Gå til innhold

Trailer: World in Conflict: Soviet Assault #2


Anbefalte innlegg

hmmm... er det flere med Canal Digital som har problemer med å se trailere til gamer.no? den blir hakkete og får ikke lasta nok til å vise den med det første. Har prøvd til 3-4 kabel kunder til canal digital og alle har samme problemet. Selv med høyeste linjefart alene mot en trailer på gamer.no går ikke :/

Det du beskriver skjer noen ganger hos meg (1/6 av gangene elno sånt). Jeg har telenor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmmm... er det flere med Canal Digital som har problemer med å se trailere til gamer.no? den blir hakkete og får ikke lasta nok til å vise den med det første. Har prøvd til 3-4 kabel kunder til canal digital og alle har samme problemet. Selv med høyeste linjefart alene mot en trailer på gamer.no går ikke :/

 

er nok bare en forferdelig dårlig linje hos gamer.no antar jeg... tar halvannen evighet å laste filmen hos meg (telenor), og den makter ikke å bruke mye av linjen min!

Lenke til kommentar

Hehe, litt snodig at man ser en CV90 der et kort øyeblikk, da det liksom skal foregå i 1989. Svenskene ble vel ikke ferdig med CV'en før tidlig på 90-tallet... og Norge hadde den i alle fall ikke før snaue ti år senere.

 

Ellers er traileren rett og slett suveren. Satan, så bra den er. Logh lager vakker musikk også. Klaffer bra med bildet.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
hmmm... er det flere med Canal Digital som har problemer med å se trailere til gamer.no? den blir hakkete og får ikke lasta nok til å vise den med det første. Har prøvd til 3-4 kabel kunder til canal digital og alle har samme problemet. Selv med høyeste linjefart alene mot en trailer på gamer.no går ikke :/

 

er nok bare en forferdelig dårlig linje hos gamer.no antar jeg... tar halvannen evighet å laste filmen hos meg (telenor), og den makter ikke å bruke mye av linjen min!

Det er slik alltid til meg og flere jeg kjenner som har canal digital/telenor...

Så da har jeg bestandig dårlig dag :(

for det kan ta på leeeeeeeeeeeeenge før jeg får lasta filmen, mens youtube, gamestrailers.com med hd visning går helt fint...

Lenke til kommentar
Hehe, litt snodig at man ser en CV90 der et kort øyeblikk, da det liksom skal foregå i 1989. Svenskene ble vel ikke ferdig med CV'en før tidlig på 90-tallet... og Norge hadde den i alle fall ikke før snaue ti år senere.

 

Ellers er traileren rett og slett suveren. Satan, så bra den er. Logh lager vakker musikk også. Klaffer bra med bildet.

 

 

Utviklerne har sikkert bommet litt med research'en :p

Lenke til kommentar
Hehe, litt snodig at man ser en CV90 der et kort øyeblikk, da det liksom skal foregå i 1989. Svenskene ble vel ikke ferdig med CV'en før tidlig på 90-tallet... og Norge hadde den i alle fall ikke før snaue ti år senere.

 

Ellers er traileren rett og slett suveren. Satan, så bra den er. Logh lager vakker musikk også. Klaffer bra med bildet.

 

Jeg har hatt den som arbeidsplass i ett år og ser ingen CV90 i denne traileren. Hvis du tenker på scenen sånn omtrent midt i filmen hvor de kommer over en bakketopp kan ingen av de to SPV-ene være en CV90. Den til venstre kan utelukkes ettersom den ikke har eksosutslippet bak, mens den til høyre kan utelukkes da den kun har seks løpehjul.

 

Massive har nok gjort leksa si de :)

Lenke til kommentar

Steike, de har virkelig peiling på å lage trailere. Vurderer å kjøpe det til x360 i tillegg til PC-versjonen jeg har. WiC er et så utrolig spill og alle burde kaste seg over det når de ser det i butikken :) (250 tror jeg for PC-versjonen nå)

Endret av Rage_Hunter
Lenke til kommentar
Hehe, litt snodig at man ser en CV90 der et kort øyeblikk, da det liksom skal foregå i 1989. Svenskene ble vel ikke ferdig med CV'en før tidlig på 90-tallet... og Norge hadde den i alle fall ikke før snaue ti år senere.

 

Ellers er traileren rett og slett suveren. Satan, så bra den er. Logh lager vakker musikk også. Klaffer bra med bildet.

 

Jeg har hatt den som arbeidsplass i ett år og ser ingen CV90 i denne traileren. Hvis du tenker på scenen sånn omtrent midt i filmen hvor de kommer over en bakketopp kan ingen av de to SPV-ene være en CV90. Den til venstre kan utelukkes ettersom den ikke har eksosutslippet bak, mens den til høyre kan utelukkes da den kun har seks løpehjul.

 

Massive har nok gjort leksa si de :)

 

Ja du har helt rett. Jeg er ingen skytter eller vognfører, men har sittet opp og av en CV90 et par milliarder ganger i løpet av dette året, så jeg kjenner vogna godt. Når jeg ser tydeligere etter, er det åpenbart at det er en annen vogn. Døren ligner litt, men de to "boksene" på sidene er ikke på CV'en. Tårnet ser annerledes ut, og vogna virker kortere. Muligens en Bradley? Men verken nordmenn eller russere har noen gang brukt Bradley, så ikke vet jeg. Uansett, noen CV er det vel ikke, nei. Norge hadde vel egentlig ikke noen spesielt mekanisert hær på 80-tallet heller. Var ikke mange SPV'er da. Hadde faktisk folk til helst enda.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker, men det ser ut som SPVen til NATO-faksjonen i det opprinnelige spillet, som er basert på den britiske warrior. Norske soldater med tjukk aksent var det også i originalfelttoget, men de brukte samme modell som de amerikanske infanteristene, med M-16 og allting.

Lenke til kommentar

Massive bør gi en klekkelig bonus til de som mekker trailerne deres, for de veit hva de driver med.

 

Men jeg skjønt ikke helt hvorfor de slapp fallskjermtropper helt nede ved kysten? Om du først skal sette ut fallskjermtropper så lar du dem slippes ut over et sted som er vanskeligere å komme til.

 

Og jeg er veldig fornøyd med hvor godt de har fanget den norske naturen. I motsetning til f.eks Norgesoppdraget i Blazing Angels, hvor de skal fly gjennom en enorm isbre for å komme til Rjukan... :wallbash:

Lenke til kommentar
Men jeg skjønt ikke helt hvorfor de slapp fallskjermtropper helt nede ved kysten? Om du først skal sette ut fallskjermtropper så lar du dem slippes ut over et sted som er vanskeligere å komme til.

 

Akkurat det har nok med spilltekniske begrensninger. I WiC har man såkalte droppsoner å forholde seg til, disse er som regel godt innenfor sikret område. Det ville ha liten hensikt å slippe fallskjermtropper flere kilometer unna der de trengs.

Lenke til kommentar
Men jeg skjønt ikke helt hvorfor de slapp fallskjermtropper helt nede ved kysten? Om du først skal sette ut fallskjermtropper så lar du dem slippes ut over et sted som er vanskeligere å komme til.

 

Akkurat det har nok med spilltekniske begrensninger. I WiC har man såkalte droppsoner å forholde seg til, disse er som regel godt innenfor sikret område. Det ville ha liten hensikt å slippe fallskjermtropper flere kilometer unna der de trengs.

 

Fallskjermtropper handler jo om å sette inn tropper bak fiendens linjer, slik at man kan flanke ut motstanderen og få en strategisk fordel. Om du skal sette inn fallskjermtropper bak dine egne linjer så er det mye enklere og tryggere å heller bruke andre transportmetoder.

 

Jamfør Operation Market Garden og D-dagen, operasjonene mot Rjukan og diverse andre scenarioer hvor fallskjermsoldater har blitt brukt.

Lenke til kommentar

Ja WiC er genialt, har spillt det siden jeg var med i "flerspiller Closed Beta" på 1980 tallet (tuller, var vel i fjor sommer!)

 

det er noen missions i orginal wic med norske folk også ;P

"norsk jegerkomado at your service" er med! :p

 

å ja alle WiC sine ingame videoer ruler

samme gjør Team Fortress 2 Meet The Trailerne, snart kommer Meet teh Sniper! :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...