Gå til innhold

Lan spill som krever lite.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann folkens, jeg er ute etter spill som det går ann å spille på nettverk, og som krever lite, og tar lite plass. De bør helst vere så lite at det går på en minnepinne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trackmania nation forever , gratis bilspill, kongespill, 500mb

cs tar da vel ikke så stor plass, mange steam spill som kan spilles ... ricochet er jo også et spill som kan spille.........

Skrevet

FM08 krever ikke så altfor mye av skjermkortet ditt i alle fall. fantastisk gøy å spille på LAN, ha med en del kompiser å velg hvert deres lag i en dårlig liga, fantastisk gøy å rykke opp mens de må bli igjen i 3 divisjon ^^,

Skrevet

Leter etter dette selv, siden jeg prøver å få dama mer interessert i nettverksspilling. Men det bør være spill som ikke krever lisens, og jeg regner med alle steam-ting fortsatt krever det.

Skrevet

Klassikeren Half-Life kan kanskje være noe, hvis dere er flere enn 3 stk. HL er alltid en gjenganger på LAN for min del. Tar ikke store plassen heller. :)

Skrevet

Har du aldri spilt Half-Life MP? Da har du gått glipp av noe, for å si det sånn. Utrolig gøy når det er en del spillere med. Map anbefaling: Crossfire. :p

Skrevet

Høres ut som noen som skal LANe på pc-labben på skolen her ;)

Foreslår Quake3 eller Wolfenstein Enemy territory.

Hvis du vil ha 2d skyte-morro er Soldat et ypperlig valg.

Ellers er jo minnepinner på et par gigabyte for tiden, så har du mer plass kan du jo luske med deg Warcraft III og noen custom maps.

Skrevet (endret)
Mener du Half life Deathmatch, eller hl co-op?
Vanlige gamle HL, som har deathmatch som standard modus ved multiplayer. Ikke modden Half-Life Deathmatch. Heller ikke noe co-op. :p (Vid.) Endret av jH-
Skrevet

flere forslag? Bruker å arrangere lan med en gjeng kompiser, de har ganske slappe maskiner, så vi spiler som regel litt eldre spill. Gått stort sett i FPS (første unreal tournament og counter strike). Noen tips på spill som ikke er FPS, men må samtidig være noe som gir umiddelbar morro ;)

Skrevet (endret)
Stemmer det me skole-lappis... Vil helst ha noe slags bilspill eller noe som du ikke trenger spesielt mus til.... ^^

GTA II! (multiplayer)

Det krever ikke mye av maskinen, det er gratis, og det er action fra første sekund. Det bli bare mer moro jo mer man spiller.

Instant action!

Endret av okjatakk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...