Gå til innhold

Hulk - Tidenes beste superheltfilm kommer om 3 uker.


lavard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Denne filmen tror jeg blir den som river meg ut av godstolen førstkommende helg!

 

I motsetning til endel andre så likte jeg første filmen godt, og ja, Hulken er den optimale superhelten med alle sine mangler.

 

:)

Lenke til kommentar
Filmen mottar slakt fra dagbladet: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/12/537926.html

 

Triste greier. Men skal nok se likevel.

 

En anmelder som vil ha en hulken film uten Hulk er vel ikke særlig relevant å høre på for de som er fans av Hulk....

 

At vedkommende ikke har fått med seg at den påståtte "klinsjen" mellom Norton og produsentene er medieaskapt er heller ikke bra. Bør gjøre litt bedre research før man anmelder filmen da.

Er på solide 75% på RT. Lover bra.

http://www.rottentomatoes.com/m/the_incredible_hulk/

Lenke til kommentar

Jeg så akurattt filmen, og wow! utrolig spør du meg. som en hardcore tegneseire helt av Hulken så vil jeg påstå at det antagligvis ikke kunne blitt gjort noe bedre i en filmatisert verson. Det eneste jeg ikke helt likte var Tyler som Betty. Var noen kjærlighetsscener hvor hun var utrolig så pluttslig var det et patetisk forsøk på og være morsomm trur jeg. " de som har sett den, taxi episoden " Ellers var effektekene helt ville og veldig mye action. Elska scenen hvor hulk sa " HULK SMASH ".

 

Filmsalen var rimelig tom på verdenspremieren, håper inderlig at detta blir en suksess. For jeg vil se en toer. De bygde opp slutten med to mulige plot lines. Eller kanskje en blanding, uansett blir veldig spennede. Filmen får en 8/10 etter min mening, noe kunne blitt gjort bedre. Skulle holdt seg litt mer til orginale historien. For jeg kan ikke se hvordan de skal greie og introdusere Rick Jones i framtiden uten at det blir veldig rart. Anyway et must see film for de som virkelig liker superhelt filmer og action.

Lenke til kommentar

Jeg så akurattt filmen, og wow! utrolig spør du meg. som en hardcore tegneseire helt av Hulken så vil jeg påstå at det antagligvis ikke kunne blitt gjort noe bedre i en filmatisert verson. Det eneste jeg ikke helt likte var Tyler som Betty. Var noen kjærlighetsscener hvor hun var utrolig så pluttslig var det et patetisk forsøk på og være morsomm trur jeg. " de som har sett den, taxi episoden " Ellers var effektekene helt ville og veldig mye action. Elska scenen hvor hulk sa " HULK SMASH ".

 

Filmsalen var rimelig tom på verdenspremieren, håper inderlig at detta blir en suksess. For jeg vil se en toer. De bygde opp slutten med to mulige plot lines. Eller kanskje en blanding, uansett blir veldig spennede. Filmen får en 8/10 etter min mening, noe kunne blitt gjort bedre. Skulle holdt seg litt mer til orginale historien. For jeg kan ikke se hvordan de skal greie og introdusere Rick Jones i framtiden uten at det blir veldig rart. Anyway et must see film for de som virkelig liker superhelt filmer og action.

 

Veldig enig. Synes filmen var helt topp. Helt rått hvor bra de har fått til Hulk denne gangen synes jeg. Koste meg under hele filmen, å gleder meg til det kommer en Extended Edition på DVD / Blu-Ray.

Lenke til kommentar
70 minutter ekstra?

Er vel kun snakk om noen ekstra eksplosjoner...

 

Ekstra eksplosjoner, og ekstra action. Tja, akkurat hva vi vil ha mer av mao. Ser ikke på Hulk med forventninger om en fryktlig dyp historie akkurat.

 

Som Dotten har skrevet om tidligere så er det jo faktisk mye interessant man kan grave frem i en Hulk-film.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått sett Hulken, var like bra som jeg trodde den var, men ikke mer.

Vil si at jeg likte Iron Man bedre, men men, en 7/10 i boken min uansett, noe jeg ser på som veldig bra sett i "superhelt-film" øyne.

 

 

Og Nortie-Boy sin Hulk vil jeg si var mer "troverdig" enn Ang Lee sin.

 

Likte dog "HULK SMASH!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...