Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva vil du opp i muntlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Nei! Jeg kom opp. Da var det bare å vente til klokka 17:00 for å finne ut hvilken måte jeg skal pines på.

 

Hva kom du opp i? Uansett, førsteklasse er ikke så mye stress - sensorene forventer ikke så alvorlig mye har jeg fått inntrykk av, og om man da gjør 'det lille ekstra' skal det gå meget bra. Bare å stå på :)

Jeg kom opp i geografi, så det kunne strengt tatt vært verre.

Lenke til kommentar

Å helvete :p Gruer meg til mandag :/. Går VG1 og kan komme opp i følgende:

-Engelsk

-Samfunnsfag

-Naturfag

-Geografi

 

Kommer til å gå rett til helvete hvis jeg kommer opp i Naturfag :(. Får håpe på å ikke komme opp.

Lærerm har sagt at det er ca 20% sjans per elev at de kommer opp :O. I tillegg har ingen på de nærliggende videregående kommet opp i noe muntlig på VG1. Så er LITT spent kan man trygt si.

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i engelsk, og det var det jeg hadde minst lyst til. Brukte hele dagene til lese, var knapt utforbi huset :p

Fikk en lytteprøve om Tony Blair og Gordon Brown, kulturelle forskjeller mellom Storbritania og USA, Renessansen, Shakespear, og om Hamlet.

Hadde 4 i engelsk muntlig, og fikk 5 på eksamen, ble veldig godt fornøyd med det :)

Hatt sommerferie siden onsdag kveld ;)

Endret av Sir_Wrathson
Lenke til kommentar
Jeg kom opp i engelsk, og det var det jeg hadde minst lyst til. Brukte hele dagene til lese, var knapt utforbi huset :p

Fikk en lytteprøve om Tony Blair og Gordon Brown, kulturelle forskjeller mellom Storbritania og USA, Renessansen, Shakespear, og om Hamlet.

Hadde 4 i engelsk muntlig, og fikk 5 på eksamen, ble veldig godt fornøyd med det :)

Hatt sommerferie siden onsdag kveld ;)

 

Åh, engelsk er det SISTE jeg ville kommet opp i! Glad jeg slapp unna i første, da jeg hadde obligatorisk engelsk ifm. GK allmenn. Du får være stolt av den femmeren! Kjempebra! ;) Det så ikke helt lett ut heller, i og med at du fikk så mange forskjellige temaer (som jeg sikkert ikke ville klart å si noen ting om :D). Lytteprøver skremmer meg.

Lenke til kommentar

Kom opp i 3FY!

 

Fikk skrått kast forberedt og relativitetsteorien uforberedt :p

 

Og det som kom som en bombe på meg var at de ville ha meg inn en gang til fordi de var i tvil om karakteren min, og da fikk jeg induksjon XD

 

Men som sensoren sa: Jeg er veldig i tvil, men jeg skal la tvilen komme deg til gode, derfor får du 6. WOHOO :D

Lenke til kommentar

jeg kom opp i Engelsk. Trodde at gjorde det helt ok, sånn ca. 4 eller noe. Hadde eksamen 09.30 og vi skulle få vite karakteren 13.15. Så jeg var skikkelig nervøs hele tiden.

Men når jeg fikk vite karakteren min, så startet sensor med å "slakte" meg. Men så begynte han med det positive, og overrasket meg med en 6'er! Oojojojjojjj gjett om jeg ble glad :D

Lenke til kommentar

Jeg kom opp... Var en av de få, eksamen var på fredag.

Faget jeg kom opp i var naturfag, var veldig skuffa i starten, men tenkte at jeg bare skulle gi det meste jeg hadde uansett om naturfag er langt fra favorittfaget mitt. Og det gikk overraskende bra! Jeg fikk 5 og ble veldig glad. Så nå er jeg glad jeg kom opp, var en del jobbing, men verdt det; Så absolutt!. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...