Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tanker rundt Engelsk eksamen 2008 - Time


Anbefalte innlegg

Jeg kopierer over alt til Word, for å så ha med de dokumentene på memory stick. Noe tull med PDF'en...

Er nok lurt å enten skrive ut eller ha tilgjengelig på en annen måte. Hadde vært mye bedre med hefte, og ikke det håpløse nettstedet.

 

Noen som vet om alle har samme brukernavn og passord, eller om de har delt opp i forskjellige? Eller om de har opprettet flere sider?

Endret av Elij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom opp i Engelsk jeg også...

 

Men er det noen som har noen tips om hvordan du jobber med "heftet"?

 

Jeg leser og oversetter for å forstå tekstene... Tar også noen notater, så jeg enkelt kan finne igjen akkuratt det på eksamensdagen ;)

 

Noen som har noen flere tips? :p

 

Edit: Et tips til, les masse engelsk :)

Endret av Smootherman
Lenke til kommentar

Vi har fått et hefte i tillegg til nettadressen :)

 

Den andre oppgaven er å beskrive egen læring i engelsk, i forhold til et avgrenset spørsmål.

Hva i all verden skal det bety?

 

Er usikker på hvilket tema jeg skal velge. hittil har jeg skrevet en halv side innledning om tid generelt.

Lenke til kommentar

Engelsk her og :D aldri vært så happy^^ personlig forsto jeg ikke en dritt av den hjelpe sia vi fikk. Syns den var poengløs på alle fronter og lite inspirasjon og forberedende. For mange historier til at vi har sjangs til å huske det. Enda godt jeg har fantasi. Et tips må være å alltid sjekke verb i stilen. De fleste driter seg ut på verbfeil og pronomen. Pugg dette folkens;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...