Gå til innhold

AoC: Flink gamemaster :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I WoW så er det trialkontoer som spammer ned chat, selve kontoene med karakterer som har penger, sier ikke ett ord i public. Akkurat nå så er alle bannede kontoer ekte kjøpte kontoer, med andre ord så koster det store kroner og øre hver gang gullselgere blir bannet.

 

Når buddy/trial programmet starter, så vil det bli spamming til tusen som nevnt overfor, da det bare er gratis kontoer som er risikoen. Nå har Funcom tatt rimelig aggressive tiltak mot folk som plutselig har hatt mye penger, noe arkitekter i mang et guild har opplevd å få smaken pisken på. Etterhvert som den generelle massen får mer penger så kommer nok neppe det til å beskytte oss mot gullselgere heller.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Tror og håper ikke buddy keys blir et stort problem. Det er et begrenset antall per person (5 for CE og 1 for normal (?)) så det vil ikke vare evig uansett. I tillegg kan Funcom "trace" buddy keyen tilbake til kontoen som opprinngelig gav den videre og eventuelt ta litt action mot denne kontoen også forhåpentligvis ;) Er bra å se at de har et greit system mot slikt fra dag 1 i alle fall. Vi får se hva tiden bringer :) Jeg støtter de i alle fall så lenge jeg føler at de prøver så godt de kan mot denne fa*nskapen.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Funcom er nok veldig mer serviceinnstilt enn Blizzard (ikke akkurat en prestasjon), og takk gud for det.

 

Relativt skeptisk til den kommentaren der...

 

- 18-36 timer i kø for å få svar på petition.

- Petitions slettet uten noe som helst svar, opptil flere ganger og for flere brukere

- GMs som prøver å enforce regler som faktisk ikke er i spillet

 

Mye av det kan man vel skylde på at de er underbemannet dog. Sier seg jo selv at det er lettere for mindre firma å ha kontroll og.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
- 18-36 timer i kø for å få svar på petition.

- Petitions slettet uten noe som helst svar, opptil flere ganger og for flere brukere

- GMs som prøver å enforce regler som faktisk ikke er i spillet

Det er forklart i det offisielle forumet at etter en petition er behandlet så kommer det ikke automatisk tilbakemelding. De skal utbedre det systemet siden folk blir forvirret.

 

Resten kan jeg ikke hjelpe deg forstå. Det er vel tenkelig at om halvparten som sender petition sender en ny en etter den første er logget pga dårlig kommunikasjon, i tillegg til at folk lager unødvendige petition om at noe er vanskelig eller at de blir drept så blir det nok en voldsom mengde å lese igjennom før de får hjelpet deg.

Lenke til kommentar

For en forbanna tulling han i Ruscorb må være.

Gm er til for å hjelpe i spill, og så er det disse idiotene som bare skal lage faen. Tror jeg vet hvilken sak du tenker på, men syns det er bra, hadde jeg vært GM ville jeg slått ned hardt på spillere som ødelegger total opplevelsen av spillet.

 

Og btw, mange som burde blitt banna fordi de er noen forbanna 12 åringer. Jeg kan ikke få uttyrkt hvor sinna jeg blir når jeg ser chatten blir spammet ned og så viser det seg at det er en eller annen dum unge som spammer.

 

Og nei, jeg er ikke sur eller grinete, men er ikke enig eller syns det er gøy at folk sier "eid" osv til GM som prøver å faktisk gjøre noe med drittsekker.

Lenke til kommentar

GM'en gjorde noe for en drittsekk, om du tenker på samme sak. Om man går på pvp server å ikke tåler å bli grisedrept, så kan du hive deg på PVE server. Om en GM skal komme til meg på en PVP server å si at jeg ikke får lov til å drepe andre, da har han ingen verdens ting å gjøre i en GM stilling, og det tror jeg også denne GM'en forsto etter hvert som samtalen utviklet seg med han i Ruscorp.

 

Han hadde ALT på sin side, han hadde serverens regler. Det er noe en GM ikke har lov til å bøye eller klage på. Sånn er det.

 

Drittsekker er dem som ikke klarer å godta reglene som de har godtatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...