Gå til innhold

Treningslogg for Archanios


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veke 4, dag 2

Knebøy: 2x5 95kg + droppsett

Markløft: 1x5 80kg

Skråbenk hantel: 3x5 24kg + droppsett

Nedtrekk brei: 2x5 52kg

Sittande roing smalt grep: 1x5 81kg + droppsett

Arnoldpress(skulder): 2x5 18kg

Bicepscurl sittande: 2x5 16kg

Tricepspress(franskpress): 2x5 16kg

 

Veldig fin trening, med unntak av at eg var litt trøtt. Fin trøkk gjennom heile treninga. Skråbenken kjentes veldig lett ut. Kjentes litt tung ut i beina under oppvarming, men gikk veldig fint på knebøy, med bra trykk og teknikk.

Lenke til kommentar

Har no så smått begynt å tenke litt framover. Er egentlig veldig fornøgd med Ryp-opplegget og vurderer å gjennomføre minst ei runde til når eg er ferdig med den eg held på med, men samtidig så lurte eg på om det kan vere hensiktsmessig å i det minste vurdere alternativa. Eg har ingen mål om å vekse veldig mykje, ettersom det på ingen måte vil vere praktisk i forhold til dei aktivitetane eg ellers driv med.

 

Derfor lurte eg på, vil eg ha bedre utbytte (styrkemessig i forhold til muskelvekst) gjennom eit 5x5 opplegg eller noko anna, enn eg får gjennom RYP? Eller er det like greit å berre halde fram på samme måten ein stund enda?

Lenke til kommentar

Veke 4, dag 2

Knebøy: 2x5 100kg + droppsett

Markløft: 1x5 82,5kg

Skråbenk hantel: 3x5 26kg + droppsett

Nedtrekk brei: 2x5 55kg

Sittande roing smalt grep: 1x5 87kg + droppsett

Arnoldpress hantel(skulder): 2x5 20kg

Bicepscurl sittande hantel: 2x5 16kg

Tricepspress hantel(franskpress): 2x5 16kg

 

Treninga i dag ser ut til å bli dagens einaste nyttige aktivitet. Forelesninga på skulen etterpå var iallefall vekkasta tid.

Fin økt. Kan hende eg burde varme opp meir, men 8 min på tredmølla, deretter stang, 60kg(med stang), 80 og 90 i oppvarming før hovedsett på knebøy, og fortsatt så knepper det i knea for kvar rep. Litt tungt var det, men veldig fine djupe bøy med kontrollerte bevegelsar og fortsatt langt igjen før det blir skikkelig tungt.

Men det var muligens berre ein slik dag. Knepp i kneet når eg løfta opp stanga for å ta mark også. Ingen smerte, eller spesiell følelse i det heile tatt, kjennes berre merkelig ut.

 

Fin trening ellers though. Veldig fornøgd med knebøyen, med unntak av alle lydane frå knea. Godt trykk på alle øvelsane. Litt irritert over en stk pt som anbefalte ei rimelig godt trent jente å ta mindre enn faktisk kroppsvekt på beinpress. Ellers såg det nesten ut som at han gjorde jobben sin.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Veke 5, dag 1

Knebøy: 2x5 102,5kg + droppsett

Markløft: 1x5 86kg

Skråbenk hantel: 3x5 28kg + droppsett

Nedtrekk brei: 2x5 57kg

Sittande roing smalt grep: 1x5 89kg + droppsett

Arnoldpress hantel(skulder): 2x5 20kg

Bicepscurl sittande hantel: 2x5 16kg

Tricepspress hantel(franskpress): 2x5 16kg

 

Huff. Det gikk egentlig veldig greit i dag, men sov veldig lite i natt og hadde fokus på ein litt anna plass. Usikker på om det var det som gjorde det, men hadde eit veldig dårlig løft på knebøy, og har blitt litt stiv i ryggen. Burde muligens bruke belte på den øvelsen ettersom den nedre delen av ryggen min ikkje er så sterk som den burde.

Det dårlige løftet er egentlig det som sitter mest igjen etter treninga, men kan ta med at skråbenken kjentes veldig bra ut.

Lenke til kommentar

Veke 5, dag 2

Knebøy: 2x5 107,5kg + droppsett

Markløft: 1x5 90kg

Skråbenk hantel: 3x5 28kg + droppsett

Nedtrekk brei: 2x5 59kg

Sittande roing smalt grep: 1x5 92kg + droppsett

Arnoldpress hantel(skulder): 2x5 22kg

Bicepscurl sittande hantel: 2x5 18kg

Tricepspress hantel(franskpress): 2x5 18kg

 

Begynner å nærme meg rekord på markløft. (Ja det er dårlig, men teknikken begynner å sitte, og det er fortsatt en ny øvelse)

Gikk veldig greit å ta knebøy i dag. Brukte belte og det var veldig god hjelp for ryggen, som eg var litt bekymra for etter mandagstreninga. Ellers nesten overraska over kor bra det gikk på triceps. Hadde forventa å slite meir, sjølv om at det var tungt på siste. 18kg i dag var faktisk meir enn eg løfta på triceps på heile forrige runde av programmet, så eg trur framgangen der er ganske bra.

Lenke til kommentar

Veke 5, dag 3

Knebøy: 2x5 112,5kg + droppsett

Markløft: 1x5 94kg

Skråbenk hantel: 3x5 30kg + droppsett

Nedtrekk brei: 2x5 62kg

Sittande roing smalt grep: 1x5 97kg + droppsett

Arnoldpress hantel(skulder): 2x5 22kg

Bicepscurl sittande hantel: 2x5 18kg

Tricepspress hantel(franskpress): 2x5 18kg (Grisetungt siste)

 

Skulle egentlig trene før skulen i dagtidlig, men motivasjonen var rett og slett på bånn, så det vart utsatt. Kom seg etter å ha vore ute i litt frisk luft og sol, til og fra skulen, så det blei trening til slutt. Fint å trene, men det var veldig mykje folk. Slapp å vente, men når eg skal jobbe innimellom andre sine sett, så blir det konsekvent til at eg stressar for mykje. Først når eg kom til triceps at eg virkelig merka det, men der fikk eg virkelig kjent at dt hadde gått litt vel fort.

 

Moralen er: Eg må trene med litt mindre folk. Ingen problemer med å få ta sett innimellom, men eg klarar ikkje å roe meg ned mellom setta, og pausene blir for korte.

Lenke til kommentar

Tusen takk.. :) Kjører knebøyen så langt ned som eg klarer. Det er nok mulig å få baken enda nærare bakken, men eg klarar ikkje meir. Ser likevel at det er få av dei som trener knebøy samtidig som meg som går like djupt. I "gamle" dager så hadde eg meir inne på knebøy, men etter ei langvarig kneskade, så tør ikkje eg å presse meg heilt dit igjen. er nok flinkare på å kjøre skikkelig djupt no.

 

Arnoldpressen har gått veldig fint egentlig, det største problemet er gjerne når hantlane skal opp før eg startar settet.. ;)

Lenke til kommentar
Mange ''eskperter'' som går bare 90* fordi knærne er mer skadeutsatt ved dypere.

Det er en sannhet med modifikasjoner, jeg vil faktisk påstå at det er lettere å skade seg om man går til 90 enn om man går til paralell grunnet følgende: Link "The loading moment on the hip joint increased significantly from the 90° squat to the parallel, but there was no difference between the parallel and the deep. For the knee joint, there was no difference between the 45°, 90° and parallel, but for the deep squat the loading moment increased significantly."

 

Grunnen til at jeg sier at 90 kan skade mer er at 90 er lettere å utføre og vekta man kan bruke blir høyere enn f.eks parallel som er tyngre og kjøre. Ser flere der jeg trener som kjører opptil 200 kg med 90 grader men som fort må slenge av minst 30 kg om de skal ned til parallel. Parallel (oversiden av lårene parallel med golvet, ca det man bruker i styrkeløft) vil ifølge hva jeg har lest være å foretrekke med mindre man har hofteskader\plager, da bør man ikke gå dypere enn 90 grader.

 

Ift deg Archanios høres det fornuftig ut at du ikke går dypere, du har nok kanskje merket det selv og smertene\ubehaget i knærne øker når du går helt ned.

Lenke til kommentar

takk for bra innspel Delavar. Paralell går heilt greit forsåvidt, men eg prøvar å bruke periodene med lette vekter til å utforske kor djupt eg kan gå uten å kjenne noko som kan stamme frå skada. Teknikken min på knebøy har blitt mykje bedre etter at eg begynte å trene igjen før sommaren. Har hatt mykje bedre fokus på å gjere ting rett, i staden for å berre løfte så tungt som mulig, som det ofte vart når eg var yngre.

 

Siste veka før pause med grunnprogrammet no, så det er denne veka som blir tung. Deretter skal eg ha ei pause med knebøy (trene utfall i staden) gjennom neste runde av treningsopplegget. Dette er både for å spare meg litt, samt at eg skal trene litt meir spesifikt i forhold til den kommande skisesongen. Før eg skal ta ei evaluering på om eg skal fortsette med RYP eller om eg skal gå over på eit 5x5-opplegg.

Lenke til kommentar

Veke 6, dag 1

Knebøy: 2x5 117,5kg + droppsett

Markløft: 1x5 97,5kg

Skråbenk hantel: 3x5 30kg + droppsett

Nedtrekk brei: 2x5 67kg

Sittande roing smalt grep: 1x5 100kg + droppsett

Arnoldpress hantel(skulder): 2x5 22kg

Bicepscurl sittande hantel: 2x5 18kg Tok 20 første settet, men biceps hang ikkje med i dag.

Tricepspress hantel(franskpress): 2x5 18kg

 

Skuffa over at eg ikkje klarte 20 på biceps. Kjente også at det ikkje var sjangs å klare det på triceps heller, så tok 18 i staden. Prøve å få den opp på onsdag.

Lenke til kommentar

Veke 6, dag 2

Knebøy: 2x5 125kg + droppsett Forferdelig tungt.

Markløft: 1x5 100kg

Skråbenk hantel: 3x5 32kg + droppsett

Nedtrekk brei: 2x5 69kg

Sittande roing smalt grep: 1x5 102kg + droppsett

Arnoldpress hantel(skulder): 2x5 24kg

Bicepscurl sittande hantel: 2x5 20kg

Tricepspress hantel(franskpress): 2x5 20kg

 

Hadde ei veldig dårlig økt i dag. Nesten litt problemer med å konsentrere meg skikkelig, merkar at det skal bli godt med ei vekes pause. Starta dårlig med at eg så vidt hang med på knebøyen. Lite meir å gå på i øyeblikket. Det einaste eg er fornøgd med i dag er at eg kom opp på 100 på mark for første gang. Einaste øvelsen eg fekk skikkelig trykk i også, og merka at der er det meir å hente. Skråbenken gikk også greit, men er spent på korleis 34 går på fredag.

Lenke til kommentar

Treeeeeig oppdatering.

 

Veke 6, dag 3

Knebøy: 2x5 127,5kg + droppsett

Markløft: 1x5 105kg

Skråbenk hantel: 3x5 34kg + droppsett

Nedtrekk brei: 2x5 70kg

Sittande roing smalt grep: 1x5 105kg + droppsett

Arnoldpress hantel(skulder): 2x5 24kg

Bicepscurl sittande hantel: 2x5 20kg

Tricepspress hantel(franskpress): 2x5 20kg

 

Treninga gikk forsåvidt greit, men både knebøy og benken var tung. Kjenner at det var på tide med ei veke treningsfri no. Skal ha ei styrkeøkt denne veka, men det blir mest for å planlegge neste runde med trening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I gang igjen no. Hadde litt lite motivasjon, litt mykje skule og andre ting som måtte gjerast, så det var litt ekstra treningsfri. Det gjorde forsåvidt også veldig godt.

Begynner ei ny runde med RYP, muligens den siste for ei stund no. Vurderer å gå over på 5x5 beginnerprogram. Greit med litt variasjon. Har vore inn å testa litt øvelsar på nytt. Har også bytta ut knebøy med utfall i denne perioda, for å trene spesifikt opp mot skisesongen som kjem.

 

Veke 1, dag 1

Utfall: 2x15 42,5kg

Markløft: 1x15 52,5kg

Skråbenk hantel: 2x15 18kg

Nedtrekk brei: 1x15 35kg

Sittande roing smalt grep: 1x15 52kg

Arnoldpress hantel(skulder): 2x15 14kg

Bicepscurl sittande hantel: 1x15 10kg

Tricepspress hantel(franskpress): 1x15 10kg

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Veke 1, dag 2

Utfall: 2x15 45kg

Markløft: 1x15 55kg

Skråbenk hantel: 2x15 18kg

Nedtrekk brei: 1x15 40kg

Sittande roing smalt grep: 1x15 57kg

Arnoldpress hantel(skulder): 2x15 14kg

Bicepscurl sittande hantel: 1x15 10kg

Tricepspress hantel(franskpress): 1x15 10kg

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Veke 1, dag 3

Utfall: 2x15 50kg

Markløft: 1x15 60kg

Skråbenk hantel: 2x15 20kg

Nedtrekk brei: 1x15 41kg

Sittande roing smalt grep: 1x15 60kg

Arnoldpress hantel(skulder): 2x15 16kg

Bicepscurl sittande hantel: 1x15 10kg

Tricepspress hantel(franskpress): 1x15 10kg

 

Fin trening med veldig godt trykk i alle øvelsane. Godt å vere ferdig med 15-rep likevel. Det svir så inni hampen siste få reps på arnoldpressen. Men det er skikkelig godt etterpå.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...