Gå til innhold

Ny grafikk snart?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ble faktisk "bedre grafikk" i TBC. Blood Elves og Draneai har flere polygoner enn de gamle racesa. ^^

Og alikevel ble de styggere enn de originale rasene...

Skrevet
Tror de gjør det som et grep mot AoC grafikken.

Da må hele grafikkmotoren oppgraderes, noe som igjen resulterer i at DU må kjøpe bedre pc ;P

Skrevet

Tror de med trygga kan oppgradere litt på cel-shading kvaliteten sin samt detaljene på de forskjellige komponentene du har på deg i tillegg til litt bedre animering av modellene.

Spell effects blir vel og oppgradert med litt bedre grafikk tenker jeg.

Men alt i alt tror jeg nok at WoW motoren begynner å bli såpass gammel at den begynner å tære på det den kan gjøre. Tror ikke den er like fleksibel med tanke på nyinnføring av ny teknologi som Source motoren til Valve er, derfor tviler jeg på at man får noe enorme nyvinninger på grafikkfronten.

Skrevet

Bra tiltak teoretisk sett, for all del, men det hjelper veldig lite når spillets innhold kun er grind grind og atter grind :roll:

Synes heller Blizzard burde brukt tid på å utvikle mer bredde når det gjelder endgame innhold i stedet for å bare pøse ut ennå flere raid dungeons.

Skrevet

er det snakk om å bytte ut hele grafikkmotoren? altså som om det skulle vært ett nytt spill med samme innhold?  Jeg håper at hvis de først skal gjøre noe med grafikken så bør de gjøre det helt fra bunnen av, altså bytte ut grafikkmotoren

Skrevet

Den tilleggspakken kommer til å bli heilt syk, Det går vel ikke at tilleggspakken kommer til å innholde ny grafikk? Merkelig,

Skrevet

Selvfølgelig går det ann å ha tilleggspakker med ny grafikk, kommer bare ann på hvor allsidig spillmotoren er. Source er et perfekt eksempel. Episode 1 introduserte HDR og Episode 2 introduserte pre-rendret fysikk i tillegg til skarpere grafikkfremstilling.

Skrevet
Do you think WOW is ever going to need a complete overhaul of the engine?

That's actually something we talk about every expansion. It's interesting, two games have really tried that before, Ultima Online tried it and EverQuest tried it as well, and in each case it was only somewhat successful. In each case a lot of people continued to play with the original client, because it was faster, or they preferred it, or were just used to it or whatever. And so for me as a game developer, the idea that we would spend so much time and energy on something and have people go, "meh, that's not really for me," that's not very exciting. So I don't think there's really a clear model as to how to do that successfully. The model we have with Wrath of the Lich King allows people with high-end machines some additional graphical effects, and then we'll have some kind of fallback for the people who don't. Will we need a graphical update from the ground up at some point? Yep, probably. And I'm positive we'll talk about it next expansion.

Sakset fra worldofraids.com

Jeg tror ikke de bytter ut hele grafikkmotoren.

Skrevet (endret)
Will we need a graphical update from the ground up at some point? Yep, probably. And I'm positive we'll talk about it next expansion.

For alle som skippa pga. TLDR; :)

"Ground up" kan vel vanskelig tolkes på noen annen måte enn en ny engine. Hvis de gjør "en EVE online" så vil jeg være fornøyd. :)

Endret av eMPea
Skrevet

Å lage en ny engien som er kompatibel med det de allerede har laget vil ta år å lage. Source motoren tok 4-6 år å bygge fra grunnen av. En engien er ikke laget på null komma miks, Id Tech 5 har vært under bygging i noen år nå.

Tipper de heller oppgraderer enkelte aspekter ved den engien de har.

Skrevet (endret)

Drit i grafikken.

Duke3d har det, Quake 2 og 3 har det, CS har det; Stacraft, Warcraft og WoW har det.

Spillbarhet som gjør at spillet er populært langt, langt ut over "best før" datoen.

Jobb videre med innhold så behodler de spillerne.

Endret av StorPeder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...