Gå til innhold

Hulk - Tidenes beste superheltfilm kommer om 3 uker.


lavard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den traileren jeg har sett var absolutt lovende ja, men tviler på at den kommer til å danke ut Batman Begins (evt. The Dark Knight). Anyways, Hulken kan komme til overraske mange selv om den kanskje ikke blir noen smash-hit på kino.

 

Så du på klippene? Er scener fra filmen i linkene. Ikke trailerne.

Lenke til kommentar

Gleder meg sinnsykt til denne. Er kjempefan av HULK å etter å ha lest World War Hulk har jeg blitt enda mer sugen på at denne filmen skal komme. Håper bare ikke de høye forventningene mine fører til at jeg blir skuffet når filmen kommer. Den forrige Hulk filmen var alt annet enn bra, men likte godt Ultimate Avengers (tegnefilmen som kom for ett par år siden) Kampen Hulk har mot Thor, Captain America, IronMan å resten av gjengen var helt legende.

Lenke til kommentar
Gleder meg sinnsykt til denne. Er kjempefan av HULK å etter å ha lest World War Hulk har jeg blitt enda mer sugen på at denne filmen skal komme. Håper bare ikke de høye forventningene mine fører til at jeg blir skuffet når filmen kommer. Den forrige Hulk filmen var alt annet enn bra, men likte godt Ultimate Avengers (tegnefilmen som kom for ett par år siden) Kampen Hulk har mot Thor, Captain America, IronMan å resten av gjengen var helt legende.

 

Ta en titt på det 42 sekunders lange klippet mellom Hulk og Abomination i siste linken. Tviler på at du vil bli skuffet. Hvis ikke det blir tidenes superhelt fight så vet ikke jeg. Stylistisk sett ser det også helt fantastisk ut.

Lenke til kommentar
Gleder meg sinnsykt til denne. Er kjempefan av HULK å etter å ha lest World War Hulk har jeg blitt enda mer sugen på at denne filmen skal komme. Håper bare ikke de høye forventningene mine fører til at jeg blir skuffet når filmen kommer. Den forrige Hulk filmen var alt annet enn bra, men likte godt Ultimate Avengers (tegnefilmen som kom for ett par år siden) Kampen Hulk har mot Thor, Captain America, IronMan å resten av gjengen var helt legende.

 

Ta en titt på det 42 sekunders lange klippet mellom Hulk og Abomination i siste linken. Tviler på at du vil bli skuffet. Hvis ikke det blir tidenes superhelt fight så vet ikke jeg. Stylistisk sett ser det også helt fantastisk ut.

 

Allerede gjort det. Ser sinnsykt forseggjort å heftig ut. Gleder meg kan man si. :D

 

Her er foresten en liten smak av den scenen jeg snakket om istad, hvis du ikke har sett den.

 

Se filmen hos Youtube

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

TDK vil antakeligvis klare å klore seg fast på lista slik som BB, kanskje til og med komme en del plasser over. The Incredible Hulk kan jo overraske, men tviler på at den vil holde seg over noe 8-tall. I så fall må den ta folk på senga, levere en pangfilm og samtidig ha noen lure ess i ermet.

 

Det skal bli spennende å se om Iron Man kan klare å bli den andre superheltfilmen med fast medlemskap på Topp 250 (jeg skammer meg fortsatt over at jeg enda ikke har sett den).

Lenke til kommentar
Jeg så den forrige uka, skal innrømme at den var godt gjennomført, men jeg kan ikke si meg enig med alle som har priset filmen opp i skyene. God og underholdende film, men den manglet det lille ekstra synes jeg.

 

Helt enig. Særlig action scenene var overraskende dårlig synes jeg. Virker på meg som alle liker den kun fordi Downey var "kul". Synes alt ved den var rimelig standard.

Lenke til kommentar

For det første kan jeg hjelpe moderatorene litt og hinte om at tittelen på tråden kanskje ikke er den helt beste. ;)

 

Snakker vi Incredible Hulk? Om den er så bra, hvorfor snakker vi da om en Hulk-reboot i stedet for The Hulk 2? :) Den forrige filmen stinket, så jeg hari kke så veldig store forventninger til denne selv etter å ha sett noen trailere og klipp. For øvrig er det vel ikke så mye av historien vi ikke allerede kjenner om vi har sett trailerne?

 

Selv gleder jeg meg mye mer til Iron Man 2, Dark Knight og neste Superman. Litt småinteressert i Thor og Captain America også, men det kommer mye ann på hvem som spiller dem. Dessuten er Spider-man 4 av en eller annen grunn mer eller mindre bekrefta, så det er vel en sjanse for at Incredible Hulk går i glemmeboken ganske raskt. Vi får se, Robert Downey Jr og Gwyneth Palthrow overrasket meg stort i Iron Man. :)

Lenke til kommentar
Snakker vi Incredible Hulk? Om den er så bra, hvorfor snakker vi da om en Hulk-reboot i stedet for The Hulk 2? :)

 

Tja, den klart beste Batman filmen kom med en reboot som du kaller det i Batman Begins, å har stor tro på at denne filmen kommer til å bli sinnsykt mye bedre enn den forrige Hulk filmen som kom.

Lenke til kommentar

Er blitt langt mer hypet på denne, spesielt etter de nye klippene og de markante forbedringene i CGI. Det virker også som om det ligger en god historie i grunn her.

 

HULK SMASH!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-15355-1211909469_thumb.png

 

Men om det blir bedre enn tidenes beste superheltfilm (Superman (1978)), er nok heller tvilsomt. Men den blir nok gøyere action enn Batman Begins, som har mildt sagt middelmådig action (og dårlig og rotete koreografi i scenene med Batman). Men så er det forskjellige typer filmer også da, Batman Begins var mer psykologisk thrillerdrama, mens Hulk ser mer ut som en psykologisk popcornfilm. Tror The Incredible Hulk kan overraske stort i sommer, spesielt grunnet Iron Man.

 

Blir knall om både TIH og TDK lever opp til forventningene. Jeg er allerede smått i himmelen etter Rambo, Iron Man og Indiana Jones i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...