Gå til innhold

AoC: folk som slutter etter 30 dager


Anbefalte innlegg

Er det noen her som skal bare spille 30 dager og si opp sin subscription? Jeg irriterer meg jævlig over bugsene så jeg har sagt opp min og kommer vel tilbake om kanskje noen måneder når det meste er fikset.

 

Bare interessert i hvor mange som skal faktsik gjøre dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er "ingen" bugs i spillet som gjør det uspillbart. Hvilke bugs er det du irriterer deg mest over?

 

Jeg irriterer meg kun over at female er svakere enn male i assassin classen, ellers fynker alt fjell. Noen quests osv er bugga, men det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar

fyren kommer tilbake om noen mnd. Ikke noe å si på det:) En del ting er nok mye bedre om 2-3 mnd. Selv syntes jeg ikke bugsa er nok til å slutte å spille.

 

EDIT: Grinde er vel egentlig en del av MORGP's. Man kommer ikke helt utenom det. Og faktisk så liker jeg å grinde til tider:) Av og til er det greit å gjøre hjernedøde ting også:) Så lenge man hele tiden får litt reward for det:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Har lagt inn Visa med betaling. Selv om det er noen bugs er det langt fra uspillbart.

Liker hele stilen Funcom har greid å skape med Age of Conan.

 

Har funnet meg en guild med likesinnede mennesker i 30 åra som har spilt masse MMORPG før. Aldri hatt det så bra i noen wow guild hvor drittunger suttra for det minste. Det er tydelig at spillet er lagt opp til den litt eldre garde, noe som passer oss helt utmerket.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen spesielle synlige bugs som går direkte ut over spillbarhet, men ser jo at det er en rekke bugs, feks feats som ikke virker og spells som ikke er som de skal være - se charge.

 

Men større problem er mangelen på content på 50 og oppover, men sånn er det med alle nye mmos, og funcom har allerede sagt at de jobber med dette.

 

så jeg slutter ikke pga et par bugs nei, men det kommer også ann litt på om guilden min velger å ta en pause etc

 

Pluss, det er sommer her i bergen, er gøyere å drikke øll på bryggen enn å sitte inne og svette.

Lenke til kommentar
Er det noen her som skal bare spille 30 dager og si opp sin subscription? Jeg irriterer meg jævlig over bugsene så jeg har sagt opp min og kommer vel tilbake om kanskje noen måneder når det meste er fikset.

 

Bare interessert i hvor mange som skal faktsik gjøre dette.

 

Du er nok ikke rette person til å spille MMO's fra launch nei. Kom tilbake om noen måneder! :)

 

Jeg derimot; jeg skal spille.. Blir vel en del raiding i sommerferien, om raids er pakket inn i spillet(?)

Lenke til kommentar

Kommer nok til å slutte, rett og slett fordi jeg ofte kjeder meg når jeg spiller. Det skal sies at jeg er langt ifra max level, så det blir en del solo questing. Allikevel føler jeg at de har jobbet overraskende lite med de "sosiale" aspektene ved spillet, og det er i grunn ganske katastrofalt for et MMO.

 

- Ta noen eksempler. Om man er mer enn ~100m fra hverandre så kan man ikke se hverandre på kartet.

- On screen messages og system messages spammer chatten (ja, jeg er klar over at man kan fjerne dem, men like fullt)

- Selv om det er flere instancer i mange områder, så er det en evig venting på respawns. Feks må man gjerne vente minst 10 min på at en "boss" skal respawne. En boss som står i et område der alle ferdes.

- Når man /tell til noen så blir teksten gul. Samme som on screen message-spam. Når man får whisper tilbake blir den rosa. Greit nok at man kan lage en egen tab til whispers, men det bør ikke være nødvendig.

 

Det er mange andre ting som irriterer også:

 

- Spells/comboer/feats er både bugga og utrolig lite forklart. Det er slettes ikke uvanlig med beskrivelser som "dette slaget er veldig hardt", uten at det sier noe om hvor hardt det faktisk er.

- Ulogiske feats, feks at man får 3% increase for første poeng, men så bare 1% for hvert av de 4 neste poengene man investerer. Det fører til uendelig mange respecs (evt mye lesing på forum).

- Grafiske bugs. Gidder ikke utdype denne.

 

I det hele tatt synes jeg spillet er veldig uferdig på mange områder, og selv om det har mye potensiale, så har jeg cancel'a subscription (foreløpig).

Lenke til kommentar
Spells/comboer/feats er både bugga og utrolig lite forklart. Det er slettes ikke uvanlig med beskrivelser som "dette slaget er veldig hardt", uten at det sier noe om hvor hardt det faktisk er.

- Ulogiske feats, feks at man får 3% increase for første poeng, men så bare 1% for hvert av de 4 neste poengene man investerer. Det fører til uendelig mange respecs (evt mye lesing på forum).

- Grafiske bugs. Gidder ikke utdype denne.

 

Veldig enig i akkurat det der med dårlig forklart. Hvem i pokker bryr seg om at noe "slår veldig hardt" uten å ha med tall som sier hvor mye osv. Funcom suger sinnsykt på dette med stats syntes jeg. Der har dem noe å lære av Blizzard.

Lenke til kommentar
Veldig enig i akkurat det der med dårlig forklart. Hvem i pokker bryr seg om at noe "slår veldig hardt" uten å ha med tall som sier hvor mye osv. Funcom suger sinnsykt på dette med stats syntes jeg. Der har dem noe å lære av Blizzard.

Ja, og det minner meg på enda en sak. Det er ikke bare feats og spells etc, men vanlige stats også. Det står hva de gjør om du tar musa over dem, feks intelligence. Men det står ingenting om hvor mye bonus man får av dem. Dette er jo såpass grunnleggende at alle bør vite det (med tanke på valg av utstyr etc).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...