Gå til innhold

Alan Wake utsatt til 2009?


Closed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det forundrer meg ikke vis spillet har blitt slått konkurs, dem har jo ikke vist noen ting på et helt år, ikke har dem lagt ut noen bilder eller vidoer, dem er heller ikke i San Fransisco og viser fram spillet på Xbox Live messen.

 

Jeg håper selvfølgelig ikke det, men jeg er redd for det.

Lenke til kommentar
Kanskje vi får noe på E3. En teaser, en trailer, ett screenshot eller bare en setning som bekrefter at det er i produksjon.. Alt er godt nok! :)

MS bekreftet i går at det er under produksjon:

 

"Q: Is Alan Wake scheduled for 2008?

 

A: We haven’t announced a firm date for Alan Wake or Halo Wars. The stock answer is that they will ship when they are ready."

[...]

"We're managing that project with Remedy very carefully...Alan Wake is pretty ambitious. It's taking a very different approach to both story-telling and gameplay."

Jeg leser dette som at begge spillene ikke kommer før 2009.

Lenke til kommentar
Litt OT, men hva med det nye Wolfenstein da?

Det ble annonsert som en av de først Next-Gen og Xbox360 ekslusive titlene. Siden har det forduftet. Ikke en eneste video eller screen.

 

Kanskje det bare byttet navn til Quake Wars?

Temaet i Quake Wars og Wolfeinstein kan vel kanskje ikke være stort mer forskjellig enn det det er tror jeg :) Hvis det var ID som annonserte Wolfenstein så tviler jeg på at vi kommer til å se det med det første. ID skal være i gang med Doom 4 etter hva ryktene sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...