Gå til innhold

Nye Crysis-prosjekter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det er mangel på kreativitet i det store og hele når det gjelder den gjengen der...

Faktisk ikke. Om du tenker litt etter er Crysis et meget smart navn. Det både et kjennemerke for spillet og selskapet. Crytek er faktisk ikke så dumme med navnene som dere tror. Gjerne kom med forslag selv.

 

Et par av de nye navnene kan være undertitler for Crysis 2 og 3.

 

- Crysis Warhead: Crysis 2? - Liten vri på beachead? At aliens har opprettet et beachead for invasjon.

- World in Crysis: Crysis 3? Full skala krig.

 

Omntrent like smart som om forfattere skulle begynt å bake inn sine egne navn i boktitlene uten noen grunn. Det er så tåpelig at jeg har ikke ord.

Lenke til kommentar

Hmmm, syns jeg har hørt så og si alle de navnene der før, bare med crysis byttet ut med noe annet. Og hva i pokker er World in Crysis? Ett dårlig ordspill crysis/crisis? >.< Jaja, får se hvordan spillene blir, overlever dårlige navn om spillene er bra. Da helst noe mer substans enn Crysis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hahaha, hvor langt skal de dra dette "Warcraft-universet", "Grand Theft Auto-universet", "Call of Duty-Universet", "Command & Conquer-universet"? Er nå mange serier som fortsatt melkes.

 

Bortsett fra at Warcraft, GTA, CoD og C&C faktisk har noen solide historier og univers å bygge på ;)

Men absolutt verdt å gjøre et forsøk for Crysis. Får håpe de baserer seg på mer enn kun å gjøre spillet atraktivt for grafikkhorer denne gangen ;)

Lenke til kommentar
hvor har dere hørt at Crysis utvikles for konsoll?

siste ord fra crytek, var at de ikke hadde planer om det,

men kanskje bygge ett nytt spill til konsoll med cryengine 2

 

Ifølge CryTek har piratkopiering ødelagt så mye for salget at de aldri vil gi ut en PC exclusive igjen. Derfor vil de og gi ut nye spill de lager til konsoll, men fortsatt støtte PC. (flaks for oss konsoll-løse)

 

Kan leses her.

 

Det er ikkje på grunn av piratkopiering at crytek kjem til å lage spel til konsoll.

 

Frå Crysis Monthly Update #1:

In terms of development for the consoles, this is certainly a logical step for us with the CryEngine 2 supporting multiplatforms. This is not a decision that was driven by the piracy issues on the PC platform, and this definitely does not mean we will lower the quality of our upcoming PC titles. We are known for our next-gen technology and rest assured that we will continue developing high quality games, and getting the most out of each platform.
Lenke til kommentar

Må vel innrømme at CryEngine2 er den beste spillmotoren som finnes i mitt syn, men de greide jammen meg ikke å utnytte den bra (Koding, brukbarhet, enorme sandbox problemer) :( Håper de konsentrerer seg mer om spillbarhet enn å bare lage en spillmotor til de neste Cry spillene :D

Endret av Bloodnick
Lenke til kommentar
Crytek skal ikke lage nye patcher for Crysis!!! :tease:

 

Det synes jeg er patetisk, stoppe med patcher jaja sånn kan det gå

 

Vær nå fornøyd de utviklet 2 patcher da. Er jo enkelte utviklere som driter i spillet, og ikke lanserer noen patcher. Den posten din er bare for å provosere nå.

Tro hva du vil ;), men som sagt er det bedre å lage ett spill som ikke trenger patcher, kan nevne for eks Super Mario Galaxy og sikkert fler :p

Hvis du synes det er provoserende jeg finner fram ny info så må du bare la være å svare på mine innlegg da!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Ganske skuffende at de ikke kommer med mer patcher. Selv om jeg er ganske fornøyd med produktet. Patcher på konsoller og PC er ganske annderledes da en konsoll kun har et sett maskinvare, mens det finnes tusenvis på PC. (der det langt lettere oppstår feil og bugs, samt ytelseproblemer)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Tro hva du vil ;), men som sagt er det bedre å lage ett spill som ikke trenger patcher, kan nevne for eks Super Mario Galaxy og sikkert fler :p

Hvis du synes det er provoserende jeg finner fram ny info så må du bare la være å svare på mine innlegg da!

 

Infoen din er helt greit. Men at du synes det er patetisk at de slutter å utvikle patcher, enda de har utviklet to stykk, så er det jo bare for å provosere de som liker Crysis. Hvis du ikke gjorde det for å provosere, så hadde du ikke trengt å bruke " :tease: ". Hvor mange patcher har Epic Games lansert til Gears of War f.eks? Det er ikke buggfritt det heller. Dessuten er det ikke vits med en 1.3 patch, da online delen ikke er så altfor populært at de trenger å bruke penger på patching.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Crytek skal ikke lage nye patcher for Crysis!!! :tease:

 

Det synes jeg er patetisk, stoppe med patcher jaja sånn kan det gå

 

Vær nå fornøyd de utviklet 2 patcher da. Er jo enkelte utviklere som driter i spillet, og ikke lanserer noen patcher. Den posten din er bare for å provosere nå.

Tro hva du vil ;), men som sagt er det bedre å lage ett spill som ikke trenger patcher, kan nevne for eks Super Mario Galaxy og sikkert fler :p

Hvis du synes det er provoserende jeg finner fram ny info så må du bare la være å svare på mine innlegg da!

Og hvorfor trenger ikke SMG patch?

Lenke til kommentar
Crytek skal ikke lage nye patcher for Crysis!!! :tease:

 

Det synes jeg er patetisk, stoppe med patcher jaja sånn kan det gå

 

Vær nå fornøyd de utviklet 2 patcher da. Er jo enkelte utviklere som driter i spillet, og ikke lanserer noen patcher. Den posten din er bare for å provosere nå.

Tro hva du vil ;), men som sagt er det bedre å lage ett spill som ikke trenger patcher, kan nevne for eks Super Mario Galaxy og sikkert fler :p

Hvis du synes det er provoserende jeg finner fram ny info så må du bare la være å svare på mine innlegg da!

Og hvorfor trenger ikke SMG patch?

Fordi spillet er så si bugfri ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...