Gå til innhold

Ny pc til Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke den klarer ALT på maks med brukbar/høy FPS. Men det er mine antakelser ut ifra det jeg har lest, sett og hørt. Men for all del, trenger du alt som er i den pakken og ikke kan/gidder bygge selv er dette helt greit. Den driver nok spillet mer enn godt nok for mannen i gata. Bare husk på at hvis du ønsker mer RAM enn rundt 3GB er 32-bit Windows litt kjipt. Forstår virkelig ikke hvorfor de har lagt med 32-bit.

 

Jeg har en tilsvarende PC og kjører spillet med alt på high/16xAA/1680x1050 med rundt 40 FPS stabilt i byer og lignende. Windows Vista 64 bit.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke den klarer ALT på maks med brukbar/høy FPS. Men det er mine antakelser ut ifra det jeg har lest, sett og hørt. Men for all del, trenger du alt som er i den pakken og ikke kan/gidder bygge selv er dette helt greit. Den driver nok spillet mer enn godt nok for mannen i gata. Bare husk på at hvis du ønsker mer RAM enn rundt 3GB er 32-bit Windows litt kjipt. Forstår virkelig ikke hvorfor de har lagt med 32-bit.

 

Er vel fordi 32 bit er enklere for average joe? 64bit er mer for entustiaster.

 

Jeg installerte nettopp Vista 64-bit for første gang. Var akkurat som å installere hvilken som helst annen Windows. Ingen problemer. 64-bit drivere er ikke lengre et problem heller.

Lenke til kommentar

Det eneste problemet med 64-bit er at ikke alle programmer og programvarer støtter 64-bit. Selv måtte jeg få tilsendt en spesial CD for adapteren min siden den ikke støttet 64-bit. Men ellers har jeg ikke merket noe mer...

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Link

 

Bør jeg kjøpe den? Hjelp tas i mot med stooort takknemlighet :)

 

Den fungerer nok ypperlig. Selv om jeg ville anbefalt å vente 1mnd på neste gen skjermkort fra Nvidia/ATI. (det går jo forsåvidt å oppgradere, men vet ikke om du mister 3års garanti da)

Det kommer 4 kjernet prosessorer neste måned også.

Lenke til kommentar
Link

 

Bør jeg kjøpe den? Hjelp tas i mot med stooort takknemlighet :)

 

Den fungerer nok ypperlig. Selv om jeg ville anbefalt å vente 1mnd på neste gen skjermkort fra Nvidia/ATI. (det går jo forsåvidt å oppgradere, men vet ikke om du mister 3års garanti da)

Det kommer 4 kjernet prosessorer neste måned også.

 

Skal man vente på nye ting innenfor HW før man kjøper seg PC vil man aldri få kjøpt noe som helst. Jeg vil tro det ikke er særlig aktuelt for en som vil spille AoC NÅ å vente og vente for å få det lille ekstra for noen få kroner mindre mtp. pris/ytelse.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Det eneste problemet med 64-bit er at ikke alle programmer og programvarer støtter 64-bit. Selv måtte jeg få tilsendt en spesial CD for adapteren min siden den ikke støttet 64-bit. Men ellers har jeg ikke merket noe mer...

 

Var ikke dette et problem før? Mener nå at vista x64, kan kjøre både 32x og 64x applikasjoner. Dessuten er driver søtten til 64x betydelig bedre støttet nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...