Gå til innhold

Mass effect eller Call of duty 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DET ER PUUUULING I MASS EFFECT !!!111oneneoneoneoenenoe

 

Vel, Mass Effect vil jeg si er langt mindre voldelig, men som nevnt over...

 

Er disse scenene sørlig drøye da eller er det så tåplig som å se noen kline og litt rumpe??

 

Tåpelig som å se noen kline og litt rumpe. Mass Effekt er et veldig godt spill. Ville anbefale det uansett tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg rakk nesten å spille gjennom Mass Effect på xbox før den streiket, men er ikke i tvil om at jeg kjøper det til PC straks det kommer. Jeg var skuffet over Knights of the Old Republic, Jade Empire og til en viss grad Neverwinter Nights, men Mass Effect gav meg igjen troen på BioWare. ;)

 

Når det gjelder de sex-scenene er de jeg opplevde svært uskyldige (så ikke en naken rumpe engang) og ikke engang en del av historien. Du kan fint å gjennom hele spillet flere ganger uten å se de scenene engang. Og når det er sagt, hvorfor er det greit at folk skytes ned i dusinvis, men en naken pupp er bannlyst? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg rakk nesten å spille gjennom Mass Effect på xbox før den streiket, men er ikke i tvil om at jeg kjøper det til PC straks det kommer. Jeg var skuffet over Knights of the Old Republic, Jade Empire og til en viss grad Neverwinter Nights, men Mass Effect gav meg igjen troen på BioWare. ;)

 

Når det gjelder de sex-scenene er de jeg opplevde svært uskyldige (så ikke en naken rumpe engang) og ikke engang en del av historien. Du kan fint å gjennom hele spillet flere ganger uten å se de scenene engang. Og når det er sagt, hvorfor er det greit at folk skytes ned i dusinvis, men en naken pupp er bannlyst? :dontgetit:

 

Hehe helt tåplig med 18 års grense!!

 

Var å kjøpte det istad så denne tråden kan egentli bare stenges etter min mening!!

Lenke til kommentar

CoD4 varer kanskje lengst om du spiller mye på nettet, men Mass Effect er et enormt langt spill (og første del i en trilogi) som kan spillet om igjen flere ganger uten problem. Jeg ville helt klart gått for Mass Effect, men jeg elsker rollespill og likte ikke CoD1 og 2 noe særlig. (mest på grunn av onrail-delene jeg gikk lei av allerede på 80-tallet). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...