Gå til innhold

Treningslogg for Archanios


Anbefalte innlegg

Veke 1, dag 3

Litt treig oppdatering av fredagstreninga. Endelig heime no, ferdig med skulen for i år, så no blir det jobbing og trening.

 

Knebøy: 2x15 68kg Lett

Markløft: 1x15 49kg Lett

Skråbenk hantel: 2x18 16kg Lett

Nedtrekk smal: 1x15 38kg Lett

Sittande roing: 1x15 58kg Veldig lett

Arnoldpress(skulder): 2x15 14kg Kjente det godt på siste rep.

Bicepscurl sittande: 1x15 10kg Lett

Tricepspress(franskpress): 1x15 9kg Lett

Situps: 2x19 BW

 

Blir litt spennande i morgå. Ettersom eg ikkje er i Bergen lenger, så blir det trening på nytt treningssenter i løpet av sommaren. Dei hadde heldigvis sommartilbud, så sjølv om at det er endel dyrare enn ellers så blir det ikkje så dyrt som det kunne blitt. Må vel ta meg ei lita runde for å sjekke utstyret før eg begynner i morgon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veke 2, dag 1

 

Heime igjen noko som betyr anna treningssenter. Litt dårlig førsteinntrykk. Det var mindre enn eg huskar det, uten påskrive vekt på maskinene og andre vekter på manualane enn eg har brukt i det siste. Var litt mykje folk i går også, men det kom av at eg måtte trene seint. Blir bedre i morgon med tidligare trening.

 

 

Knebøy: 2x10 72kg

Markløft: 1x10 52kg

Skråbenk hantel: 3x10 20kg

Nedtrekk smal: 2x10 40kg

Sittande roing: 1x10 62kg

Arnoldpress(skulder): 2x10 14kg

Bicepscurl sittande: 2x10 10kg

Tricepspress(franskpress): 2x10 10kg

 

På grunn av at enkelte av manualane ikkje passar heilt så blir det nok litt at ein går to treningar på samme vekt, før eg gjer eit større hopp. Treninga gikk heilt greit, men det vart innimellom litt lange pauser, på grunn av mykje folk. Vekta går stadig ganske jamnt og rolig nedover. Det har den egentlig gjort i tre-fire mnd. Men har fortsatt godt med overskudd, og det kjennes ut som at restitueringa er bra. Litt meir bevisst i forhold til inntak av proteinar i maten.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Veke 2, dag 2

 

Lite folk og mykje greiare å trene i dag.. ;)

 

Knebøy: 2x10 75kg

Markløft: 1x10 55kg

Skråbenk hantel: 3x10 20kg

Nedtrekk smal: 2x10 42kg

Sittande roing: 1x10 65kg

Arnoldpress(skulder): 2x10 15kg

Bicepscurl sittande: 2x10 12,5kg

Tricepspress(franskpress): 2x10 10kg

 

Egentlig ei ganske deilig trening i dag. Kjennes ut som at kroppen fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar

Veke 2, dag 3

 

Knebøy: 2x10 80kg

Markløft: 1x10 58kg

Skråbenk hantel: 3x10 22,5kg

Nedtrekk smal: 2x10 45kg

Sittande roing: 1x10 69kg

Arnoldpress(skulder): 2x10 15kg

Bicepscurl sittande: 2x10 12,5kg

Tricepspress(franskpress): 2x10 12,5kg

 

Fin treningsøkt. Lite folk og fin dagsform.

Nokon som har eit veldig godt forslag til måltid rett etter trening? Altså uten proteinpulver og sånt. Funkar det med f.eks omelett? Skal prøve å lære meg å ete tunfisk, men enn så lenge så glir det ikkje så veldig lett ned. ;)

Lenke til kommentar

Ja det er noko med det. Akkurat no går det heilt greit, så lenge eg klarar å lage noko eg likar. Men eg får sjå til hausten om eg går over på pulver. Lese litt meir og sjå litt i forhold til framgangen og sånn. Merkar godt innimellom at kroppen ikkje har så veldig lyst på fast føde rett etter trening, men når det først har kommt inn, så gjer det godt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Litt av poenget med flytende næring (i mine øyne det viktigste poenget) er at det blir tatt opp fort av kroppen. Et måltid kan ta nærmere 4 timer å bryte ned, så da er det greit med en shake.

Lenke til kommentar
Litt av poenget med flytende næring (i mine øyne det viktigste poenget) er at det blir tatt opp fort av kroppen. Et måltid kan ta nærmere 4 timer å bryte ned, så da er det greit med en shake.

Jepp, og det går fortere å få i seg :) Jeg bruker f.eks å lage meg smoothie med et par bananer, litt juice, et par epler, ei gulrot, litt yogurt og prottispulver med jordbærsmak hvis jeg har. Skulle jeg spist alt dette i fast form hadde jeg fort brukt 10-15 min, men etter en tur i blendern går det ned på 1-2 min uten problem!

Lenke til kommentar

Veke 3, dag 1

 

Knebøy: 2x10 85kg

Markløft: 1x10 62,5kg

Skråbenk hantel: 3x10 22,5kg

Nedtrekk smal: 2x10 48kg

Sittande roing: 1x10 73kg

Arnoldpress(skulder): 2x10 17,5kg

Bicepscurl sittande: 2x10 12,5kg

Tricepspress(franskpress): 2x10 12,5kg

 

Grei trening. Blir litt spennande framover. Skal jobbe kvar dag, ganske fysisk arbeid, så det spørs korleis kroppen likar lang dag med arbeid før trening på kvelden.

Lenke til kommentar

Veke 3, dag 2

Knebøy: 2x10 90kg

Markløft: 1x10 65kg

Skråbenk hantel: 3x10 25kg

Nedtrekk smal: 2x10 50kg

Sittande roing: 1x10 77kg

Arnoldpress(skulder): 2x10 17,5kg

Bicepscurl sittande: 2x10 15kg

Tricepspress(franskpress): 2x10 12,5kg

 

Dette var ei litt tung trening. Hard dag på jobb og litt slapp. Glapp siste rep på skråbenk, mest trulig på grunn av litt dårlig konsentrasjon.

 

 

Veke 3, dag 3

Knebøy: 2x10 95kg

Markløft: 1x10 68kg

Skråbenk hantel: 3x10 25kg

Nedtrekk smal: 2x10 52kg

Sittande roing: 1x10 81kg

Arnoldpress(skulder): 2x10 17,5kg

Bicepscurl sittande: 2x10 15kg

Tricepspress(franskpress): 2x10 12,5kg

 

Mykje bedre trening. tung første veke på jobb, men kroppen blir etterkvart vant med å drive rimelig tungt fysisk arbeid store delar av dagane. Siste 10rep økt dette, og over 10rm på så godt som alle øvelsane. Kjenner på kroppen at det skal bli godt med helg og skikkelig kvile. Ser at det kan hende eg kjem til å makse ut roing og nedtrekksapparata før eg er ferdg med programmet.

 

hatt mykje å gjere denne veka, mykje og sein jobbing utover ettermiddagane, så har ikkje fått tid til å oppdatere. Går ned på 5rep sett frå mandag av og droppsett på knebøy, skråbenk og roinga.

Lenke til kommentar

Litt lite tid om dagen med mykje jobbing og sånt. Litt sliten når dagane med trening er over, så ikkje alltid eg får oppdatert rett etter trening. mandagstreninga kom med i dag.

 

Veke 4, dag 1

Knebøy: 2x5 90kg + dropsett

Markløft: 1x5 65kg

Skråbenk hantel: 3x5 25kg + dropsett

Nedtrekk smal: 2x5 50kg

Sittande roing: 1x5 77kg + dropsett

Arnoldpress(skulder): 2x5 17,5kg

Bicepscurl sittande: 2x5 15kg

Tricepspress(franskpress): 2x5 12,5kg

 

Veke 4, dag 2

Knebøy: 2x5 95kg + dropsett

Markløft: 1x5 68kg

Skråbenk hantel: 3x5 25kg + dropsett

Nedtrekk smal: 2x5 52kg

Sittande roing: 1x5 81kg + dropsett

Arnoldpress(skulder): 2x5 17,5kg

Bicepscurl sittande: 2x5 15kg

Tricepspress(franskpress): 2x5 12,5kg

 

Gått ned til fem repetisjonar no, i tillegg til å kjøre dropsett på knebøy, skråbenk og roinga.

Begge desse treningane har vore rimelig lette, ettersom det er samme vekter som dei to siste treningane forrige veke, men med ferre reps.

Lenke til kommentar

Veke 4, dag 3

 

Knebøy: 2x5 100kg + dropsett

Markløft: 1x5 70kg

Skråbenk hantel: 3x5 25kg + dropsett

Nedtrekk smal: 2x5 54kg

Sittande roing: 1x5 84kg + dropsett

Arnoldpress(skulder): 2x5 20kg

Bicepscurl sittande: 2x5 15kg

Tricepspress(franskpress): 2x5 15kg

 

Fin trening. Svir godt dei siste repetisjonane på droppsetta, men føler også at eg har meir å gå på i det fleste øvelsane. Kjenner likevel at mykje fysisk mellomtungt og tungt arbeid om dagane kan gå litt utover konsentrasjonen og for såvidt også restitusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...