Gå til innhold

Lot dama mi spille GTA IV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hater spilling... spesielt ettersom jeg bruker mye tid på det ;)

Men hun fikk et innfall nylig og ville teste spillet, og hun har såvidt rørt en konsoll før. Prøvde å få henne hekta på Viva Pinata, men nei.. det var umulig.. men så tok hun initiativ selv. Og noe av det første hun gjør er å finne en bugg:

Ellers mente hun at spillet utøvde god moral, ettersom hun gikk grundig lei av at politiet alltid var etter henne. Var umulig å være i fred slik hun sa det :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var imponerende å finne en bug på under tjue minutter, mens jeg har ikke sett en på x-antall timer.

Skrevet

Nøyaktig det samme skjedde med dama mi. Hun har nå kommet såpass langt at hun nå har fått kjøpt seg fin dress i Algonquin. :p

Men angående den videoen, du har kanskje kunnet filmet sånn at hodet hennes ikke har blitt med på opptaket ;)

Skrevet

Jøss, godt gjort å finne bug så tidlig ja. Ikke funnet en eneste en ennå jeg, og jeg har spilt en god del.

Kunne så inderlig ønske jeg kunne få madammen min til å sette seg ned med GTA IV også, utrolig irriterende å sitte med noe som du er så gira på og synes er så genialt når personen ved siden av deg i sofaen synes det er gørr. Sikker på at jeg kunne få henne hekta hvis jeg fikk henne til å begynne, og sitte et par timer. Nå får jeg til stadighet høre om "de TV-spilla", og at jeg vil jo "bare spille TV-spill". Ja, hun bruker det ordet. TV-spill. Kunsten å bruke et nedlatende, gammeldags og fordummende ord på det mest intelligente mediet som finnes.

For et års tid siden var hun ganske gira på World of WarCraft, spilte fram til lvl 40 og storkoste seg. Så det er ikke umulig. Noen tips på hvordan jeg skal få henne interessert i spilla på X360-en min?

Skrevet
Jøss, godt gjort å finne bug så tidlig ja. Ikke funnet en eneste en ennå jeg, og jeg har spilt en god del.

Kunne så inderlig ønske jeg kunne få madammen min til å sette seg ned med GTA IV også, utrolig irriterende å sitte med noe som du er så gira på og synes er så genialt når personen ved siden av deg i sofaen synes det er gørr. Sikker på at jeg kunne få henne hekta hvis jeg fikk henne til å begynne, og sitte et par timer. Nå får jeg til stadighet høre om "de TV-spilla", og at jeg vil jo "bare spille TV-spill". Ja, hun bruker det ordet. TV-spill. Kunsten å bruke et nedlatende, gammeldags og fordummende ord på det mest intelligente mediet som finnes.

For et års tid siden var hun ganske gira på World of WarCraft, spilte fram til lvl 40 og storkoste seg. Så det er ikke umulig. Noen tips på hvordan jeg skal få henne interessert i spilla på X360-en min?

Når hun sover en natt tar du en klut med kloroform og holder over munnen hennes til hun besvimer. Kjør henne til en spesial-bygget hytte uti skogen, helst et sted langt unna folk. Sett opp en timelås på døra, koblet til en boks fyllt av 2 liter pepperspray.

På forhånd spiller du inn en video der du forklarer at den eneste måten å komme seg ut av hytta på, uten å ble kvælt av pepperspray , er å bli ferdig med 30% av spillet på 18 timer. Deretter, binder du henne fast til en behagelig stol og setter henne foran tv`en.

Hvis ikke det funker, vet ikke jeg.

Skrevet

Når hun sover en natt tar du en klut med kloroform og holder over munnen hennes til hun besvimer. Kjør henne til en spesial-bygget hytte uti skogen, helst et sted langt unna folk. Sett opp en timelås på døra, koblet til en boks fyllt av 2 liter pepperspray.

På forhånd spiller du inn en video der du forklarer at den eneste måten å komme seg ut av hytta på, uten å ble kvælt av pepperspray , er å bli ferdig med 30% av spillet på 18 timer. Deretter, binder du henne fast til en behagelig stol og setter henne foran tv`en.

Hvis ikke det funker, vet ikke jeg.

haha..som intro seier du.."do you want to play a game"

:D

Skrevet
Nøyaktig det samme skjedde med dama mi. Hun har nå kommet såpass langt at hun nå har fått kjøpt seg fin dress i Algonquin. :p

Men angående den videoen, du har kanskje kunnet filmet sånn at hodet hennes ikke har blitt med på opptaket ;)

Jeg snikfilmet for å fleipe med henne etterpå.. så fant hun plutselig buggen.

Skrevet (endret)

Må si jeg er beæret (eller er indignert det rette ordet?) over å bli omdiskutert i slike ordelag, og jeg kan bare fortelle at jeg neppe ville satt pris på nevnte forslag om hvordan min elskede husbond skal få meg interessert i GTA. Jeg likte ikke SAW-filmene noe særlig.

Men, jeg kan jo bare informere om at jeg faktisk har spilt endel TV-SPILL opp igjennom, men det har aldri vært den typen spill som omhandler bla. biler og dårlige aksenter. Derimot har spillene jeg hittil har vært borti og likt, hatt et tegnefilm-aktig preg, jeg kunne for eksempel tenkt meg (og nå banner jeg vel i kirka) en Nintendo wii og det 2-og 3-dimensjonale Mario-spillet.

Hvis noen har en Nintendo 64 å selge meg, ville jeg også bli ekstatisk.

Med vennlig hilsen

kona til Skytt.

Endret av Skyttt
Skrevet

Jøss, Skytt. Når du til og med har fått henne inn på GTA-forumet må du da få henne til å spille litt?

Jeg får beklage på vegne av oss alle at vi kom med obskure forslag til Skytt angående deg, kona til Skytt ;)

Skrevet
Jøss, Skytt. Når du til og med har fått henne inn på GTA-forumet må du da få henne til å spille litt?

Jeg får beklage på vegne av oss alle at vi kom med obskure forslag til Skytt angående deg, kona til Skytt ;)

Det går bra, jeg ser likevel ikke for meg at han gidder å dra seg opp av den deilige soffan, legge fra seg Ellinor, og dra opp i skauen og rigge et sånt opplegg uansett. Han håpet nok på en litt enklere problemløsning, vil jeg tro.

Mvh

kona til skytt - som nå har fått seg egen bruker

Skrevet

Gratulerer med egen bruker.

Jeg har et forslag til enklere problemløsning:

Prøv GTA IV i en halvtime, du vil ikke angre. Angret du på at du begynte med WoW? Trukke det, du må utvide spillhorisonten din. GTA IV er et strålende sted å begynne :)

Skrevet

Må bare få delt min erfaring med dere her!

Grunnet jobb og mye skole har jeg i det siste hatt lite tid til å spille, så her om dagen hadde jeg satt av en GTA-kveld til meg selv. Men selvfølgelig - kjæresten kom på besøk! Jeg sto dog på mitt, og fikk etter mye om og men "tillatelse" til å spille.

Men etter en stund gikk hun naturligvis lei av å se på, så hun ville prøve. Hvorfor ikke, tenkte jeg og ga henne kontrollen.

Det er det dummeste jeg har gjort på lenge.

For nå krever hun nesten og spille nesten hver gang vi er her, og hun vil gjøre alle de enkle oppdragene og ikke minst stjele biler. (Noe hun har en skremmende fascinasjon for forresten...)

Så mitt råd blir da: Om DU fortsatt koser deg med spillet - hold henne unna! ;) For det eneste jeg får lov til å gjøre nå er å redde henne fra politiet når de blir for mange eller hun for stresset.

Skrevet

Faktisk litt imponert over aimen og kjøreegenskapene til kjærsten din, trådstarter (ikke det at jenter MÅ være dårligere enn oss gutta til å spille, men... egentlig jo).

La hu prøve et FPS-spill, kanskje hun knuser deg. Uansett, film det!

Skrevet

Haha, det er gøyest å stjele biler, ja!:D Og motorsykler og trailere og tankser og whatnot.

Jeg er forøvrig IKKE enig med E-wok i at jenter ødvendigvis er dårligere enn gutta til å spille, vi er bare jevnt over ikke særlig interessert, og det man ikke er interessert i, er man som regel heller ikke særlig flink i. Logisk.

Jeg tror ikke at det er utovertiss eller innovertiss som er cluet her.

Skrevet
Faktisk litt imponert over aimen og kjøreegenskapene til kjærsten din, trådstarter (ikke det at jenter MÅ være dårligere enn oss gutta til å spille, men... egentlig jo).

La hu prøve et FPS-spill, kanskje hun knuser deg. Uansett, film det!

Haha, skal videreformidle det :) Ble litt imponert selv siden hun aldri har tatt i kontrollen og pròvd slike spill. The Sims er eneste hun virkelig har "làrt seg".

Tok flere gta-filmer med henne, og det var en morsom hvor hun klager paa hvor fort det gaar mens hun kjorer, hadde ikke laert seg aa bremse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...