Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tanker rundt Engelsk eksamen 2008 - Time


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg lurer på om hvordan oppgaver vi skal ha i B-delen og C-delen..

 

Jeg tror de bare var som et eksempel, og at oppgaven blir å skrive en artikkel, novelle, fortelling eventyr etc hvor tid spiller en viktig rolle.

 

 

Hvordan beskriver man sin læring av engelsk?

 

Og alle de historiene som står i forberedelsen, hvordan skal det hjelpe meg? Som en inspirasjon, kanskje, men vi får ikke oppgaver direkte knyttet til f. eks. A Christmas Carol By Charles Dickens?

 

Det var samme dealen på eksempel eksamen om broer. Vi fikk IKKE spørsmål om annet enn part 1.

Lenke til kommentar
Men jeg lurer på om hvordan oppgaver vi skal ha i B-delen og C-delen..

 

Jeg tror de bare var som et eksempel, og at oppgaven blir å skrive en artikkel, novelle, fortelling eventyr etc hvor tid spiller en viktig rolle.

 

 

Hvordan beskriver man sin læring av engelsk?

 

Og alle de historiene som står i forberedelsen, hvordan skal det hjelpe meg? Som en inspirasjon, kanskje, men vi får ikke oppgaver direkte knyttet til f. eks. A Christmas Carol By Charles Dickens?

 

Det var samme dealen på eksempel eksamen om broer. Vi fikk IKKE spørsmål om annet enn part 1.

 

Fikk om hvem tekst man likte best (kunne velge mellome to som var på B og c) og hva den handlet om

Lenke til kommentar
er det mulig å laste ned de pdf sidene? har prøvd å kopiere til word, men det blir så rotete. sida slitttttter

Er mulig, ja. Trykk på den print ut-knappen. Så kommer det opp alternativ om å lagre PDF'en

Endret av Elij
Lenke til kommentar
er det mulig å laste ned de pdf sidene? har prøvd å kopiere til word, men det blir så rotete. sida slitttttter

Er mulig, ja. Trykk på den print ut-knappen. Så kommer det opp alternativ om å lagre PDF'en

 

Takk, men nå kommer jeg ikke inn på sida mer :p

Lenke til kommentar
er det mulig å laste ned de pdf sidene? har prøvd å kopiere til word, men det blir så rotete. sida slitttttter

Er mulig, ja. Trykk på den print ut-knappen. Så kommer det opp alternativ om å lagre PDF'en

 

Takk, men nå kommer jeg ikke inn på sida mer :p

Tror noen la ut noen av pdf'ene i en post noen sider tilbake, forhåpentligvis de du trenger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...