Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva vil du opp i muntlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Jada! Det ble 6-er folkens! :D

 

Gratulerer! Hvorfor kom du opp så sent på dagen?

På skolen vår kom en gruppe opp 10:00 og en 17:00, VG1. Alle skulle ha 30 minutter forberedelse, så jeg var ferdig eksaminert i 18:30-tiden, da jeg var nummer to på listen. Karakterene fikk vi når alle hadde vært inne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Gratulerer, fLeReK! Hvilket fag var du oppe i? Oppgave trakk du?

Geografi. Jeg trakk en oppgave der jeg skulle fortelle om hvordan jorda var bygget opp og om forskjellige landformer. På den samfunnsgeografiske delen (- ja, jeg kan jo ikke bare snakke om "jord" -) greide jeg ut om alt fra den demografiske overgangen til fattigdom.

Lenke til kommentar

Var oppe i samfunnsøkonomi i dag, snakket om fordelene av frihandel og forklarte dette med fakta og grafer samt Ricardos teori om komperativt fortrinn. Brukte litt for lang tid på faktaene og litt for lite tid på grafene og komperativt fortrinn, men sensor sa at jeg kunne mye og ihvertfall forstod komperativt fortrinn godt. Endte på en 4-er noe jeg er godt fornøyd med siden samfunnsøkonomi ikke er mitt sterkeste fag. ;)

 

 

Det beste av alt er at det ikke er mer VGS for meg noensinne nå, hurra! :new_woot::cool:

Lenke til kommentar

Var oppe i dag!

 

VK2 ledelse og instruksjon, som er et studieretningsfag. Ola Lunde (kjent fra skiskyting / NRK- sporten) var sensor!

Fikk 6, og fikk høre at jeg hadde et veldig godt potensiale til å bli en dyktig trener i framtida!

 

Oppgaven var todelt; 1: Lage øktplan + holde fotballøkt i en klasse. 2: Diskutere / kommentere økta, samt holde foredrag om et valgt tema. Jeg valgte lederrollen.

 

Utrolig stolt og glad nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...