Gå til innhold

Mirror's Edge - Første trailer (Xbox 360/PS3/PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke hørt mye om det, men traileren så jo veldig bra ut.

Edit: Lest litt mer om det, og det høres veldig bra ut også! :D

Endret av Odd Ball
Skrevet

Ser fett ut, men jeg nekter å tro at det vi ser der er ingame. In engine kanskje, men ikke ingame. Alt flyter for bra til å kunne være spilt av noen, men håper jo selvfølgelig at de har funnet en måte som gjør at det faktisk flyter så bra som det gjør på videoen og at jeg bevises feil.

Skrevet

Ifølge en jeg kjenner som er spillutvikler, så er vistnok alt der ingame og spilt av et menneske, noe han fikk vite da han spurte noen han kjenner som jobber med å utvikle dette spillet! Nå tror jeg faktisk at jeg begynner å glede meg ganske kraftig ettersom jeg elsker slike spill :D

Skrevet
Tror dette spillet blir kult i noen uker, men blir sikkert lei på flekken.

Er litt i samme bås som deg, tror det blir dritkult i starten.. Håper bare det leverer opp til forventningene, ser jo i det minste nyskapende ut :)

Skrevet (endret)

Tviler veldig sterkt på at det BARE blir fra tak til tak action, DICE burde jo skjønne at folk er ute etter litt variasjon også, ikke bare "breath taking graphics and groundbreaking material".

Joda, disse 2 nevnte er jo absolutt bra, men det er grenser for hvor mange ganger man gidder og gå i sirkler, hvis dere skjønner.

Men jeg har gledet meg lenge til dette spillet, ser ut til å bli et friskt pust på XBOX til variasjon fra alle disse FPS spillene.

Konseptet/historien høres jo også ganske spennende ut, der settingen er satt i en "equilibrium" lik verden om jeg ikke har misforstått?

Endret av NiXx
Skrevet (endret)

Det stemmer. Det er et samfunn hvor kommunikasjon kontrolleres. Heltinnen er en som frakter pakker, og må da flykte fra myndighetene, ofte via hustakene.

Historien

"It’s set in a fictitious city, but it’s a city that could exist today,” says O’Brien. “We’ve taken a lot of things that are happening in the world and amalgamated them and exaggerated some of them slightly. Some cities are already starting to be like this. There are congestion charges at the moment – we’ve taken that to the next step: vehicles need a licence which only the rich can afford, so movement by vehicle is very controlled. The city has clamped down a lot on internet traffic, and mobile phone traffic is monitored. The streets are safe to walk, but that’s because they’re patrolled by a very efficient, almost paramilitary police force.”

But the fear of such authoritarian government is really a fear of that power being misused, as O’Brien explains: “Like any utopia, if you scratch the surface things start to fall apart. It’s being run by a coalition of corrupt politicians and police, controlling the citizens for their own means. For me, this is the core of the game and the message, if it has a message: the greater good has come at the expense of personal freedom. It’s what’s happening around the world a lot. How much personal freedom are you willing to give up for a comfortable life? That’s the crux of the game. A lot of people in this city don’t even realise they’re kept.”

Faith:

Quote: The protagonist, of course, is well aware of the city’s oppressive order, and chooses to exist outside of it – or on top of it. Illicit behaviour, eradicated from the streets, is pushed upwards to the roofs, creating a criminal overground. With the means of communication so stringently monitored and restricted, criminality is served by a more low-tech mode of information transport – athletic couriers, known as runners, who can move around on foot, mostly at height. And in one such runner, Faith, they have found a protagonist of ambiguous morality, one who exists in a state of liminality, between corrupt authoritarianism and ferocious criminality. She is, as you might expect from the team’s other nonconformist design decisions, an atypical game heroine.

“We wanted to get a strong female character,” says O’Brien, “one who didn’t have pneumatic breasts and wasn’t overtly sexual – someone who is strong and athletic but also realistic.” Whether or not she will become iconic in the way the team hopes remains to be seen – but at least the attention the designers have given to her character should make you feel more comfortable inhabiting her body.

Endret av TCi
Skrevet

Jeg gleder meg i alle fall, visste at det var et spill jeg hadde glemt å nevne i "store spill som snart kommer".

Høye forventninger til denne og Brütal Legend når det kommer til det å være nyskapende, og delvis Alan Wake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...