Gå til innhold

Konsollvalget, et vanskelig valg. Wii, PS3 eller X360?


Bear^

Anbefalte innlegg

PS3 støtter også SACD ;)

Og DS3 støtter er vel en SIXAXIS med rumble.

Den kan også spille av WMV-HD.

 

Tilleggsfunksjoner som 'Home' bør mulig nevnes under PS3. Eller at PS3 og PSP kan jobbe sammen.

 

Godt initiativ!

 

40 gb versjonen har vel ikke støtte for SACD?

Stemmer det, kun 60GB. Siden det er en utgått modell synes jeg det blir feil å si at PS3 har støtte for SACD.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke gå for det 4. valget når et er snakk om konsoll, det som er mest obvious for en ekte spill entusiast.. Super Nintendo!

 

Nei nei nei, Mega Drive! Den har jo blast processing! Husk at Sega does what Nintendon't :p

 

BTW, PSP støtter følgende lydformater:

* MP3

* MP4

* ATRAC3plus

* ATRAC3

* WAV

* WMA

 

http://www.us.playstation.com/Support/PSP/..._psp_mu_CF.html

 

Den støtter også følgende bildeformater:

 

* JPEG

* TIFF

* PNG

* GIF

* BMP

 

http://www.us.playstation.com/Support/PSP/..._psp_ph_CF.html

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke forvirre mer enn nødvendig (for konsollvalg er forvirrende for den som skal velge) så jeg tar kun for meg enheter du får kjøpt i butikk her i Norge.

 

Mener det blir best slik, er veldig mye informasjon som kan formidles men jeg er av den oppfatningen at man bør korte ned så mye som mulig for å unngå forvirringer.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke forvirre mer enn nødvendig (for konsollvalg er forvirrende for den som skal velge) så jeg tar kun for meg enheter du får kjøpt i butikk her i Norge.

 

Mener det blir best slik, er veldig mye informasjon som kan formidles men jeg er av den oppfatningen at man bør korte ned så mye som mulig for å unngå forvirringer.

Det er sant, men blir jo feil å si at det ikke er kommet da ;)

Lenke til kommentar

Det er sant, men somregel skal de som kjøpe konsoll gjøre det i nærmeste fremtid, derfor mener jeg det blir litt feil å sette inn denne informasjonen hvis ikke enheten er kommet ut enda. Kan heller da legge den ut når lansering nærmer seg og legge til slippdato.

 

Men per nå synes jeg det er best å holde seg til de enheter som er ute :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ta en titt på eksklusive/kommende titler for begge konsollene og prøv å finne ut for deg selv hva du tror kommer til å falle mer i smak hos deg.

 

Men her er hvertfall 2 gode argumenter for å velge PS3:

 

1. Blu-ray

2. Eksklusive spill som:

- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

- Final Fantasy XIII

- Final Fantasy XIII Versus

- God of War 3

- Killzone 2

Lenke til kommentar

Akkurat på dette området så ser hvertfall jeg lenger frem for å avgjøre hvilke spill jeg tror jeg kommer til å ha mer glede av. Jeg synes Gears of War, Halo osv er sinnsykt kjedelige, mens FF-serien og GOW-serien f.eks betrakter jeg som noe av det beste, for å ikke nevne MGS-serien. Da er valget rimelig enkelt for meg, dermed bruker jeg det som argument når jeg anbefaler hvilken konsoll en burde gå for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...