Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er nok sendt fra Sverige ja. Grunnen til at det ikke står noe om det i sporingen er fordi at Sverige ikke gjelder for den Norske posten. Men dette er nok BÅDE Elkjøp og Posten sin skyld.

 

Men hvordan forklarer du at returadressen er Elkjøp Internett 0060 OSLO, og på den samme lappen står det sporingsnr? Det er ikke tegn til at det har vært fjernet noen adresselapper heller, så jeg må abre konkludere med at pakken er sendt fra norge. I tillegg er etiketten er utskrevet 21.05, det samme som står på kvitteringen som ligger inni esken. Nei. Pakken er sendt Bonver-Elkjøp Internett-Posten-Meg. Det er eneste forklaringen jeg kan finne. Og et evt. kolli og/eller forsendelsesnr vil gjelde over så og si hele verden. Hvertfall kollinr.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Den er nok sendt fra Sverige ja. Grunnen til at det ikke står noe om det i sporingen er fordi at Sverige ikke gjelder for den Norske posten. Men dette er nok BÅDE Elkjøp og Posten sin skyld.

 

Men hvordan forklarer du at returadressen er Elkjøp Internett 0060 OSLO, og på den samme lappen står det sporingsnr? Det er ikke tegn til at det har vært fjernet noen adresselapper heller, så jeg må abre konkludere med at pakken er sendt fra norge. I tillegg er etiketten er utskrevet 21.05, det samme som står på kvitteringen som ligger inni esken. Nei. Pakken er sendt Bonver-Elkjøp Internett-Posten-Meg. Det er eneste forklaringen jeg kan finne. Og et evt. kolli og/eller forsendelsesnr vil gjelde over så og si hele verden. Hvertfall kollinr.

Varen er sendt fra sverige, sjekk sporingsnummeret, det slutter på DK - dette er region sverige/danmark.

 

De på postkontoret mitt sjekket dette for meg, og sa at det var forhåndsmeldt sending fra "region DK" før den ble levert til omlasting i Oslo.

 

Så, uansett hva du trekker av konklusjoner vs returadresse osv, så er den sendt fra danmark.

 

Elkjøp Internett 0060 Oslo er postboksen som evt videresender til feks sverige igjen ved retur.

Lenke til kommentar
Den er nok sendt fra Sverige ja. Grunnen til at det ikke står noe om det i sporingen er fordi at Sverige ikke gjelder for den Norske posten. Men dette er nok BÅDE Elkjøp og Posten sin skyld.

 

Men hvordan forklarer du at returadressen er Elkjøp Internett 0060 OSLO, og på den samme lappen står det sporingsnr? Det er ikke tegn til at det har vært fjernet noen adresselapper heller, så jeg må abre konkludere med at pakken er sendt fra norge. I tillegg er etiketten er utskrevet 21.05, det samme som står på kvitteringen som ligger inni esken. Nei. Pakken er sendt Bonver-Elkjøp Internett-Posten-Meg. Det er eneste forklaringen jeg kan finne. Og et evt. kolli og/eller forsendelsesnr vil gjelde over så og si hele verden. Hvertfall kollinr.

Varen er sendt fra sverige, sjekk sporingsnummeret, det slutter på DK - dette er region sverige/danmark.

 

De på postkontoret mitt sjekket dette for meg, og sa at det var forhåndsmeldt sending fra "region DK" før den ble levert til omlasting i Oslo.

 

Så, uansett hva du trekker av konklusjoner vs returadresse osv, så er den sendt fra danmark.

 

Elkjøp Internett 0060 Oslo er postboksen som evt videresender til feks sverige igjen ved retur.

 

Uansett skal avsender av pakken hatt tilgang til sporignsnummeret, og det forklarer fortsatt ikke hvorfor den er sendt som brevpost. I tillegg sier jo kvitteringen inni, i likhet med adresselappen (med adresse 0060 OSLO) 21.05. Fortsatt var ikke pakken i oslo før 23.05. Så det kan jo tyde på at pakken er sendt langtfra. Et alternativ er at pakken har gått utenom posten sverige, og fellessendt (i container elns) til elkjøp internett ved postens godsterminal, hvor de ble overlevert posten norge fredag. I så fall vil jeg anse det som pakken ikke er sendt før fredag, da den har vært internt i elkjøp fram til da.

 

EDIT: Tenka dobbelt, så blei et par kritiske skrivefeil.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...