Gå til innhold

AoC: hvilke server tror du det kommer mest nordmenn på?


Anbefalte innlegg

jeg har sett litt på de forskjellige serverne (allså navn) som at fury vant en av de navne konkuransene. men hvem tror du folk velger mest det er kanskje et rart spørsmål men, fordi det er jo gøy å møte nordmenn ute i den store conan verden. et av navnene likte jeg godt "bloodstrom". jeg syns at det passa bra for conan:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Wildsoul har flest nordmen, jeg selv liker ikke ''norks only'' server, altså, jeg liker ikke servere der norsker er over alt (no offence!!) Er bare det at engelsk men er mer.. hyggelige, artigere å spille med osv =) Med mange norske så synes jeg at spille ikke blir det samme.

Endret av DanielBS
Lenke til kommentar

hm takk takk, nei jeg vil heller ha en engelsk server men med Nordmenn. selv om jeg liker å møte på Nordmenn, så må man ikke glemme de andre landene heller. og pluss det er jo alltid gøy å drepe svensker:P:P selv om at de går oss gode priser på grensa hahaha:D

og jeg er ikke den beste på engelsk noe som online spill har hjulpet meg med, og det er ikke tull. det er utrolig hvor mye man kan lære bare å spille online:)

 

er wildsoul norsk server?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er mange nordmenn på Fury i hvert fall. Har ikke spilt på noen andre servere, så vet ikke. Har bare hørt at Wildsoul florerer av russere. :p

Lenke til kommentar
Helt klart Fury. Forvent at alle AoC-spillere fra Hamar (det er en del av oss) joiner Fury den 23 mai :) (not my call btw, vil bare spille med venner egentlig, ikke hele forbanna norge :p)

 

Samme med Mosjøen.

 

 

Vi er en gruppe på ca. 20 som kommer til å lage en guild =)

 

Jeg er main tank (woooohooo)

 

synd at jeg faen ikke har fått AoC ennå (f u Ekspert, sorry språkbruken, men jeg hadde gleda meg i hele år.)

 

 

Alle fra Mo i rana og Korgen og Bjerka og hele nordland HELE NORGE er velkommen =)

 

(er fra Korgen selv....angrer på at jeg ikke dro til Mo ....)

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...