Gå til innhold

AoC: folk som slutter etter 30 dager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående grå quest, som er off topic - beklager. Men man får faktisk ganske mye xp av grå quest også, så jeg sletter aldri et grått quest, jeg gjør alt jeg kommer over. Dessuten er det ofte moro å gjøre et quest selv om ikke alltid rewarden(xp+items) er på topp.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg sluttet vel nærmest samme dag jeg fikk spillet.

 

men det er nå kun fordi jeg ikke takler å spille på low grafikk, og heller venter til jeg får en PC jeg faktisk kan skru opp grafikken litt på ;)

Skader ikke om det blir fikset noen småbugs og det blir lagt til noen ekstra quests heller ;)

Lenke til kommentar
Angående grå quest, som er off topic - beklager. Men man får faktisk ganske mye xp av grå quest også, så jeg sletter aldri et grått quest, jeg gjør alt jeg kommer over. Dessuten er det ofte moro å gjøre et quest selv om ikke alltid rewarden(xp+items) er på topp.

 

Jepp, gråe quest gir samme xp som di ville gjort om di va feks grønne/gule.

 

Eneste er at di ikke vise så mye igjen på ditt level som et anna quest ville, men tar man flere av di stå går det bra.

 

Så vist man sliter med quests som jeg gjør nå på lvl 42 så er det snappe opp litt gråe quest eller kjøre Sanctum om igjen et par runder.

Lenke til kommentar

Det jeg mangler i AoC er rett og slett noe som får meg til å spille videre. Derfor kommer jeg til å slutte. Levla opp til level 40 ganske fort, men får ikke lyst til å starte spillet når jeg sitter foran datamaskinen.

 

Litt merkelig, men tror kanskje MMORPG sjangeren ikke her helt min smak lenger. Kos dere videre alle sammen :)

Lenke til kommentar

Vel, mye av grunnen til at jeg ikke orker er at jeg har spilt igjennom som Demo frem til lvl 30 for å finne ut at klassen var totalt uinteressant og kjedelig konstruert. Startet såvidt på en Conq etterpå men når jeg skal begynne fra scratch igjen så venter jeg heller og ser om spillet blir litt mer polishet etterhvert.

Lenke til kommentar

jeg bare starter nye alts hele tiden jeg nå. Blir som regel lei når jeg kommer til lvl 30-36. så jeg starter på nye alts liksom. Har en necromancer en demonologist og en barbarian, har tenkt å starte på en dark templar eller bear shaman kanskje jobbe litt mer med demonoligisten da. Var det ikke en norsk klan på denne serveren(soulstorm)? brutalists tror jeg det var kan dere ikke sende meg en pm eller noe.

Lenke til kommentar

Etter å ha spillt 12 onlinespill fra start , så er conan et av de aller beste , minst bugs , mest smoothest , ingen server krasjer osv - i det heletatt en nokså perfekt start. Folk klager over bugs i Conan , ja da har dem heller spillt lite onlinespill generellt fra start .

Muligheten til å bli med conan fra start og se hvordan det utvikler seg er MEGET fasinerende ;)

Oss som har spillt MMOs i en 10-15 år vet å sette pris på et godt spill tross bugs.

Så jeg kommer selvsagt til å fortsette.

 

Endel av oss som har svart i denne posten har sagt at vi skal fortsette å spille , så vi er litt off topic her .

Jeg skjønner også de som vil vente noen måneder og så komme tilbake , folk er forskjellige og irriterer seg også forskjellig ovenfor ting ;)

Lenke til kommentar

Age of conan er et vakkert spill :new_woot: men jeg slutter, det er ikke gøy og spille det rett og slett. det var alt for mye solo playing i starten av spille, den første byen du starta ved syns jeg de kunne gjort at spillerne kunne drar ut til den store verden før 20 og det var irirterne quest. og jeg flikk aldri noe motivasjon til å dive med det spille. Kamp system var fett men resten av spille syns jeg var rortet ikke noe system, det var ikke gjennom tenkt. OG når man døde så MÅTTE man kjempe til der gravsteinen du la, men kanksje det kom litt mange personer på deg og du døde igjen! da blir man sur, at man bare gå rett ut av spillet og gjør noe annet. spille var kjeldig og det skulle vært mye mer system på ting. spille er kjent for grafikk og kamp ikke mer! jeg ble litt skuffet over spillet. :thumbdown:

 

litt off topic hørte dere at KRF vil forby age of conan som de sa det " dette spille ødlegger Norsk kultur, og det er bare dreping og dreping i dette spillet. og jeg skjønner ikke at man kunne lage noe sånt i Norge, dette spillet vil gjøre mennesker mer voldelige."

det var drit morsomt og høre på. KRF må ha røyka noe som ikke er bra :innocent:

Lenke til kommentar

Fortsetter, men har teknisk sett "sagt opp" -utelukkende fordi jeg hater auto-trekk...

 

Har imidlertid ikke spilt på en del dager nå, men er moro når jeg først logger på. Vi får se om spillet ender opp med å fange meg som så mange andre har gjort.

 

Til opplysning spiller jeg mest Team Fortress for øyeblikket ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...