Gå til innhold

GTA-episoder forsinket (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja, god tid. Har ennå mye igjen av GTA4. Usikker på om jeg skal fullføre det, men blir vel i løpet av året en gang.

Skrevet (endret)

spilt igjennom 2 ganger alt, og siden de har drept alt som var gøy utenom oppdrag ville jeg hatt disse episodene fort, men kan jo ikke annet enn å vente. men når de kommer er jeg nok mest opptatt med killzone 2 etc:)

Endret av Akrabra
Skrevet

Mafia 2, Just Cause 2, og Saint's Row 2, kommer neste år da :p (man kan kanskje plassere Postal 3 under den type spill også :p)

jaja

Skrevet

Hvorfor i helskog skulle de være gratis?

Det ville være utrolig tilbakestående å investere millioner i expansions som visstnok

skal gi timesvis med gameplay, for så å gi de ut gratis.

Skrevet

Ok, da veit eg det. Var bare det eg trudde. Er det nokon som veit kva det vil innehalde? Eg veit at ingen veit heilt sikkert, men er det mulig at det kan være nye byer, våpen med meir? For eg er litt skeptisk til at Rockstar er villig til å legge inn nye byer også videre..

Skrevet

Det er det eg og seier. Eg tviler på at dei vil legge inn nye byer. Men det er nokon som trur det. Eg trur det kanskje bare er nokre nye oppdrag men ikkje mykje meir enn det. Men det er jo lov å håpe :)

Skrevet

Størrelsen på dette er det ingen som kjenner, utsetjinga har jo heller ingenting med utviklinga å gjere, men eg er spent på kva dei kjem fram med.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...