Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tanker rundt Engelsk eksamen 2008 - Time


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte om det på skolen. Noen som vet hva sm skjer da? For de som ikke får øvet? Linja var utrolig treg i dag fra klokka 13.00 og utover. Synes det er rart at Udir.no tar sjansen på noe sånt.

 

Det er sånt som skjer når mellom 15.000 til 30.000 elever skal inn på samme side. Det ser ut til at hele serveren har kræsja nå... Ble faktisk intervjuet av NRK om dette. Faren min som ble ganske frustrert ringt inn til NRK og forklarte hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Jeg sa fra til læreren at dette mest sannsynlig kom til å skje, og ja.. Jeg hadde rett. Dårlig at Udir å ikke ha en server som takler dette presset, eller evt. at ikke alle skolene hadde fått sendt ut sidene på PDF eller noe i forveien. Da hadde vi sluppet alt det rotet.

 

Skjerpings neste år!

Lenke til kommentar

Til iHap: De kunne ikke sende ut alt på PDF på forhånd grunnet at de er redd for at lærerene skulle hjelpe oss elever å jukse.

 

Til Jompa.: Det er ikke serverens skyld at de ikke klarte å sende ut til mange nok, men der i mot net linjene til telenor som har for liten kapasitet. Så "blame" Telenor for server problemene, men "blame" Udir for at de valgte å gjøre det på den måten, når de burde vist bedre.

Lenke til kommentar

Har dere fortsatt ikke kommet inn?

Hadde noen problemer i begynnelsen, men bedret seg. Rundt 60 000 (?) på et årskull, 1/3 skal opp i engelsk og alle får link og brukernavn/passord samtidig... Sier seg selv at dte blir stor pågang.

Lenke til kommentar

Kom opp i dette emnet sjølv og er godt fornøgd. Las litt på skolen då me fekk passord og brukarnamn utlevert rundt klokka eit. Uheldigvis gjekk det alt for sakte, noe me alle rekna med, så eg enda opp med å surfe på veven.

 

Blir vel til at eg les litt på søndagen, men ikkje i morgon, då er det ikkje aktuelt i det heile tatt. :)

Lenke til kommentar

Jeg regner med at jeg velger 3, hvor jeg fordyper meg spesiel i den Chanel filmen. Kan sikkert skrive om hvor viktig hvert sekund er i "The fashion industry," såvell som resten av samfunnet, ellers tror jeg oppgavene vil bli ganskle like som de var i årets eksempeloppgaver. Det er vel lurt å kikke på de.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at jeg velger 3, hvor jeg fordyper meg spesiel i den Chanel filmen. Kan sikkert skrive om hvor viktig hvert sekund er i "The fashion industry," såvell som resten av samfunnet, ellers tror jeg oppgavene vil bli ganskle like som de var i årets eksempeloppgaver. Det er vel lurt å kikke på de.

 

Hvilken Chanel film er det dere snakker om? Sitter å leser igjennom eksamensheftet Time, men finner ingen film..

Lenke til kommentar
Jeg regner med at jeg velger 3, hvor jeg fordyper meg spesiel i den Chanel filmen. Kan sikkert skrive om hvor viktig hvert sekund er i "The fashion industry," såvell som resten av samfunnet, ellers tror jeg oppgavene vil bli ganskle like som de var i årets eksempeloppgaver. Det er vel lurt å kikke på de.

 

Hvilken Chanel film er det dere snakker om? Sitter å leser igjennom eksamensheftet Time, men finner ingen film..

 

 

 

 

Du finner den i part a, under del 3. Den er basert rundt Chanel Number 5, med Nicole Kidman.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at jeg velger 3, hvor jeg fordyper meg spesiel i den Chanel filmen. Kan sikkert skrive om hvor viktig hvert sekund er i "The fashion industry," såvell som resten av samfunnet, ellers tror jeg oppgavene vil bli ganskle like som de var i årets eksempeloppgaver. Det er vel lurt å kikke på de.

 

Hvilken Chanel film er det dere snakker om? Sitter å leser igjennom eksamensheftet Time, men finner ingen film..

 

 

 

 

Du finner den i part a, under del 3. Den er basert rundt Chanel Number 5, med Nicole Kidman.

 

 

Ååja.. Fant den nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Gjetter at den andre oppgaven blir sånn ca:

Write two paragraphs on:

Også om et tema som er på nettsiden

 

Was it a good/bad choice?

How did you work with this section?

 

Og den tredje skal du sikkert skrive en tekst hvor tid spiller en viktig rolle..

 

sry for dobbelpost da, men men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...