Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Betyr dette at du ikke har bestilt Coll. edit Bellicus?

 

Ja, er ikke intressert i å kaste bort penger på dill dall.

Kan jeg spørre hvor mye du betalte?

349. Hvis jeg hadde betalt 110 kroner mer så hadde jeg fått 2% mer xp og gratis data-drinker + noe papir som hadde blitt liggende i hyllen. Klarer meg uten både 2% extra xp og datadrinker, og det er altfor mye rot i hyllen her allerede. Men mammutt og inventory belte er gratis og er faktisk en enorm fordel in-game. Er dyrt med mount, og med de pengene man sparer kan man bruke på andre ting, f.eks. fet armor og våpen. Og extra inventory gir raskere penger.

Lenke til kommentar
Noen som vet når de sender ut gaming cardene og?

Jeg spurte om det også i mailen, regner med at de hadde sagt det om de ikke blir sendt ut samtidig. Dessuten er det jo 1 mnd inkludert spilletid med selve spillet.

 

Noen som vet om vi som (kanskje) får spillet på torsdag kan joine de serverene som allerede er oppe og går?

Siden det er en annen klient som blir brukt til forhåndsspillingen (de som spiller nå må installere spillet på nytt når de får det fysiske spillet) så: nei.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
Noen som vet når de sender ut gaming cardene og?

Jeg spurte om det også i mailen, regner med at de hadde sagt det om de ikke blir sendt ut samtidig. Dessuten er det jo 1 mnd inkludert spilletid med selve spillet.

 

Noen som vet om vi som (kanskje) får spillet på torsdag kan joine de serverene som allerede er oppe og går?

Siden det er en annen klient som blir brukt til forhåndsspillingen (de som spiller nå må installere spillet på nytt når de får det fysiske spillet) så: nei.

Litt det ang. "Dessuten er det jo 1 mnd inkludert spilletid med selve spillet."

 

Må ein vise til kreditt-kort informasjon for å få dette?

Lenke til kommentar
Litt det ang. "Dessuten er det jo 1 mnd inkludert spilletid med selve spillet."

 

Må ein vise til kreditt-kort informasjon for å få dette?

 

Jeg har allerede registrert preorder-koden, og da kunne jeg sette "prepaid gamecards" som betalingsalternativ (selv om jeg ikke har noen enda). Og det ser jo også ut som at det bare er til å legge til keys/koder for å oppdatere kontoen med flere ting. Og inkludert i keyen til selve age of conan spillet, så er det jo 1 mnd spilletid.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
Litt det ang. "Dessuten er det jo 1 mnd inkludert spilletid med selve spillet."

 

Må ein vise til kreditt-kort informasjon for å få dette?

 

Jeg har allerede registrert preorder-koden, og da kunne jeg sette "prepaid gamecards" som betalingsalternativ (selv om jeg ikke har noen enda). Og det ser jo også ut som at det bare er til å legge til keys/koder for å oppdatere kontoen med flere ting. Og inkludert i keyen til selve age of conan spillet, så er det jo 1 mnd spilletid.

Ok, takk for svar. Var som eg trudde :)

Lenke til kommentar
Huh..? Bestiller fra absoluttspill nå, med visa/mastercard som betalingsmetode, og brev som fraktemetode, men jeg må ikke skrive inn kontonummer noe sted :S Kommer det som regning etterpå da?

 

vel først og fremst skal du ikke skrive kontonummeeret dit men kortnummeret, men dy velger betalingsmetoden først så kommer du til at du har bestilt spillet så kan du velge om å betale nå eller senere. hvis du trykker batal nå så skal du skrive ned kortnummeret etc :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...