Gå til innhold

[AoC]Den Store Bear Shaman Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Start i Wrath.

 

Wrath

Nature's Wrath

5/5

Animalistic Fury

5/5

Aspect - Untamed Regeneration

3/3

 

Spirit

Blood Warrior

5/5

Empowered Renewal

5/5

 

 

Da er du level 30 og det er en fin build tidlig i spillet :)

 

Start på toppen og jobb deg nedover, da skal du være godt i gang imo.

Lenke til kommentar

Er veldig usikker på hvilket tre jeg skal sette feats på. Lest en del forumer med guider, men varierer veldig fra sted til sted.

 

Har tenkt meg å satse nesten alt på healing, siden jeg sammarbeider med flere andrea angrepsklasse, og lurte derfor på om noen her hadde noen tips? Nå er jeg lvl 26 og synes klassen er konge med masse kule spells og greie angrep. Sammen med en angrepsrase blir det dynamitt;)

 

Hvis jeg har forstått det riktig så er "Wrath" mer for de som vil angripe med BS, mens "Spirits" er for healing? Mulig jeg er helt på jordet, så rett meg hvis jeg er det da.

 

Lønner det seg å sette på "General" eller en av de to andre først?

Lenke til kommentar

Har det skjedd noe med BS etter dagens patch? I går hadde jeg 1818 HP, i dag har jeg 1649 Hp med samme buffs og utstyr som jeg hadde i går. Ser også at jeg gjør mindre damage i dag.

Hørte noe om at attributes hadde blitt fixa og påvirket bla. HP og damage!?

Lenke til kommentar
Tror de har bomma litt med den komboen også, det er ingen BS-combo som heter Wreck Armor, den er det barbarian som har.

 

 

noen som spiller (har spillt) bear shaman og andre klasser (f.eks barbar eller tos, pom) og kan forklare litt hvordan shaman er i forhold. har en lvl 50 ToS, men den vart rett og slett kjedelig i grp siden jeg ikke er så alt for stor fan av å kaste samme nuken over og over igjen.

 

hvor mange "spells/combo" har en shaman som brukest ofte?! regner med han har 3 heals slik som alle andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har spilt litt som Bear Shaman, men jeg synes ikke at det gav noe stort kick. Fikk kanskje litt rundt level 20, men det var ikke nok. De har litt for lite HP for tiden til at det blir så morro, min assassin two-hitter Bear Shamans +10 levler over meg.

 

Men for all del, etterhvert vil dem bli utrolig heftige. Senest i går var jeg vitne til at en level 54 Bear Shaman rett og slett eide både en level 59 Ranger og en level 62 Conquer. Mulig det var en kombinasjon av god Bear Shaman og dårlig Ranger og Conquer, men likevel imponerende :)

Lenke til kommentar
Lagde meg en Bear Shaman siden Dark Templar ikke fungerer helt for tiden(er lvl 61). Er lvl 13 med Bear Shaman, var veldig tungt rundt lvl 10, men det tar seg opp nå.

 

Heter Wasd, og spiller på Wildsoul.

 

ja.. aldri hatt det så trasig som jeg hadde det med bs'en i vulkanen. døde 9 ganger på samme 2 mobsan. måtte ut å grinde lvl 7 mobs slik at jeg dinga 10. da gikk det.

 

 

 

 

rart at bs er så dårlig på lav lvl, hadde ingen problem der med verken barbar, tos, ranger eller hox

Lenke til kommentar

HJELP:-)

 

Bearshaman lvl 43 sliter skikkelig, healer som bare pokker men er sjanseløs hvis jeg blir angrepet av mere enn 2 stykker og her kan vi snakke om så lavt som lvl 39.

Med andre ord jeg strever skikkelig med å få fullført oppdrag alene.

Er det noen her inne som har noen gode tips til meg?

 

På forhånd takk, og si hei da hvis dere møter på meg der ute;)

 

Ahntrax

Lenke til kommentar
HJELP:-)

 

Bearshaman lvl 43 sliter skikkelig, healer som bare pokker men er sjanseløs hvis jeg blir angrepet av mere enn 2 stykker og her kan vi snakke om så lavt som lvl 39.

Med andre ord jeg strever skikkelig med å få fullført oppdrag alene.

Er det noen her inne som har noen gode tips til meg?

 

På forhånd takk, og si hei da hvis dere møter på meg der ute;)

 

Ahntrax

 

Jeg er 42 og banker driten ut av 3 på samme level samtidig.. Du bør nok se på hvordan du har distribuert feat points'ene dine. Hvis du setter noen ekstra i Wrath og til enhver tid har Imp. Renewal oppe så skal det i utgangspunktet "gå så det griner" ;)

 

Ellers så bør du til enhver tid stå slik at du treffer så godt som alle mobsene samtidig, det hjelper mye og huske å bruke Blood Flow før du er på 10-30% da dette bare er en HoT (heal over time).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hoh, skjønner ikke hvorfor klager over at dem er dårlige under 15/20. Med mindre noe stort har skjedd i siste patchen så er dem jo tålig enkle, har dødd to ganger, begge gangene når jeg fikk mer enn tre mobs på meg samtidig. Funker jo flott ellers :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...