Gå til innhold

Darkfall, har du tenkt å spille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig har jeg tenkt å spille det! Er innom forumene noen ganger, fulgt med på utviklingen i litt over ett år. Stakkars de som har venta siden 2001.

 

I Dev Journal for en tid tilbake sto det at det blir open beta i år + release noen uker etterpå, fordi de har kommet såpass langt i utviklingen. Gleder meg!

 

EDIT:

 

Utviklingstid og kvalitet er jo proporsjonal med antall utviklere som jobber med spillet. Ofte er lang utviklingstid også en negativ ting, siden det er vanskelig å holde fokus på idé'er og slikt over veldig lang tid. Altså vanskelig å holde målet klart på horisonten i forhold til planleggingen av innholdet.

 

Jeg kan egentlig ikke tenke meg at det er så vanvittig mange som har jobbet med spillet over så lang tid, det må da bli utrolig dyrt. Vet noen hvem som står med pengene for dette prosjektet?

 

Jeg tviler på at de dropper ideene. Dev-teamet består av old-school MMORPG gamere som har lyst på total frihet og PK-ing overalt. Det er jo selve konseptet for spillet. Og at de har lånt så mange millioner, sikret seg copyright til spilltittelen osv viser at de er seriøse. Jeg vet ikke hvor pengene kom fra, men husker jeg så en tid tilbake på forumene at de lånte noen hundre mill. fra en eller annen bank. De har alt å miste, de har brukt 8 år på det... jeg tviler sterkt på at de kommer til å droppe målet sitt.

Endret av phoNte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...