Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex? Er det så vanskelig å få?


Gjest Sex?

Anbefalte innlegg

Like ikke helt regel nummer 8 dær :|

 

8. Du leier filmene (siden hun betalte maten), for Guds skyld lei eller kjøp de, ikke last de ned, da virker du som en fattig nerd eller noe lignende. Hun møter opp hos deg eller omvendt.

Hehe - det er jo faktisk et godt poeng da. Jeg tenker mitt om folk som har en 'platesamling' eller 'filmsamling' som bare består av filer på en harddisk. Og jeg tenker ikke at de er kule eller spesielt film/musikkinteresserte, men at de er noen kjipinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La meg utdype meg litt, det er alltid morsomt.

Her går jeg ut fra at du kanskje fester og drikker litt, eller at du i alle fall liker en jente.

*snip*

 

 

Ha ha...dere gutter er jo soete da som tror at det finnes en oppskrift paa jenter. At han er garantert sex er vel en sannhet med modifikasjoner. Dersom jenta ikke liker deg i utgangspunktet er det saa og si umulig for deg aa faa sex med henne, saann er bare jenter. Liker hun deg, har du stoerre odds for aa faa deg noe. Men jeg hadde aldri hatt sex med en fyr etter denne oppskriften her dersom jeg i utgangspunktet ikke kunne tenke meg aa hatt sex med han.

Lenke til kommentar
Ha ha...dere gutter er jo soete da som tror at det finnes en oppskrift paa jenter. At han er garantert sex er vel en sannhet med modifikasjoner. Dersom jenta ikke liker deg i utgangspunktet er det saa og si umulig for deg aa faa sex med henne, saann er bare jenter. Liker hun deg, har du stoerre odds for aa faa deg noe. Men jeg hadde aldri hatt sex med en fyr etter denne oppskriften her dersom jeg i utgangspunktet ikke kunne tenke meg aa hatt sex med han.

 

Det er bullshit. Min oppskrift er kanskje ikke den beste - men det finnes oppskrifter som kan sjarmere en hver jente, og med et lite inntak av alkohol så kan hvem som helst få hvem som helst (nå snakker vi ikke modeller og filmstjerner).

 

Jenter/damer er enkle, og det finnes mange oppskrifter, til og med med faste replikker - som fungerer.

Lenke til kommentar

Få hue opp av bakken da pinngu6, det er ingen rein "oppskrift" som funker på enhver jente slik at dere ender opp med å ha sex. Du kan jo gå ut på byen sjøl å prøve en oppskrift uten noe mer for å se hvor langt du kommer.

 

På den annen side så kan du jo gå rundt og spørre alle rett ut om de vil ha sex med deg, du ender opp med ei som sier ja om du spør mange nok.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar
sex er lett å få (i alle fall hvis du er jente) = du kler av deg og stiller deg opp hvorsomhelst, så kommer det nok mange kåte mannfolk springende

 

Som gutt kan man bla opp noen kroner til enkelte jenter og få massert snurrebassen der og da, men da er man rimelig desperat også altså ;)

 

Ikke så mange av de som tar oppvasken selv om du spytter i noe som monner, som et par tiere eller noe...

 

Men alt det andre gir de bort nesten gratis da, inklusive ting man må til behandling for å bli kvitt.

 

Ellers er dette seriøst en av de dummeste trådene jeg har lest og anbefaler den kjære trådstarter og smøre hånden godt mens han forsøker å finne ut alt det han ikke vet om sex ;)

 

Mener å ha sett en god bok om utover og innovertisser et sted, men kan ikke huske hvor jeg så den.... Har du opplevd utløsning enda? Liksom dratt ordentlig i røret sånn at det kommer noe hvitt ut, eller trenger du hjelp til det også?

Lenke til kommentar
Svaret starter med 'ro' og slutter på 'hypnol' ;) Sikker vinner!

Haha den der redda dagen min :D

 

On-topic: Den eneste anbefalinga jeg har å gi er rett å slett at du må tørre å ta sjangser. Så ufattelig mange ganger har jeg vært mye sammen med ei jente uten at det ble til noe og i ettertid så ser jeg egentlig at hun ønsket det samme som meg (nei ikke sex, men en kjæreste), men siden jeg har vært for passiv så har det ikke skjedd noe.

 

Ta sjangser, prøv å se etter hint. Det trenger ikke å være noe mer enn at ei jente tar kontakt med deg for å tørrprate!

Lenke til kommentar

Hehe, får slenge inn mitt råd her også da...

 

Jeg har vel inntrykk av at man får flest tilbud og "napp" når man bare er seg selv og ikke er ute etter sex. Når man f.eks er i et forhold eller er uinteresert så får man flere tilbud og flere jenter som kommer til deg enn når man f.eks er ute på byen "for å få sex" eller bare er ute etter å sjekke.

Ser egentlig ikke noe annen grunn til dette enn at da er man seg selv, og jenter liker vel det bedre enn overkåte gutter som bare er ute etter sex som står og henger \ sikler over dem mens de prøver seg på noen dårlige sjekke triks. Mye bedre å være naturlig så kommer det av seg selv.

Lenke til kommentar
Få hue opp av bakken da pinngu6, det er ingen rein "oppskrift" som funker på enhver jente slik at dere ender opp med å ha sex. Du kan jo gå ut på byen sjøl å prøve en oppskrift uten noe mer for å se hvor langt du kommer.

 

På den annen side så kan du jo gå rundt og spørre alle rett ut om de vil ha sex med deg, du ender opp med ei som sier ja om du spør mange nok.

 

Jeg skal innrømme at min oppskrift er ikke den best - men det finnes profesjonelle oppskrifter på det jo - og de fungerer, det har jeg fått bekreftet flere ganger, både sett og hørt.

 

Det er ikke jeg som står med hodet i bakken, det er alle andre som er trangsynte og tror at kvinnfolk er vanskelige vesener. De er snart de simpleste.

 

Både jeg og flere kamerater av meg har testet flere oppskrifter - det finnes til og med kurs for å lære seg dette (ikke i Norge som jeg vet av).

 

Her for eksempel: http://www.themysterymethod.com/ kan du lese litt om dette fenomenet du tydeligvis ikke vet noe om.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

For en objektivisering av jenter det er i denne tråden! :S Blir helt sjokkert over alle "knepene" gutter her inne har for å få seg et ligg. Mye av det er jo ren utnyttelse og "playing"!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Ha ha...dere gutter er jo soete da som tror at det finnes en oppskrift paa jenter. At han er garantert sex er vel en sannhet med modifikasjoner. Dersom jenta ikke liker deg i utgangspunktet er det saa og si umulig for deg aa faa sex med henne, saann er bare jenter. Liker hun deg, har du stoerre odds for aa faa deg noe. Men jeg hadde aldri hatt sex med en fyr etter denne oppskriften her dersom jeg i utgangspunktet ikke kunne tenke meg aa hatt sex med han.

 

Det er bullshit. Min oppskrift er kanskje ikke den beste - men det finnes oppskrifter som kan sjarmere en hver jente, og med et lite inntak av alkohol så kan hvem som helst få hvem som helst (nå snakker vi ikke modeller og filmstjerner).

 

Jenter/damer er enkle, og det finnes mange oppskrifter, til og med med faste replikker - som fungerer.

 

yeah, dream on :new_woot: Vi jenter er forskjellige, og vi faller for helt ulike ting. Noen jenter kan nok la seg smigre og bli med i koya. Men da liker hun deg nok litt...dvs, hun maa like deg godt nok til at du kan knulles. Ikke kom til meg aa si at en tynn liten nerd med briller ville faatt seg et litt bare pga en oppskrift dersom jentene syntest han var stygg som juling. Da kan dere bare snakke dere blaa i trynet. Jenter har ofte en radar paa som leser dere menn paa en annen maate enn dere leser dere selv. Men...naa skal det sies at det er mange jenter der ute som liker aa pule ogsaa, saa det er nok mange som blir med paa kun sex. Men igjen, hun maa like deg. Hvorfor tror du at det er enkelte menn som er jomfru til de er langt opp iaarene? Mest sannsynlig fordi de er stygge eller mangler totalt sosial inteligens....eller de er veldig sjenerte av seg :cool:

Lenke til kommentar
For en objektivisering av jenter det er i denne tråden! :S Blir helt sjokkert over alle "knepene" gutter her inne har for å få seg et ligg. Mye av det er jo ren utnyttelse og "playing"!

Plz. Man sier det hun vil høre, det er en selvfølge. At enkelte er dyktigere (og da mener jeg ikke han som mente at man trengte 3 filmer og null samtale for å få seg noe) enn andre betyr ikke at det er noe galt med det. Jenten er nok klar over at hun blir sjarmert.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...