Gå til innhold

L4r5 1337! / Kostnader ved tatovering


KAS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kebab GUD: Bildet funker ikke. Kan være det bare er hos meg men har lyst til å se det.

 

Ofte kommer foreldre bærende med harddisk og skjerm

 

:lol: Og dette er en i crew'et som sier? :lol:

 

hehe :p skulle akkurat til å quote det samme!!! "Ofte kommer foreldre bærende med harddisk og skjerm." WTF??? skilled crew...

Lenke til kommentar
Kebab GUD: Bildet funker ikke. Kan være det bare er hos meg men har lyst til å se det.

 

Ofte kommer foreldre bærende med harddisk og skjerm

 

:lol: Og dette er en i crew'et som sier? :lol:

 

hehe :p skulle akkurat til å quote det samme!!! "Ofte kommer foreldre bærende med harddisk og skjerm." WTF??? skilled crew...

:lol: det er jo et konge utsagn om fra crewet til et taper lan da :p:D
Lenke til kommentar
psilocybe: men hvordan er det da med fjerning av tatoveringer?

Det koster jo drit-mye... :yes:

 

kommer litt an på metoden.. laser er det mest vanlige å bruke, men det koster mellom 1000-3000 per "omgang", alt avhengig av størrelsen på tatoveringen. du må gjerne gå over området en god del ganger, og dette er igjen avhengig av standen på tatoveringen. har du vært mye i solen, eller tatoveringen er gammel, så er den blekere enn en fersk en. tatoveringer tatt av profesjonelle er også lettere å fjerne enn "kjøkkenbenk-tatovører", pga at amatører som oftest ikke vet hvor dypt nålene skal gå, og går gjerne for dypt.

 

et annet alternativ, som jeg benytter meg av (fjerner en stygg liten tyrkia-tatovering som fuck3r opp resten av planen min (bodysuit, mer eller mindre)), er å tatovere over med vann. du harver opp huden, fargepigmentene løser seg opp i vannet, og forsvinner ut med blodet. ut ifra det jeg har hørt, har jeg vanskeligheter for å tro at denne metoden er vondere enn laser.

 

og, enda et alternativ, er å ganske enkelt skjære vekk huden hvor tatoveringen sitter. min tatovering er ganske tynn (ca. 2 cm bred), så det hadde vært en smal sak å skjære vekk huden og sy det sammen. det ville kostet 5k, men jeg tenkte heller jeg skulle prøve tatovere-med-vann-metoden først. penger spart er penger man kan bruke på flere tatoveringer. :D

 

her er forøvrig en tatovering jeg tok for to dager siden.. satt i 7½ timer med den.

Lenke til kommentar
Men om jeg tar med dette bildet til en tatovør, sier de da NEI?

Jeg har sett noen steder at det på en måte ikke er lov til å kopiere tatoveringer av andre, noe slags copyright elns.. :shrug:

 

vel, for å si det sånn.. hvis du hadde brukt masse tid og energi på å tegne et motiv som du mente var "deg", brukt masse penger på å få det tatovert på deg, ville ikke du blitt litt snurt hvis du, et par måneder etter du hadde lagt bildet ut på internett, så et par-tre folk som hadde nøyaktig samme tatoveringen?

 

menmen.. folk vil tydeligvis gå med de samme tatoveringene. du aner ikke hvor mange ganger jeg hører "jeg skal ha en sånn derre blade/from dusk till dawn-tatovering" på jobb.

Lenke til kommentar
vel, for å si det sånn.. hvis du hadde brukt masse tid og energi på å tegne et motiv som du mente var "deg", brukt masse penger på å få det tatovert på deg, ville ikke du blitt litt snurt hvis du, et par måneder etter du hadde lagt bildet ut på internett, så et par-tre folk som hadde nøyaktig samme tatoveringen?

 

menmen.. folk vil tydeligvis gå med de samme tatoveringene. du aner ikke hvor mange ganger jeg hører "jeg skal ha en sånn derre blade/from dusk till dawn-tatovering" på jobb.

 

Heh, jo.. ok da :)

 

Men jeg kan ikke å tegne slike tribal-tegn etc, ikke har jeg nok fantasi til å komme opp med et motiv heller :(!

 

Hehe, skjønner det kan bli litt irriterende elns med slike Blade etc-wannabes ja :)

 

Jeg har lyst på noe originalt, men jeg finner liksom ikke på noe.. hmmm

Lenke til kommentar
Jeg vil ha samme tatovering som Steve-O har på ryggen. Hvor mye tror du det koster??  :lol:

 

En venn av meg ble for litt siden sparket så hardt i balla av en av jackass gutta at han svimte av og ble kjørt på sykehus. Tror han fortsatt går med teip der :lol:

 

Ellers hadde det vært skikkelig bra om psilocybe hadde laget en tatoo tread der man kan poste bilder av noen skikkelig fete tatoeringer.

 

Forresten, trenger du noe å trene på, så har jeg endel søsken som du kan få låne, pris kan diskuteres.

Lenke til kommentar
Hvor gammel bør man være før man tar tatovering a?

jeg skal ha meg tatovering så tidlig som mulig, men hvor mye koster det?

 

går du til useriøse folk, gjør de det gjerne på deg før du er 18.. resultatet blir gjerne en "sydentatovering", noe som folk ler høyt av og peker på. vent til du blir 18, og gå til folk som vet hva de gjør. velg et motiv du vet du kan gå med resten av livet.. uheldigvis gjør alle 18åringer den samme tabben, velger et eller annet kinategn eller en tribal som har blitt tatovert på 15 andre i samme by.

 

hva det koster er umulig å si. avhengig av motiv, plassering, stil og tatovør kan det komme på alt fra 500kr til 20.000kr.

 

forøvrig, Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...