Gå til innhold

Treningslogg for Archanios


Anbefalte innlegg

Knebøy:

10x50

10x75

10x75

Markløft:

5x105

5x105

5x105

Utfall(antall reps er pr bein)

10x20

5x60

5x60

5x60

skråbenk m/hantel:

10x24

10x24

Skulderpress m/hantel:

5x24

5x24

5x24

Triceps pulldowns

10x23,5

10x23,5

chins (handflate mot ansikt):

5xbw

5xbw

5xbw

Inverted rows med beina på lav benk

12xbw

10xbw

7xbw

 

Mage.

 

Grei økt. hjalp en kamerat med litt teknikk på knebøy og markløft, så ting tok litt lenger tid enn vanlig på dei første øvelsane. Oppe på 105 i markløft og nærmar meg vel då det meste eg har tatt i den øvelsen. Har aldri maksa og vil vel gjerne ikkje gjere det heller. Trur nok eg har ein god del inne fortsatt på denne, einaste eg har merka til no er at eg innimellom glepper litt i taket med venstrehanda, noko som kan vere irriterande, men med litt bedre konsentrasjon på det, så går nok det også greit. Trente på Studentsenteret i staden for vektertorget i dag, og likar ikkje vektkivene dei har der. Rett og slett litt små i forhold til dei eg brukar til vanlig, i tillegg til at diameteren på dei er forskjellig for 10,15,20,25 osv. Spesielt på marken er det greit å ha den vante størrelsen.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knebøy:

10x50

10x77,5

10x77,5

Markløft:

10x90

10x90

10x90

 

skråbenk m/hantel:

10x24

10x24

Skulderpress m/hantel:

5x24

5x24

5x24

Triceps pulldowns

10x23,5

10x23,5

chins (handflate frå ansikt):

5xbw

5xbw

5xbw

Dips

10xbw

10xbw

 

Mage.

 

Irriterande økt. Det største av studenttreningssentera her skal pusse opp i ei og ei halv veke, og det er jo forsåvidt bra, men det betyr at dei to andre får ganske mykje fleire brukarar. Det førte rett og slett til at eg måtte kutte ut nokre øvelsar og litt sånn i dag. Hadde ikkje tid, og føler heller ikkje eg får så mykje utav treninga dersom eg må stå i ti minutt for å få gjort en øvelse. Enkelte område av senteret var det rett og slett nesten umulig å nærme seg i dag. Eit anna problem er at dei rett og slett ikkje har nok vektskiver til å dekke behovet når det blir så mykje folk, så derfor måtte eg ta lavare vekt og heller kjøre fleire reps på markløften.

Resten av veka må eg rett og slett komme meg opp eindel tidligare, sånn at eg kjem igang med treninga før det verste innrykket startar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...