Gå til innhold

Darkfall, har du tenkt å spille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant denne på youtube...http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg

Ble litt nysgjerrig på dette spillet nå.

Likte disse bildene fra spillets hjemmeside. Har "fulgt" Darkfall en stund, men det ser mye bedre ut nå enn på lenge. Begynner etterhvert å få litt gode forhåpninger til Darkfall. Liker stemningen på bildene.

post-13661-1218995752_thumb.jpg

post-13661-1218995768_thumb.jpg

post-13661-1218995778_thumb.jpg

post-13661-1218995788_thumb.jpg

post-13661-1218995797_thumb.jpg

post-13661-1218995805_thumb.jpg

post-13661-1218995814_thumb.jpg

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Som vanlig så høres det for godt ut til å være sant. Men på den annen side så har de jo klart det kunststykket å bruke nærmere 8 år på dette spillet, det er jo nesten nødt til å bli et masterpiece av dimensjoner. Kanskje det er så lang tid som kreves for å lage et revolusjonerende spill innenfor sjangeren?

 

Tviler ellers sterkt på at det blir release i år. En release neste år er vel bedre iom at de da ikke har noen stortitle å konkurere mot. Utenom War og Wotlk så er det jo tross alt få titler som ser ut til å tilegne seg de store spillermassene i tiden fremover.

Lenke til kommentar

Utviklingstid og kvalitet er jo proporsjonal med antall utviklere som jobber med spillet. Ofte er lang utviklingstid også en negativ ting, siden det er vanskelig å holde fokus på idé'er og slikt over veldig lang tid. Altså vanskelig å holde målet klart på horisonten i forhold til planleggingen av innholdet.

 

Jeg kan egentlig ikke tenke meg at det er så vanvittig mange som har jobbet med spillet over så lang tid, det må da bli utrolig dyrt. Vet noen hvem som står med pengene for dette prosjektet?

Lenke til kommentar

Husker jeg riktig er det ikke mer enn en 20-30 mennesker som har stått for utviklingen. Derfor så lang utviklingstid, i tillegg til uttalelser som at de ikke gir seg før de er fornøyd.

 

Edit: Kan vel også nevne at de har mottat litt økonomisk støtte fra den greske stat, ellers kjenner jeg ikke til finansieringen.

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...