nå... noen som tror det er en sjanse for at Henry Pope kommer tilbake i seriefinalen? ... Men han har kanskje ikke noe mere i serien å gjøre, eller?

Og hva med Felicia Lang og Maricruz Delgado...? Er jeg helt på villspor :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...