Rallahr Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 http://www.dagbladet.no/kultur/2008/05/16/...8365#1210978365 Lurer på hvordan de skal klare det?
Blåbær Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Sa jo klart at de som kjøper utvidelsespakken vil få ett par nye effekter.
Rallahr Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Ja, jeg lurer på hva de mener med "bedre grafikk", kan være alt fra litt fler farger, eller bedre teksturer.
Lugmeister Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Ja ja, de må kanskje få bedre grafikk slik at man får penere terreng når man grinder. Blir ikke så kjedelig og ensformig for farmerne.
Rallahr Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Tror de gjør det som et grep mot AoC grafikken.
Lightningwolf Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 ble faktisk "bedre grafikk" i TBC. Blood Elves og Draneai har flere polygoner enn de gamle racesa. ^^
Leoron Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 ble faktisk "bedre grafikk" i TBC. Blood Elves og Draneai har flere polygoner enn de gamle racesa. ^^ Og alikevel ble de styggere enn de originale rasene...
Bjonski Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Tror de gjør det som et grep mot AoC grafikken. Da må hele grafikkmotoren oppgraderes, noe som igjen resulterer i at DU må kjøpe bedre pc ;P
Bear^ Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Tror de med trygga kan oppgradere litt på cel-shading kvaliteten sin samt detaljene på de forskjellige komponentene du har på deg i tillegg til litt bedre animering av modellene. Spell effects blir vel og oppgradert med litt bedre grafikk tenker jeg. Men alt i alt tror jeg nok at WoW motoren begynner å bli såpass gammel at den begynner å tære på det den kan gjøre. Tror ikke den er like fleksibel med tanke på nyinnføring av ny teknologi som Source motoren til Valve er, derfor tviler jeg på at man får noe enorme nyvinninger på grafikkfronten.
Azagrath Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Bra tiltak teoretisk sett, for all del, men det hjelper veldig lite når spillets innhold kun er grind grind og atter grind Synes heller Blizzard burde brukt tid på å utvikle mer bredde når det gjelder endgame innhold i stedet for å bare pøse ut ennå flere raid dungeons.
Andre88no Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 er det snakk om å bytte ut hele grafikkmotoren? altså som om det skulle vært ett nytt spill med samme innhold? Jeg håper at hvis de først skal gjøre noe med grafikken så bør de gjøre det helt fra bunnen av, altså bytte ut grafikkmotoren
CypheroN Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Bra MMORPG spill bør vel egentlig ha så bra grafikk? skal jo være litt bugs osv
Skurupu Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Samma faen hvordan grafikken ser ut. Er ikke derfor jeg spiller WoW. Grafikk er noe av de aller siste jeg ser etter i et spill.
decophly Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 World Of Warcraft ville ikke vært det samme uten den "dårlige" typen grafikken. Da ville det skilt seg ut i fra Warcraft serien.
Wildwar Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Den tilleggspakken kommer til å bli heilt syk, Det går vel ikke at tilleggspakken kommer til å innholde ny grafikk? Merkelig,
Bear^ Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Selvfølgelig går det ann å ha tilleggspakker med ny grafikk, kommer bare ann på hvor allsidig spillmotoren er. Source er et perfekt eksempel. Episode 1 introduserte HDR og Episode 2 introduserte pre-rendret fysikk i tillegg til skarpere grafikkfremstilling.
Andeby Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Do you think WOW is ever going to need a complete overhaul of the engine?That's actually something we talk about every expansion. It's interesting, two games have really tried that before, Ultima Online tried it and EverQuest tried it as well, and in each case it was only somewhat successful. In each case a lot of people continued to play with the original client, because it was faster, or they preferred it, or were just used to it or whatever. And so for me as a game developer, the idea that we would spend so much time and energy on something and have people go, "meh, that's not really for me," that's not very exciting. So I don't think there's really a clear model as to how to do that successfully. The model we have with Wrath of the Lich King allows people with high-end machines some additional graphical effects, and then we'll have some kind of fallback for the people who don't. Will we need a graphical update from the ground up at some point? Yep, probably. And I'm positive we'll talk about it next expansion. Sakset fra worldofraids.com Jeg tror ikke de bytter ut hele grafikkmotoren.
pretensiøselns Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Will we need a graphical update from the ground up at some point? Yep, probably. And I'm positive we'll talk about it next expansion. For alle som skippa pga. TLDR; "Ground up" kan vel vanskelig tolkes på noen annen måte enn en ny engine. Hvis de gjør "en EVE online" så vil jeg være fornøyd. Endret 19. mai 2008 av eMPea
Bear^ Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Å lage en ny engien som er kompatibel med det de allerede har laget vil ta år å lage. Source motoren tok 4-6 år å bygge fra grunnen av. En engien er ikke laget på null komma miks, Id Tech 5 har vært under bygging i noen år nå. Tipper de heller oppgraderer enkelte aspekter ved den engien de har.
StorPeder Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Drit i grafikken. Duke3d har det, Quake 2 og 3 har det, CS har det; Stacraft, Warcraft og WoW har det. Spillbarhet som gjør at spillet er populært langt, langt ut over "best før" datoen. Jobb videre med innhold så behodler de spillerne. Endret 19. mai 2008 av StorPeder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå