Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Avslutninga er om 2 uker, ikke neste uke. 4 episoder igjen :)

Dette hentet jeg fra IMDb: .

"Prison Break" (2005) (TV series)

aka "Prison Break: On the Run" - Australia (second season title)

- Season 4, Episode 20: Cowboys and Indians

- Season 4, Episode 22: Killing Your Number

 

Altså, Vi har allerede sett Cowboys and Indians, og neste uke så kommer dte dobbelepisode, dvs; episode 21 og 22.

Så avslutninga er neste uka ;)

Endret av Deathshoot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wow, super episode. Sesongens beste, og kommer høyt oppe blant all-time favoritt episoder. Lurer fælt på hvordan Michael skal klare å komme seg ut av denne floken. Irritert på T.bag, han er en ekkel liten %&/PT%¤#""

 

Gleder meg til neste uke, selv om det blir litt trist også, slutt på PB...

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Noen andre enn meg la merke til at etter disse agentene som gasset de ut hadde gått forbi på ene etasjen, så ble det zoomet inn på veggen ved siden av/døra til rom 834 i et par sekunder? Ga liksom ingen mening og det kan jo ikke vært tilfeldig :!:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-112463-1241910279_thumb.jpg

 

Mulig jeg surrer da :p

Trur det var for å vise kva etasje dei var komne til. Michael og Linc var i 16. etasje, og desse agentane var i etasje 8.

Lenke til kommentar

Merkelig nok fikk jeg ikke sett E20 før idag... men for en episode!!! sånn spenning som det var i denne episoden, har det nesten ikke vært siden sesong 1 avslutninga. Som FOX-boss'n Kevin Reilly sa i et intervju for et par måneder siden: "De har en kul slutt faktisk. Jeg vet hva som skjer, og det er en j.... bra idé"

Neste fredags natt kan ikke komme for tidlig ass :yes:

Lenke til kommentar

Gjett hvem som kommer tilbake i de to episodene på fredag'a!

 

:eek: NB: SPOILER! :eek:

 

 

C-Note, Sofia Lugo, Sucre og Gretchen :new_woot:

+ en person som vistnok skal ha vært død i serien ganske lenge nå... de vil ikke røpe navn... Abruzzi? Kellerman?

Kilde: http://news.yahoo.com/s/eonline/20090506/en_top_eo/122527

Warning: kan inneholde noen flere spoilere enn det jeg har sakt nå...

 

Endret av tjotr
Lenke til kommentar
spoilers

Kan dere ikke for Guds skyld holde spoilerne til spoilertråden? Selv om du tross alt setter i spoiler, er fristelsen stor for veeeldig mange.

Nå syns jeg ikke spoileren min er så stor da... røper liksom ikke hva som skjer, imotsetning til det som står i spoilertråden... turde ikke å skrive i spoilertråden pga. frykt for å få mye av handlingen avslørt, hvis du skjønner :whistle:

Lenke til kommentar
Har så jævlig lyst å trykke, faen ta deg tjotr. :p Men neida, jeg venter 4 dager jeg! :cool:

Eg og!! Must... see... spoiler... Nei, blir for dumt, kjekkare å sjå utan at eg veit det. Men reaksjonen til tjotr på kven som kjem tilbake er nesten ein spoiler i seg sjølv. Håpar berre ikkje dei tek tilbake Peter Stormare slik det var rykter om, det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Gjett hvem som kommer tilbake i de to episodene på fredag'a!

 

 

C-Note, Sofia Lugo, Sucre og Gretchen :new_woot:

+ en person som vistnok skal ha vært død i serien ganske lenge nå... de vil ikke røpe navn... Abruzzi? Kellerman?

Kilde: http://news.yahoo.com/s/eonline/20090506/en_top_eo/122527

Warning: kan inneholde noen flere spoilere enn det jeg har sakt nå...

 

Skriv en advarsel med rød, stor skrift over spoileren neste gang, jeg har en tendens til å lese alle spoilere før jeg leser det som står over hvis det ikke er noe ordentlig advarsel. Så nå fikk jeg vite det som sto der xD

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Gjett hvem som kommer tilbake i de to episodene på fredag'a!

 

 

C-Note, Sofia Lugo, Sucre og Gretchen :new_woot:

+ en person som vistnok skal ha vært død i serien ganske lenge nå... de vil ikke røpe navn... Abruzzi? Kellerman?

Kilde: http://news.yahoo.com/s/eonline/20090506/en_top_eo/122527

Warning: kan inneholde noen flere spoilere enn det jeg har sakt nå...

 

Skriv en advarsel med rød, stor skrift over spoileren neste gang, jeg har en tendens til å lese alle spoilere før jeg leser det som står over hvis det ikke er noe ordentlig advarsel. Så nå fikk jeg vite det som sto der xD

fornøyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...