Gå til innhold

Sniktitt: HTC Touch Diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy søren og dårlig tålmodighet jeg har.. sjekker forumet vært andre minutt i håp om noen flere nye nyheter har kommet om denne.. eller en test =)

 

Og jeg må vente godt og vell en måned for og få denne telefonen.. jaja.. får vell prøve og selge p990 og e90 frem til da..

 

Off Topic: How much for E90?

 

On Topic: Ja, du må nok vente litt før det kommer tester av den. Ingen gode videoer som ligger på YouTube eller?

Lenke til kommentar
Fy søren og dårlig tålmodighet jeg har.. sjekker forumet vært andre minutt i håp om noen flere nye nyheter har kommet om denne.. eller en test =)

 

Og jeg må vente godt og vell en måned for og få denne telefonen.. jaja.. får vell prøve og selge p990 og e90 frem til da..

 

Off Topic: How much for E90?

 

On Topic: Ja, du må nok vente litt før det kommer tester av den. Ingen gode videoer som ligger på YouTube eller?

 

De filmene som er på youtube, er for det meste filmer fra London eller hvor det var.. men masse støy.. ikke kommet noen gode reviews hvor en eller annen kar sitter og legger ut om telefonen..

 

Jeg har ikke peiling på hvor mye den er verd.. kjøpte den rett før julaften.. men tok den i bruk da.. men jeg kjøpte den med telefon superminutt.. så den er vell låst til telenor eller noe slikt? pleier ikke de og være det.. jeg må se litt på qxl eller noe hva de ligger til i pris.. for vet rett og slett ikke hva de er verd..

Lenke til kommentar

Hva med sms funksjonen? Hvis jeg skal seriøst vurdere å bytte fra iPhone til HTC Diamond, så MÅ sms ha et form for "samtale"-view. Jeg anser det å ha sms'er kategorisert på samtaler og sortert på tidspunkt den beste (og strengt tatt eneste) måten å vise/håndtere SMS på.

 

iPhone har åpenbare mangler på en rekke områder, og HTC Diamond dekker nesten alle behovene. Men når det gjelder en så sentral ting som SMS, så er det veldig viktig (iallefall for meg..) å ha lignende funksjonalitet på sms-modulen.

Lenke til kommentar
Hva med sms funksjonen? Hvis jeg skal seriøst vurdere å bytte fra iPhone til HTC Diamond, så MÅ sms ha et form for "samtale"-view. Jeg anser det å ha sms'er kategorisert på samtaler og sortert på tidspunkt den beste (og strengt tatt eneste) måten å vise/håndtere SMS på.

 

iPhone har åpenbare mangler på en rekke områder, og HTC Diamond dekker nesten alle behovene. Men når det gjelder en så sentral ting som SMS, så er det veldig viktig (iallefall for meg..) å ha lignende funksjonalitet på sms-modulen.

 

Last ned dette via installer så får du det du ber om + endel annet snask:

http://www.iphoneskinning.com/2007/12/smsd...forwarding.html

Lenke til kommentar

Du skal ha takk for forsøket, men det var strengt tatt ikke en oppgradering til SMSD for iPhone jeg var ute etter her. Spørsmålet var om HTC Diamond har støtte for SMS-visning lik den iPhone har?

iphone-sms3.jpg

Noen som har prøvd, eller vet om HTC Diamond har lignende funksjonalitet?

 

 

Hva med sms funksjonen? Hvis jeg skal seriøst vurdere å bytte fra iPhone til HTC Diamond, så MÅ sms ha et form for "samtale"-view. Jeg anser det å ha sms'er kategorisert på samtaler og sortert på tidspunkt den beste (og strengt tatt eneste) måten å vise/håndtere SMS på.

 

iPhone har åpenbare mangler på en rekke områder, og HTC Diamond dekker nesten alle behovene. Men når det gjelder en så sentral ting som SMS, så er det veldig viktig (iallefall for meg..) å ha lignende funksjonalitet på sms-modulen.

 

Last ned dette via installer så får du det du ber om + endel annet snask:

http://www.iphoneskinning.com/2007/12/smsd...forwarding.html

Lenke til kommentar
Du skal ha takk for forsøket, men det var strengt tatt ikke en oppgradering til SMSD for iPhone jeg var ute etter her. Spørsmålet var om HTC Diamond har støtte for SMS-visning lik den iPhone har?

iphone-sms3.jpg

Noen som har prøvd, eller vet om HTC Diamond har lignende funksjonalitet?

 

 

Hva med sms funksjonen? Hvis jeg skal seriøst vurdere å bytte fra iPhone til HTC Diamond, så MÅ sms ha et form for "samtale"-view. Jeg anser det å ha sms'er kategorisert på samtaler og sortert på tidspunkt den beste (og strengt tatt eneste) måten å vise/håndtere SMS på.

 

iPhone har åpenbare mangler på en rekke områder, og HTC Diamond dekker nesten alle behovene. Men når det gjelder en så sentral ting som SMS, så er det veldig viktig (iallefall for meg..) å ha lignende funksjonalitet på sms-modulen.

 

Last ned dette via installer så får du det du ber om + endel annet snask:

http://www.iphoneskinning.com/2007/12/smsd...forwarding.html

 

Trådet SMS er støttet og er standard i Windows Mobile 6.1. Visueltsett vet jeg ikke hvordan det ser ut på Diamond. Men min trådet SMS (HTC Touch WM 6.1) ser ja, ikke akkurat bra ut.. hehe

Lenke til kommentar
Hvorfor kaller du det sniktitt, Einar? Du var jo på den samme pressekonferansen som resten av datajournalistene?

 

--

Frank

Hei,

 

I Amobil skiller vi mellom test og sniktitt. Sniktitt er en omtale der vi har brukt telefonen i en svært kort periode. Vi er svært forsiktige med å kalle ting for tester. Om andre medier kaller det for test får være deres sak, men når det står "Test:" foran våre saker, skal det være grundig testet over en lengre periode, og produktet skal iallefall være ferdig utviklet og identisk med det leserne kan kjøpe i butikk :)

 

Ordet "snik" kommer av at produktet ikke har blitt offisielt tildelt oss, og at vi dermed ser på det før vi egentlig kan teste det. "Forhåndstitt" hadde kanskje også fungert, bortsett fra at ordet ikke er fengende for fem flate øre.

 

Kan sammenlignes med det engelske siter bruker:

Sniktitt = Preview

Test = Review

Lenke til kommentar
Extra accessories for the Touch Diamond will include [...] a more capacious battery that will come with a bigger back cover, that will certainly add a couple of millimeters to its girth.
Jeg var altså litt rask i påstanden om at HTC skulle gitt den noen millimeter mer batteri... Om minnekortslot og 3.5mm minijack også kommer som tilbehør har de meg på gli. :whistle:

 

Update: Et svart m-JAYS-headsett med ExtUSB-plugg kan vel bøte på at minijack mangler, så da gjenstår bare microSDHC-slot.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Extra accessories for the Touch Diamond will include [...] a more capacious battery that will come with a bigger back cover, that will certainly add a couple of millimeters to its girth.
Jeg var altså litt rask i påstanden om at HTC skulle gitt den noen millimeter mer batteri... Om minnekortslot og 3.5mm minijack også kommer som tilbehør har de meg på gli. :whistle:

 

Update: Et svart m-JAYS-headsett med ExtUSB-plugg kan vel bøte på at minijack mangler, så da gjenstår bare microSDHC-slot.

 

 

Har vel vært nevnt av noen tidligere at de savnet tastatur på Diamond, men at Touch Pro ville ha QWERTY-tastatur og det har også vært postet noen linker med bilder etc... Fant denne som jeg synes likner veeeldig på bildene jeg har sett av Touch Pro: http://www.mobile-review.com/fullnews/main...eng.shtml#19458 og lurer på om dere tror dette er juks og fanteri eller om den faktisk vil komme i to forskjellige "versjoner"? :dribble:

 

--

GAS

Lenke til kommentar
Jeg tviler på M-Rs påstand om en egen Diamond med QWERTY-tastatur. Dette er nok heller et bilde av den proffere storebroren til Touch Diamond mange har snakket om (en Touch Diamond med QWERTY, minnekort mm, men større).

 

Var det jeg også trodde....

Lenke til kommentar
De kunne gjerne vist hvordan man ringer og taster nummer med denne :thumbup: Hvordan man skriver sms kunne de også hatt med i videoen :D

Hvis man ikke har egne taster på telefonen ligger jo disse i den trykkfølsomme skjermen.. eller tror du de kan ligge en annen plass?

 

Det er akkurat dette som er problemet til HTC. Folk tror det må være en egen knapp for alt man skal foreta seg på telefonen. Løsningen med trykkfølsom skjerm er jo langt bedre enn knapper. Da kan man forandre og bruke telefonen som man selv vil. Touch Cruise er i mine øyne helt glimrende til mitt bruk. Hvordan denne derimot hadde klart seg er usikkert, men den frister.

 

Blir nok til at jeg venter en generasjon eller to.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...