Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil til ca 850.000


Anbefalte innlegg

da var det vår tur til å kjøpe ny bil! :) vi skal ha en ganske ny og stor bil.. den skal koste mellom 550.000,- og 900.000,- kr

 

dette må bilen ha:

 

- Firhjulstrekk

- 2006+ (helst 2007+)

- Antiskrens

- Antispinn

- xenon (kan også være uten men helst med...)

- Skinninteriør (kan også være delskinn)

- Airbag foran

- El. vinduer

- el. seter

- maks km. 35.000 (kansje 40.000)

- Servostyring

- El. speil

- Radio/CD

- Kjørecomputer

 

Hvis det er noe av dette som ikke står i anonsen, går det sikker bra om du regner med at den har det...

 

Ting som Bixenon, Xenon fjernlys, Navigasjon, telefon og at det er SUV er bare bra!

 

tror det var alt...

på forhånd takk for svar

 

Carman... :3

Endret av Carman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar

Hvorfor en så stor bil?

Du får jo knall gode stasjonsvogner! som ikke minst er billigere, men også lavere forbruk....

SUV`er skulle ha vært forbeholdt de som bor i skauen...

 

Men dog.. du ønsker en annbefaling :) og da er Toyota et godt valg, slitesterke biler med nogenlunde lav forbruk til å være SUV.

Lenke til kommentar
Hvorfor en så stor bil?

Du får jo knall gode stasjonsvogner! som ikke minst er billigere, men også lavere forbruk....

SUV`er skulle ha vært forbeholdt de som bor i skauen...

 

Men dog.. du ønsker en annbefaling :) og da er Toyota et godt valg, slitesterke biler med nogenlunde lav forbruk til å være SUV.

ja det kan jo godt være en stasjonsvog, bare den må ikke være for liten. som f.eks. C-klasse eller 3-Serie

Endret av Carman
Lenke til kommentar

 

Å bruke nesten en mill på en likvogn syns jeg er å ta i litt:P

 

Kikk på Q7, Landcruiser, C-crosser/8007 eller hva med en splitter ny VW tiguan?

C-crosser/8007 er ikke pene og tiguanen er for liten...

 

Peugeot sin SUV(regner med at du mente peugeot) heter 4007, ikke 8007....

 

Hva med BMW 5-serie xdrive??

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Lenke til kommentar

Nye Toyota Land Cruiser 08 er jo fin og har skikkelig Toyota V8 motor på 381hk,(Bør være såpass i en så stor bil)

0-100 går unna på 7 sek så er ikke akkurat en sinke i trafikken heller.

Så er Traktor når det kommer til å kjøre i terreng og flytter på seg under vanlig kjøring.

 

Men i klovne landet Norge koster den sikkert over 1.2mil, kommer nok ned på rundt 850k om noen år :p

Lenke til kommentar

Av biler jeg ville sett på er x5 eller Pajero personbil..

Dette er litt off topic og slik men ønsker at jeg hadde så mye penger å kjøpe bil for da hadde det blitt en evo, syntes tyskerne er oppblåse biler uten skjenerell kjøreegenskaper og quattro er oppblåst sånn nå fikk jeg letta på trykket, takk:P

 

Men x5 er er en av de tyskerne som jeg syntes går ann å bruke penger på helst bensin da diesel blir litt feil på den selv om bmw har fantastiske diesel motorer kjørte bak en fantastisk fin ny x5 i går med utrolig svære hjul da ble diesel lyden litt feil for meg.

Pajaren har veldig gode kjøre-egenskaper men hvis man vil "vise seg frem" gå for x5en

 

Land cruisern blir for meg ikke en verdig konkurrent til x5 eller pajeron pga hjul opphenget noe som fører til at den langt ifra er like stabil i høy fart eller unnamanøvrer\bane kjøring men den også en veldig fin bil.

 

edit: du får jo cayenne til den prisen også dog er jo den bygd på den samme plattformen som bilen på avatarbildet ditt og trur ikke man får turbo versjonen til den prisen så da er det mere aktuelt slik jeg ser det de 2 bilene ovenfor..

Dog så skal det sies at det er ikke jeg som skal kjøpe bil skriver bare det jeg ville gjort.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...