Gå til innhold

L4r5 1337! / Kostnader ved tatovering


KAS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye ville en sinnsykt avansert drage som strekker seg over hele ryggen koste ?

 

ganske mye.. :)

 

når det kommer til veldig store motiv, og spesielt detaljerte / realistiske, tar tatovøren gjerne timebetalt. du kommer med en grov skisse av hva du vil ha, og hvordan du vil ha den. tatovøren tegner opp noe finfine greier, og overfører motivet på ryggen din. siden det er snakk om større greier, vil dere nok mest sannsynlig bare ta outlinen først (dette er en outline), og etter det, kan du egentlig bare stikke innom når du har et par tusenlapper til overs. rekkefølgen vil bli outline, skyggelegging/detaljer, og deretter vil eventuelle farger legges på, den mørkeste først..

 

vet om folk som har spandert godt over 40.000,- bare på ryggen.. (begynner selv å nærme meg 30.000,- totalt.. foreløpig :) )

Lenke til kommentar

kommer litt an på hvor det er på kroppen.. jo mer flesk, jo mindre vondt. :)

 

det klassiske stedet, overarmen, er et av de mindre vonde stedene. jo tynnere huden blir, og jo nærmere det er bein, jo mer vil du kjenne det..

 

de vondeste stedene er: hodet, oppå ryggvirvelen, på brystkassen og siden av brystet, i armhulen og innsiden av overarmen, samt mellom lårene og litt på baksiden av leggene.

Lenke til kommentar

det går selvfølgelig an å bruke tribal-motiv på en litt annen måte enn det som "alle" har på armene.. den "from dusk till dawn"-stilen er oppbrukt.

 

han ene jeg jobber med har laget en tribal som består av grå/gjennomsiktige prikker.. tett i tett midt i, og større og større mellomrom jo lengre ut mot spissene du kommer.. med en litt lysere gråtone jevnt over i bakgrunnen (blir litt vanskelig å forklare, men men).

 

annerledes, og i mine øyne fantastisk stilig.

Lenke til kommentar

snowdog: det jeg skrev om er tatovering, men med utvannet blekk.. skal finne et bilde en eller annen gang.

 

bach: utflytte blågrønne tatoveringer bør egentlig være en thing of the past.. blekket har blitt mye bedre i de siste ti-femten årene. bare pass på at du bruker en god solfaktor på tatoveringen hvis du går mye i kraftig sol.. gjør du det, skal fargen holde seg helt ypperlig.

 

men, selvfølgelig.. hvis du har penger til det, og ikke bryr deg om litt ubehag, så er det ingenting i veien for å friske opp på fargene og omrisset..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

ganske mye.. :)

 

når det kommer til veldig store motiv, og spesielt detaljerte / realistiske, tar tatovøren gjerne timebetalt. du kommer med en grov skisse av hva du vil ha, og hvordan du vil ha den. tatovøren tegner opp noe finfine greier, og overfører motivet på ryggen din. siden det er snakk om større greier

...

Steve-O sin er jo ganske stor :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...