Gå til innhold

Age Of Conan Pcen på Komplett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fikk nettopp min PC med 64 bits Vista, ingen problemer her i gården med drivere til nå.

Ett tilfelle hadde jeg i forbindelse med skjermdriver, men det kom opp en boks med "Bruk denne linken for å finne 64 bits-drivere". Javel, trykket på linken og vips, 64 bits-drivere installert uten problem.

Jeg vurderte også Komplett sine pakketilbud, men valget falt på Netshop siden de leverer Vista 64 og tilsvarende gode pakketilbud (dog litt færre av dem).

Edit: ikke lydkort, men skjerm.

Endret av Olsenhower
Skrevet

Jeg ville også kjørt på med 64bit vista. Jeg kjøpte pakketilbud fra kompelett.no til 6798 kroner og kjøpte med 4 gig ekstra ram.. Så nå har jeg 8 gig ram og kjører vista64bit uten problemer. Skjønner ikke hva folk mener med at ingen programmer funker på 64.. Har ikke hatt problemer med noen programmer så langt.

Skrevet (endret)
Jeg ville også kjørt på med 64bit vista. Jeg kjøpte pakketilbud fra kompelett.no til 6798 kroner og kjøpte med 4 gig ekstra ram.. Så nå har jeg 8 gig ram og kjører vista64bit uten problemer. Skjønner ikke hva folk mener med at ingen programmer funker på 64.. Har ikke hatt problemer med noen programmer så langt.

Da har vel 5-6GB til gode, helt meningsløst å ha 8GB ram TBH.

Selvsagt er det noen problemer med driverfronten i 64bits OSene. Må huske at det er mange som sitter med gammeldags trådløst-nettverkskort, skrivere osv, de vil nok ikke få dem til å fungere når podusenten har sluttet å lage drivere til eldre produkter.

Kan ta DLINK som eksempel, de lager ikke drivere til eldre produkter lengre, måtte anskaffe meg nytt trådløstkortnettverkskort bare pga det.

Endret av nagina
Skrevet

Bah, ordren min er enda åpen etter over ei uke med venting. Og det står enda "1 stk har forventet sendingsdato 2008-06-12", ringte å hørte med dem hvorfor det ikke skjedde noe, men fikk egentlig ikke noe fornuftig svar.

Skrevet
Bah, ordren min er enda åpen etter over ei uke med venting. Og det står enda "1 stk har forventet sendingsdato 2008-06-12", ringte å hørte med dem hvorfor det ikke skjedde noe, men fikk egentlig ikke noe fornuftig svar.

Bestilte igår, har du ventet en uke altså? Har lite lyst til å vente så lenge selv :p

Skrevet

Bestilte igår, har du ventet en uke altså? Har lite lyst til å vente så lenge selv :p

1 uke er jo ingenting, jeg har ventet i 3 uker på mandag. Kommer nok til å ta den telefonen imorgen å spør om hvorfor det går så ufattelig tregt. Uansett så kan det ikke ta så lang tid å bygge en PC, ellers kan man vurdere om de har seriøse prioriteringsproblemer.

De har tross alt hatt alle delene på lager i godt over en uke nå.

Skrevet

1,00 STK 351312 Komplett Gamer - Conan Edition Forventet på lager 16.06.2008(Endret fra: 13.06.2008)

så da får vi se hva som skjer i morgen. Nå vil jeg ha PC-en min, ventet så alt for lenge..

Skrevet

Ringte komplett og hørte med dem. Alle delene hadde kommet på lager den 10/6 og de hadde bort i mot 2 ukers byggetid på PC-er.

Eneste estimatet han kunne gi var at den kunne være bygget ferdig i slutten av uka. Jeg har sluttet å få de Endringsbekreftelse's mailene for ordren min og. Den siste jeg fikk var med ordrenummeret mitt uten forventet sendingsdato.

Begynner å bli ganske oppgitt over Komplett.no, og dette begynner å bli ganske dårlig. Kanskje bare jeg som er uheldig, men det er rart de ikke prioriterer de som har bestilt først og stått lengst i kø. Dårlig reklame for Komplett, ettersom jeg vet om en annen som bestilte 2 uker etter meg og hans PC ble sendt før helgen. Dog ikke helt samme system, men den skulle likevel bygges av Komplett.

Skrevet

Fikk den på fredag, den bootet ikke, jeg åpnet den (oh noes) og dyttet grafikkortet skikkelig inn i sloten. Jeg vurderte en langdryg facepalm da den så bootet, men rapporterte at den ikke fant noen HDD... Heldigvis, litt roting i bios fikset det.

Jeg får inntrykk av at det har gått litt fort i svingene for dem. :p

Skrevet

Faen ass. Jeg føler meg ikke såpass sikker på PC lenger at jeg er gira på å se inni kabinettet selv. Det er derfor jeg bestiller ferdigbygd! >.< Blir veldig utrygg når jeg leser disse historiene. Ni tusen er mye penger for noe som kanskje ikke virker.

Skrevet (endret)

Tja, når et kabinett fullt av små ledninger og dingser som faller utav for et godt ord skal fraktes på tvers av landet, må man nesten regne med at slike ting kan skje. Forrige gang jeg kjøpte fra komplett hadde kabelen som forbandt harddisken med hovedkortet glidd ut av jacken under transport. Dette ble vel andre gang jeg bryter garantiseglet første dagen. :p

Hvis det er noe galt, så er det jo i 99% av tilfellene bare snakk om å dytte en ledning på plass, eller skyve en komponent helt inn i sporet det sitter i. Og de har jo en veldig grei support-linje man kan ringe til også.

Endret av Zealuu
Skrevet

hvis du ringer til dem.

Ber de deg ikke om å rive av garanti båndet?

De kan jo ikke fikse det via telefonen !?

Hvis jeg f.eks sier: Har lest på forums og de sier at ledninger pleier å falle av i transport og lignende. Skal jeg åpne eller ?

- Nei send den tilbake vi skal åpne den ? Sier de liksom det ?

Skrevet (endret)

De ber deg om å åpne den. Men de kan gjerne fortelle deg nøyaktig hva som må ordnes på inni der, hvis du beskriver symptomene. Du får selvsagt lov til å sende den tilbake hvis du insisterer, men mine planer når jeg har en ny PC kretser ofte rundt bruk av den nye PC-en.

Endret av Zealuu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...