Sodd Ball Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 - IceB*****91 || http://www.piczo.com/iceb*****91 || <3Janita;)<33Ælske dæ pus ! (L) (Nick er sensurert)
PrincessAi Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Her er to fra min liste: -Hanne tøffa >.< silje & robert betyr alt foor hanne <3 ;-* pete bestevennen min! ;-* Karii & Karoline ;* <3 -®Xassy(L)Scene,<3/® Tokio Hotel Beste Band! (L) NOT HERE DON'T TALK!!1 :O xD (Bill I love you! <3) Den siste er favoritten
InToRv Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg vet egentlig ikke hva som er verst, det å ha fjortiss nick på msn, eller rakke ned på dem for å føle seg bedre... Selv føler jeg navnet er alt som trengs som msn nick. Endret 25. mai 2008 av PaperWalls
Kimelimm Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Makan til idiotiske fjortisser! Har en her på lista mi "Karine-HATER DEG SÅ SYKT!:@ KAN DU IKKE TA ET HINT?!" så spør jeg, hva er det som har skjedd? "nei vil ikke si det"/"ikke no" jeg blir så inn i hel... forbanna at jeg nesten går og kaster no på dem! HVorfor skal de ha det i nicket hvis det ikke er noe?! FOR DE VIL HA DEN FORBANNA OPPMERKSOMHETEN!!! OMG FJOTIZZHATER ER JEG!!! er grinete nå, så fint jeg kom innom tråden
Andie93 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Ja faen. Hater fjortizer, de er så barnslige og tror at de veit alt. Vent til de blir 15 1/2 som meg, da kan de si at de veit alt. Edit: La merke til at nesten alle ''bÆrtene'' i klassen min har ''Sliten...'' i nicket;P Endret 25. mai 2008 av Andie93
lolidude Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 En på min: Jeg er 14 år så ha rezpekt lizzm! Respekt til han fyren for selvironi Om ikke, -_- Han er en av dem
Catkin Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Har sett nok av fjortiss-nick nå. Irriterende som pokker, men det er noe som plager meg mer. Japp, folk som legger ut om hele privatlivet sitt i msn-nicket. Hadde en engelsk fyr som var "sammen" med en venn av meg. Så han brukte msn til å legge ut om hvor mye han elsket henne, at hun var som solen, månen og evigheten hjerte hjerte hjerte. You get it! Orket ikke se det lenger, så jeg skiftet navnet hans til retard. Så har vi en annen en. Han pleier å ha kosenavnene til kjæresten sin. "Jeg elsker deg sååååååå mye Camilla. Min elskelige lille regnbue. Sukkerklumpen min!!<3<3<3(K)". Og den type ting. Spy! Endret 26. mai 2008 av Loveless
Toast Is Pimp! Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Det ALLER verste er når de endrer "Hoved"navnet sitt slik at man må se på Epost-adressen for og være sikker på hvem det er.
Ballus Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Edit: La merke til at nesten alle ''bÆrtene'' i klassen min har ''Sliten...'' i nicket;P Gang bang
Andie93 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Edit: La merke til at nesten alle ''bÆrtene'' i klassen min har ''Sliten...'' i nicket;P Gang bang Akkuratt det jeg tenkte og
Crowley_ Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Godt voksen dame på msn: (K) Hot Lips (K) (L) (L) (L) [Langt navn] (L) (L) (L) PM: Snart sommer (L)(F)(L)(F) Dere får skrive tegnene på msn hvis dere ikke skjønner dem
Laughing Madcap Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Det er dere som er fjortizer, jeg er så moden at jeg ikke plages av nickene til slike (eller ikke har noen slike på min kontaktliste).
Assbear Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) har ein i gamle klassa mi: (L)datoen han vart i lag med dama(L) Det som er så tragisk er at han skriv inn datoen dagen etterpå at dei vart i lag Må òg ta med at han skiftar dame som regel ein gong i månen eller noko Endret 26. mai 2008 av assbear
Minus Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) BURSDAGS[sett inn navn på person]!<:o)(L) [Navn på kjæreste]#8 Pm: Elsker deg [hele navnet på kjæresten], verdens beste kjæreste og forlovede(L) Og kjæresten har: [Navn](L)][Kjæresten] Pm: 11 dager igjen. forlovet med verdens herligste gutt! [Kjærestenavn] elsker deg!(L) En annen jeg har på kontaklista mi: TMZ(L)LINDA! Pm: Stoppet av sivil.. 90 i 80sona.. =/"Dra hjem og ha på den orginal du, og møt meg neste uke..." 0 bot for me Jeg har kopiert nickene akkurat slik de er, hverken fjernet eller lagt til noe.. Edit: Kan legge til en fra dagens kontaktliste: - ann kristin <3 steffen -- e i dusjen 984 15 95* om d faktisk E nokka ;o Endret 27. mai 2008 av Goodkat
Taxmannen Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Fryktelig. Personlig melding: R.I.P bestefar // Fredrik 15 år!:)<o: (party!) Hva er i veien med folk?
BaltusBrun Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 (endret) Feil post Endret 1. juni 2008 av BaltusBrun
Underpants Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Jeg bare gleder meg så sinnsykt til de med disse nickene vokser opp og skammer seg, hvis de noen gang kommer over fjortis-fasen. Er så utrolig idiotisk å skrive masse ekstremt i nicket sitt bare for å få oppmerksomhet. F.eks. som den kimmag postet: Karine-HATER DEG SÅ SYKT!:@ KAN DU IKKE TA ET HINT?! Og det er sikkert ikke egentlig noe seriøst, siden de ikke har noe problem med å skrive det der. Det holder vel å bare skrive navn i nicket og eventuelt hvor man er i den personlige meldingen, i tilfellet noen vil ha tak i deg? Mitt bidrag: Nick: ...y el regio de corazon, hijo del señor (arcangel pablo) bajara de los cielos y purificara a los impuros (todos vostros) XD Personlig melding: ES cuioso cmo slo pkños dtalles puedn mstrart lo q piensa 1prsona de ti slo una frase,un nick,una mrada te lo puedn decir todo...
Laughing Madcap Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Oiii Blir nesten litt rørt Hvem kan han være DYYPT forelsket i montro? Jeg synes synd på deg som direkte mobber en person for å føle deg bedre.
marlboro! Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Oiii Blir nesten litt rørt Hvem kan han være DYYPT forelsket i montro? Var vel å gå litt for langt?
BaltusBrun Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jo oakey da litt over streken men jeg tror ingen av dere har en så irriterende Adresse "Halla, Hva skjer a?" Jeg: "Ingenting spessielt" Han: "Ok" 10 min senere "Skjera?" også videre.... Ohh damn God Please, Please! EDIT: Må bare legge ved ett Nick til: Vildeeeeeee! : D - Er Hos Mia <3<3<3<3<3 // Har fått Bankkort!! : D Er det noen her som bryr seg veldig er det bare og si ifra! Endret 1. juni 2008 av BaltusBrun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå