Gå til innhold

Mega: AGP skjermkort, hdd og utskjæring til ny psu. (Kan flyttast til riktig tråd)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har en ny harddisk som du kan lagre tingene på midlertidig er det jo null problem å formatere. Sparer deg for en stor hodepine og gir sannsynligvis merkbart bedre ytelse med nyinstallasjon.

 

Eg har formatert begge diskane. Eg har kun 500gb i no. Eg har ikkje installert gpu, skal først innstallere driverar til hk - som er umogleg å finne. Ja, eg veit det var dumt å formatere den gamle disken utan å få med hk-driverar.

Lenke til kommentar

Men du lager naturligvis en partisjon på 20gb elns til OS, og resten av de 500mb til lagring? Så kobler du til den andre disken så du har begge tilkoblet midlertidig, kopierer alt over, så kobler du den fra igjen så du kun har 500gb'en. Installerer OS på OS partisjonen, så kan du gå gjennom det du skal ha fra den andre disken (som ligger på LAGRING partisjonen)

Lenke til kommentar
Men du lager naturligvis en partisjon på 20gb elns til OS, og resten av de 500mb til lagring? Så kobler du til den andre disken så du har begge tilkoblet midlertidig, kopierer alt over, så kobler du den fra igjen så du kun har 500gb'en. Installerer OS på OS partisjonen, så kan du gå gjennom det du skal ha fra den andre disken (som ligger på LAGRING partisjonen)

 

 

Sjølvsagt. Eg har 1 partisjon til xp og resten til alt anna, MEN eg har allereie formatert den gamle disken som var i pc-en! Dermed er alle driverar borte, så eg må leite dei opp att på internett.

 

Edit: Takk Bearcat. Får sjå seinare idag om dei fungerar. Stay put!

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva du gjorde for å få til det ...

 

Jeg testet nå, og lastet ned "MEGA865_LAN.zip" fra

http://global.msi.com.tw/index.php?func=dr...no=2176&i=0

 

Den pakket jeg ut til temp katalogen min,

og fikk en mappestruktur med drivere for forskjellige OS, hvorav Windows XP er 1 av de.

I underkatalogen som heter WinXP, finner jeg følgende 3 filer :

bcm4sbxp.inf

bcm4sbxp.cat

bcm4sbxp.sys

 

Si at du vill oppdatere driver for nettverkskortet, si at du har "diskett"

pek deretter mot katalogen hvor filene er pakket ut.

Prosedyren vil da lese .INF filen for informasjon om hva den skal gjøre med

.SYS filen (som er selve drivere)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva du gjorde for å få til det ...

 

Jeg testet nå, og lastet ned "MEGA865_LAN.zip" fra

http://global.msi.com.tw/index.php?func=dr...no=2176&i=0

 

Den pakket jeg ut til temp katalogen min,

og fikk en mappestruktur med drivere for forskjellige OS, hvorav Windows XP er 1 av de.

I underkatalogen som heter WinXP, finner jeg følgende 3 filer :

bcm4sbxp.inf

bcm4sbxp.cat

bcm4sbxp.sys

 

Si at du vill oppdatere driver for nettverkskortet, si at du har "diskett"

pek deretter mot katalogen hvor filene er pakket ut.

Prosedyren vil da lese .INF filen for informasjon om hva den skal gjøre med

.SYS filen (som er selve drivere)

 

Eg fekk det til tilslutt, lasta ned zipen på nytt og då gjekk det.

 

Eg har då satt i skjermkortet og resten. Det er SÅ VIDT plass! ein ledning blei så hardt klemt, at det byrja å ryke av pc-en når eg starta han! Eg tok ut kabelen frå straumforsyninga, og tok ut kabelen som nesten byrja å brenne. Den er heilt svidd og smelta, så no fungerar ikkje noko av frontpanelet. Heller ikkje start-knappen.

 

Så eg improviserte litt og laga til ein startknapp, og no held eg på å installere driverar til skjermkortet. Faen altså, eg håpar ikkje det blir meir tull no.

 

Edit: usb-potane i front fungrar.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

No fungerar alt, og eg har installert cs:source og cod4. COD4 fungerar kanonbra, det er eg veldig fornøgd med. Derimot Source.. Eg har rundt 33fps med lavaste (!) grafikk-instillingar og oppløysning. Eg forstår det rett og slett ikkje. COD4 er jo meir krevande, men det går heilt smooth, i 1400x900.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

No har det gått ei lita stund sida sist. Eg har byrja å merke ein liten lyd som kan likne på "små-gnistring". Det er ingen ting gale ellers, untatt denne lyden som er nokså irriterande. Kva kan vere gale? Trur det kjem bakfrå, altså rundt cpu, straumforsyning+ mange samanklemte kablar.

 

Edit: Er ganske sikker på at "gnistringa" kjem frå straumforsyninga.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei spennende tråd :)

 

Har du fått tak i CPU enda? Spent å høre hvordan prosjektet ditt går. Hadde det vært socket A du kunne trengt kunne jeg hjulpet deg, har to som "støver", dvs er hyllelagt inntil videre :)

 

God kveld. Nei, har desverre ikkje faatt tak i cpu enda. Prosjektet har staatt stille ei stund, for eg har vore ein del vekke. Skal faa til kjoling rundt hardisken, og skal starte aa leite litt meir etter ein prosessor.. Eg kjem heim fraa ferie no sondag. No maa eg stikke, saa eg faar oppdatere daake meir seinare :)

Lenke til kommentar

No er eg komen heim frå Hellas, og har funne ut av den merkelege lyden frå pcen.

 

 

Det er som sagt sånn skurre lyd som han forklarar her i straumforsyninga mi. Eg veit ikkje om eg tør å ta sjansen å ha straumforsyninga, eller om eg skal kjøpe ny. Eg trur eg kjem til å kjøpe ny straumforsyning etterkvart, slik at eg ikkje er nervøs kvar gang eg brukar pcen..

 

Det var veldig irriterande, men that's life.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

No har forumbrukaren Timster sendt meg ein P4, 3ghz! (Er på veg ;) ) Tusen takk! No har eg og kjøpt psu og kutta ut hol slik at den vil passe. Eg har òg kutta ut hol til ei vifte som vil kjøle ned hdd-en. Blei litt av eit prosjekt dette her, men det skal nok bli bra til slutt!

 

Kan sikkert laste opp bileter og slikt når alt er slutt :p

 

(Moderator kan sjølvsagt flytte tråden til rett plass.)

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

No har eg fått cpu-en og den ser ut til å vere i god stand, sjølv om eg ikkje har fått testa den. Den kom fint innpakka og hadde ingen skjeive pins etc. Når eg har fått modifisert heile kabinettet og alt er ferdig, så kjem det bileter.

 

Så igjen, tusen takk for prosessoren!

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Herregud. Det er ein kabel som ikkje er på den nye straumforsyninga som var på den gamle. Den kabelen har eg vel eigentleg aldri sett før heller. Enten så skulle eg så veeldig gjerne hatt ein 4-pin kabel med ein slik i kvar ende:

 

serial-ata-power-cable-15-pin-to-4-.jpg

 

Eller så må eg til å lodde, og det har eg ikkje peiling på korleis eg gjer! Og då vil det mest sannsynleg ikkje fungere heller..! Med andre ord. For å få igang denne pc-en treng eg ein slik kabel. Treng virkelig hjelp no!! Finst ein slik kabel?

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...