Gå til innhold

Lære å kjøre bil spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ML'n er jo genial å begynne å kjøre med selvom den har automat. Utrolig oversiktlig og lettkjørt. Men man tenker jo litt når man skal parkere en bil til en million :p

Den har nok fort håndbrekket som pedal, ikke mellom forsetene. I så fall er det ikke lov å øvelseskjøre med den. Såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Den du lærekjørte med reagerte heller ikkje?

 

Jojo, til slutt. Ville jo ta over og hun, men jeg nekta.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
ML'n er jo genial å begynne å kjøre med selvom den har automat. Utrolig oversiktlig og lettkjørt. Men man tenker jo litt når man skal parkere en bil til en million :p

Den har nok fort håndbrekket som pedal, ikke mellom forsetene. I så fall er det ikke lov å øvelseskjøre med den. Såvidt jeg vet.

 

Den nye passat'n har jeg sett som kjøreskolebil her og den har automatisk håndbrekk på førersiden... så det er nok lov nå.

Lenke til kommentar
Personen må vel være over 25 år og?

Det stemmer. Du skal ha L skiltet bakpå som viser at du lærekjører, læreren skal være skikket(edru tilstand, oppegående etc.), læreren skal ha et ekstra speil så han/hun kan følge med.

 

Dette lærer du på TGK, men kan jo nevnes: alltid ha med legitimasjon og bevis på at du har fullført TGK(trafikalt grunnkurs.)

 

 

Apropo tabber i trafikken, jeg hadde stoppet og skulle vike for biler i rundkjøringen, og hadde glemt og sette den i første gir(stod i andre) så når jeg skulle gi gass, så kvelte motoren seg. :!: Skikkelig pinlig når dette gjentok seg 5-6 ganger før jeg skjønte at jeg hadde glemt og sette den i første gir :!: Ble noen mistenkelige blikk fra bilene bak ja :rofl:

 

 

HAHA!:p

Lenke til kommentar
ML'n er jo genial å begynne å kjøre med selvom den har automat. Utrolig oversiktlig og lettkjørt. Men man tenker jo litt når man skal parkere en bil til en million :p

Den har nok fort håndbrekket som pedal, ikke mellom forsetene. I så fall er det ikke lov å øvelseskjøre med den. Såvidt jeg vet.

 

De reglene er forandret på nå. Så man trenger ikke å ha sånn godt, gammelt handbrekk mellom setene nå lengre.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Begyner å bli noe gammelt nå, men NEED for SPEED Porsche 2000 fungerer bra til formålet når jeg også har ett force feedback racing wheel (med pedaler og gir-spak), og når jeg velger den eldste 1600 porschen og setter instillingene på ekspert. ... Da blir det hele veldig likt en ekte bil, og en får vent seg til å styre, og gire og bremse og slikt. ... absolutt en begynelse, og spesielt om en er helt talentløs. ... Eneste iritasonsmoment med dette spillet er det tar en del tid og starte opp.

Lenke til kommentar

Er det noen på dette forumet som har vært borti et spill(eller en film) der du kan lære å kjøre bil?

 

Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg ikke får låv til å låne foreldrene mine sine biler til å øvelsekjøre med:| :thumbdown:

Grand Theft A..nei glem det.

Ikke stedet å begynne-

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det ikke lov å øvelseskjøre i en bil med fotbrekk? Isåfall kjørte jeg og opphav veldig mye ulovlig på den tiden :p

 

Jeg har lite tro på simulatorer uten instruktør til stede, men russiske 3dinstructor er et mer moderne alternativ til 3d Driving School.

 

http://www.3dinstructor.com/buy/citycardriving

 

http://www.youtube.com/watch?v=whDB6wWAvzs

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...