Gå til innhold

Ny pc til Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg ny PC for å spille Conan hovedsaklig og den går så langt meget bra:

 

ABIT IX38-QuadGT

SAMSUNG 22" LCD Syncmaster 226BW

LOGITECH G15 KEYBOARD NORWEGIAN

XFX GeForce 9800GX2 680M 1GB XXX PCI-E PCI-Express 2.0, 2xDVI/ HDCP/ HDMI, 680MHz (PV-T98U-ZHD9)

MICROSOFT Windows Vista Prem Norsk OEM DVD,64

INTEL Q9300 LGA775 2.50G 6MB 1333MHZ FSB BOXED

2 kit, totalt 8GB: OCZ TECH Reaper HPC 4GB Kit 2x2048M DDR2 PC2-6400, Heat Pipe Cond

B-TECH Veggfeste for LCD og TFT m/leddet arm

Steelseries SteelSeries QcK, Musematte i Tøy

Raptor 74 GB (nye WD 640GB skal bestilles så fort den ankommer Norge)

Razor mus

Mist 600W

Lian LI kabinett

 

Skjermen er helt fantastisk i forhold til pris. Med veggfestet blei den helt kanon! Skjermkortet blir veldig varmt, men jeg har en del vifter så det bør ikke skape problemer. Ellers fornøyd så langt. Kunne kanskje valgt 1066MHZ RAM, men det ble nå slik det blei. Hadde litt hastverk da jeg så Conan ikke kjørte bra på den gamle PCen. Bare spør hvis noen lurer på noe.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Du kan jo og bygge en pc selv så får du den litt billigere og du kan velge deler selv som kanskje passer bedre sammen.

 

Om man er konfortabel med å mekke selv så er det greit. Men en viktig med å kjøpe det trådstarter foreslår er 3 års garanti. Og det er ofte verdt litt, syns jeg.

Lenke til kommentar
Kjører den conan på max?

Har en PC som er omtrent like bra (har eldre skjermkort, men av en eller annen grund så har jeg 2,2GB istedet for 512MB lol) som tar AoC maxet ut på alt lett til og med i Beta versjonen uten problemer.. Spillte med vanligvis 65-80FPS, men kunne kom opp i 130 da jeg så i mørket i 1 person ;)

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke den klarer ALT på maks med brukbar/høy FPS. Men det er mine antakelser ut ifra det jeg har lest, sett og hørt. Men for all del, trenger du alt som er i den pakken og ikke kan/gidder bygge selv er dette helt greit. Den driver nok spillet mer enn godt nok for mannen i gata. Bare husk på at hvis du ønsker mer RAM enn rundt 3GB er 32-bit Windows litt kjipt. Forstår virkelig ikke hvorfor de har lagt med 32-bit.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke den klarer ALT på maks med brukbar/høy FPS. Men det er mine antakelser ut ifra det jeg har lest, sett og hørt. Men for all del, trenger du alt som er i den pakken og ikke kan/gidder bygge selv er dette helt greit. Den driver nok spillet mer enn godt nok for mannen i gata. Bare husk på at hvis du ønsker mer RAM enn rundt 3GB er 32-bit Windows litt kjipt. Forstår virkelig ikke hvorfor de har lagt med 32-bit.

Han klarer jo å spille det med høy FPS når jeg har en omtrent lik PC med et eldre skjermkort som klarte dette i AoC beta.

 

3,3GB kan utnyttes av RAM'en hvis man bruker 32-bit, derfor er 64-bit å foretrekke.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke den klarer ALT på maks med brukbar/høy FPS. Men det er mine antakelser ut ifra det jeg har lest, sett og hørt. Men for all del, trenger du alt som er i den pakken og ikke kan/gidder bygge selv er dette helt greit. Den driver nok spillet mer enn godt nok for mannen i gata. Bare husk på at hvis du ønsker mer RAM enn rundt 3GB er 32-bit Windows litt kjipt. Forstår virkelig ikke hvorfor de har lagt med 32-bit.

 

Er vel fordi 32 bit er enklere for average joe? 64bit er mer for entustiaster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...