Gå til innhold

AoC: Flink gamemaster :)


Anbefalte innlegg

Står klart å tydelig i FAQ at ruller du på en PvP server så må du bli regnet med å bli drept. Det finnes ikke corpsecamping!

 

Blir du camped på gy, prøv å stikk unna mens du har Spirit of the Risen

Om de abuser stun, skift instance

Om det ikke fungerer, bytt til en annen gy.

Om du blir camped der også, bruk Patch of Ashura som har 0.5 sec castid om du har Spirit of the Risen.

 

Om det ikke funker, DA kan du begynne å klage til GM. Evt ta deg en pause. Det aller første du burde gjort er selvfølgelig å få guildies til å hjelpe deg.

 

Jeg skjønner meg ikke på de som klager i hytt og gevær, ruller du PvP så får du forvente PvP. Med mindre du ikke abuser en exploit eller lignende så er det lite en GM kan gjøre i følge Funcoms eget reglement.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror jeg må innom easyaoc.com og kjøpe meg litt gull :p

 

Var uansett bra stive priser da. Selger gull så bra så tror jeg at jeg starter en karriere innen gold farming. Klarer vel lett 500$ per dag med 2-3 kontoer.

Endret av toeblast
Lenke til kommentar

Hmm.. Funcom burde finne ut noe lurt hvor buddykeyen kan spores opptil den virkelig eiern. Første gang kan man komme seg unna med enn warnings, men om dette fortsetter kan banne vedkommende. Bare for å hindre salg av gull og powerlevling som vil skape stor inflasjon til spillet og mer spamming. Eller de som kjøpe disse tjeneste støtter i hvert fall dette. -Spamming -Inflasjon.

 

EDIT: Lykke til med gold farming på enn PVP server!

Endret av Lubben
Lenke til kommentar

Kjøpte aldri gull i WoW og kommer aldri til å gjøre det her heller. Og jeg var full epixed hunter med flying mount etc etc. Og jeg vet jeg hadde ikke hatt det like morro både med spillet og samvittigheten om jeg hadde kjøpt gull. Det er utrolig idiotisk å ikke bare spille spillet.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Funcom er nok veldig mer serviceinnstilt enn Blizzard (ikke akkurat en prestasjon), og takk gud for det.

 

 

tjaa.... venta i 10 timer på GM ticket...

 

ÅÅÅneeei, måtte du vente 10 timer?

Du tror kanskje ikke det har noe med å gjøre at det ligger inne 500 000 petitions da? ;P Tenk på alt de må gjøre for å sitte "barnevakt" for folk som skriver galt passord og whiner slik at de må sende nytt, eller en som bare vil klage, eller de x.. antall bug petition, eller items petitionen osv osv, er en hel forbanna haug med andre saker også :)

Lenke til kommentar

So what? Det er likevel en helt gyldig grunn til å stille seg tvilende ovenfor den svært servicevennlige innstillingen Funcom har gitt til media, noe som per dags dato er svært overdrevet. Det er åpenbart altfor få Game Masters ansatt, eller kanskje de driver på frivillig basis på lik linje med de Funcom prøver å rekruttere på forumene om dagen?

 

Når det tar flere timer å komme bare noen ti-talls steg nærmere i køen, da er det åpenbart noe galt.

Lenke til kommentar
Funcom er nok veldig mer serviceinnstilt enn Blizzard (ikke akkurat en prestasjon), og takk gud for det.

 

 

tjaa.... venta i 10 timer på GM ticket...

 

 

Venta i 5 timer midt på natta, for å få "Petition expired, please try again or visit the forums"

 

Med ren logikk finner man fort ut at det for mange etterspørsel om hjelp, og for få GMs som kan hjelpe til :) Uansett Funcom jobber med saken med å skaffe flere av disse spillmestrene nå.

Lenke til kommentar

Funcoms svar på Goldselgere trur jeg er at de som har kjøpt normal AoC får 1 buddy key mens de som kjøpte CE får 5. De som driver og farmer gold og selger det får no veldig problemer med og selge etterhvert i og med at de kun kan spille i 7 dager, og/eller blir banna.

I wow så kunne du gji ut uendelig med guest pass til folk fra account siden på wow sine sider.

Lenke til kommentar
Virker som noen mener at GM`er skal ordne alt for en. Noen syter og klager bare alt for mye etter min mening. Er nå level 48 og har ikke hatt behov for å sende en eneste ticket.

 

Enig meg deg. Den eneste tivketen jeg har sendt var en quest reward som aldri kom i inventory, lagga på tidspunktet så regner med det skjedde noe der. Sende en ticket, greit jeg måtte vente noen timer, men kom til en hyggelig kar som ordna opp på 5 minutter.

Lenke til kommentar

Funcom sine GMs i Anarchy Online var også helt over all forventning.

 

Det kom/kommer GMs og hilser på deg om du er helt ny i spillet (dvs ny account); spør om du trenger hjelp, lurer på noe, osv.

 

Noen ganger kom det i veien for rekruteringa vår, fordi mange guilds holder et øye med newbiestedene, og mens du coacher en venn som nettopp har kjøpt AO så spretter det opp en GM og lurer på om han kan være til hjelp :p

 

Jeg husker jeg møtte min i Old Athen etter å ha kommet ut fra en mission instance. Jeg skjønte egentlig ikke hvem han var eller hva som foregikk, men han ga meg noe tips om hvor jeg kunne finne et nytt dungeon og møte flere folk.

 

Sånt gjør en del for stemninga. Forhåpentligvis, etterhvert som AoC har fått en god flyt og folk ikke flooder med petitions så kan det kanskje bli en lignende situasjon der etter du kommer ut av Tortuga.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Hendt meg også, vel og merke ikke i release men på aoc betaen så kom det en GM helt ut av det blå og completet et quest for meg som ikkk funket som det skulle, hadde ikke meldt noe petition eller noe men hadde nevt det i OCC channel.

 

Og som Aran skriver så opplevde jeg det første gang jeg startet AO at en GM kom og spurte om jeg trengte hjelpe til ting, morsomt når GM's er litt mer i "live" enn og bare sitte bak et navn og snakke til deg ^^

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Funcom er nok veldig mer serviceinnstilt enn Blizzard (ikke akkurat en prestasjon), og takk gud for det.

 

Relativt skeptisk til den kommentaren der...

 

- 18-36 timer i kø for å få svar på petition.

- Petitions slettet uten noe som helst svar, opptil flere ganger og for flere brukere

- GMs som prøver å enforce regler som faktisk ikke er i spillet

 

Mye av det kan man vel skylde på at de er underbemannet dog. Sier seg jo selv at det er lettere for mindre firma å ha kontroll og.

Joda, men i forhold til World of Warcraft synes jeg starten for meg har vært heller smertefri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...