Gå til innhold

[AoC]Den Store Bear Shaman Tråden


Anbefalte innlegg

Hoh, skjønner ikke hvorfor klager over at dem er dårlige under 15/20. Med mindre noe stort har skjedd i siste patchen så er dem jo tålig enkle, har dødd to ganger, begge gangene når jeg fikk mer enn tre mobs på meg samtidig. Funker jo flott ellers :)

 

Rundt level 10 da du skal inn i vulkanen er det umulig å ikke dø.. Får du to mobs på deg så er du dømt til å gå rett vest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Rundt level 10 da du skal inn i vulkanen er det umulig å ikke dø.. Får du to mobs på deg så er du dømt til å gå rett vest.

Jeg er level 16 og døde en gang under det questet, når jeg dro tre-fire mobs med et uhell, så jeg skjønner ikke helt jeg... Potions og mye healing er redninger :thumbup:

Lenke til kommentar
Rundt level 10 da du skal inn i vulkanen er det umulig å ikke dø.. Får du to mobs på deg så er du dømt til å gå rett vest.

Jeg er level 16 og døde en gang under det questet, når jeg dro tre-fire mobs med et uhell, så jeg skjønner ikke helt jeg... Potions og mye healing er redninger :thumbup:

 

Du sier det selv. Du var level 16.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Du sier det selv. Du var level 16.

Level på NPCene skalerer seg i destiny-questene, du kan være lvl 19 og begynne på det første og mobsene vil være level 19 dem også. Jeg var forresten level 12 når jeg gjorde det vulkan-questet med å bytte blodet :)

Lenke til kommentar
Start i Wrath.

 

Wrath

Nature's Wrath

5/5

Animalistic Fury

5/5

Aspect - Untamed Regeneration

3/3

 

Spirit

Blood Warrior

5/5

Empowered Renewal

5/5

 

 

Da er du level 30 og det er en fin build tidlig i spillet :)

 

Start på toppen og jobb deg nedover, da skal du være godt i gang imo.

 

også vidre? er vil ha den inn med teskje denne gangen. orker ikke å snakke med trainer 2-3 ganger slik jeg gjorde med barbar og tos-

 

 

 

 

kanskje noe som dette er ok?

 

http://www.hybes.org/?s=featPlaner&cla...2400-15,2401-15

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å få tilbake "general" taben i chat-vinduet. Der alt sammen kommer opp i en tab, slika at man slipper å klikke mellom de forskjellige. Noen som vet hvordan i svarte jeg får den tilbake?

Ikke at dette er så veldig relevant..

 

er BS jeg også, sånn btw, derfor jeg spør her;P

Lenke til kommentar
Du sier det selv. Du var level 16.

Level på NPCene skalerer seg i destiny-questene, du kan være lvl 19 og begynne på det første og mobsene vil være level 19 dem også. Jeg var forresten level 12 når jeg gjorde det vulkan-questet med å bytte blodet :)

Men du får jo mange nyttige komboer når du blir lvl 15, er helt klart en fordel å være 15 en å være 14 i vulkanen.

 

Har forressten nettopp blitt lvl 15,har 5 feat points på wrath og 1 på spirit. Skal prøve å få untamed regeneration så fort som mulig, har hørt at den er ganske bra. Noen som har forslag til feats? Btw, er det noen som har en god løsning på hvordan man kan springe og slå samtidig? Nå står jeg bare helt i ro og slår, men har sett videoer på youtube der man springer rundt, dodger osv, men det virker ganske håpløst for meg. :(

Lenke til kommentar
Du sier det selv. Du var level 16.

Level på NPCene skalerer seg i destiny-questene, du kan være lvl 19 og begynne på det første og mobsene vil være level 19 dem også. Jeg var forresten level 12 når jeg gjorde det vulkan-questet med å bytte blodet :)

Men du får jo mange nyttige komboer når du blir lvl 15, er helt klart en fordel å være 15 en å være 14 i vulkanen.

 

Har forressten nettopp blitt lvl 15,har 5 feat points på wrath og 1 på spirit. Skal prøve å få untamed regeneration så fort som mulig, har hørt at den er ganske bra. Noen som har forslag til feats? Btw, er det noen som har en god løsning på hvordan man kan springe og slå samtidig? Nå står jeg bare helt i ro og slår, men har sett videoer på youtube der man springer rundt, dodger osv, men det virker ganske håpløst for meg. :(

 

Wrath

Nature's Wrath

5/5

Animalistic Fury

5/5

Aspect - Untamed Regeneration

3/3

 

Spirit

Blood Warrior

5/5

Empowered Renewal

5/5

 

 

Da er du level 30 og det er en fin build tidlig i spillet :)

 

Start på toppen og jobb deg nedover, da skal du være godt i gang imo.

 

Slikt startet jeg. kan ikke klage på noen av valgene så langt. men tror jeg kommer til å litt lengre på spirit først. men veldig i tvil.

Lenke til kommentar

Rerolla til en bearshaman får 2 ukersiden er nå level 19, men merker det at eg sliter virkleig i pvp. I går blei eg ganka av en level 14 barbar å litt senere en level 15 ranger. Andre som sliter med pvp når man er bearshaman? Klarer så widt å ta 2 mobs som er samme level som meg, noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

ooh... godeste update har kommet! Og endel har blitt endret på. Det er en ting jeg ikke forstår.

 

"Changed Untamed Regeneration to no longer grant a new ability. It now grants the same amount of regeneration while any Manifestation is active."

 

Ikke lengre en ability... det forstår jeg, men hva med det andre? Vil det si at jeg ikke har den untamed regeneration på hele veien? Og hva er Manifestation? Burde jeg satse mine feats på andre ting nå?

Lenke til kommentar

De har bygd om hele klassen.

 

Du har fire manifestations med diverse effekter. Å starte en manifestation tar 0,5 sekunder, den varer i 25 sekunder og har 50 sekunder recast. Hvis du har featet untamed regeneration får du bonusen - dvs health/stamina/mana regen, men det er ikke lenger noen -15% invulnerability på den. Bra for kamp, dårlig for travel. ;)

 

Du kan trigge et ekstra "Vision" dot/stamina drain/e.l. ved å kjøre en internal bleed combo på målet. Se link til forklaring lenger ned.

 

En oppsummering av hva de forskjellige manifestationene gjør:

http://spreadsheets.google.com/pub?key=tqV...amp;output=html

 

Her er min build som er en Raid/PvP spec:

http://aoc.yg.com/feat-planner?class=29&am...2437-11,2447-11

 

 

 

Btw, Bear Shaman rocker for tida. :)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...