Gå til innhold

Skinnjakke - hot eller not?


Anbefalte innlegg

Personlig synes jeg at VM har dårlige sydde plagg. Da jeg fortsatt handlet i VM så var det flere tilfeller der buksa og en genser som ser ut som den skal ha lommer på - ikke har lommer. De har bare sydd det slik at det så ut som om det var lommer der. Det skal være grenser for hvor kjip de skal være å ikke ha ordentlige lommer i det minste - men bare antydning til lommer. Men det gjelder ikke bare lommer, men syinga generelt samt gjerrig materialbruk.

 

Skal man ha skikkelig skinnjakke syns jeg man bør gå til en ekte skinnjakke-forhandler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Har en ganske plain bomber-jacket(tror jeg da det heter) ála denne, bare svart og uten strikk på ermene og bunnen(og en sånn lys pels-dings rundt kragen som jeg for øyeblikket ikke finner):

 

901.jpg

 

Den er deilig på, men virker som jeg er den eneste i verden som liker den :p

Endret av edge
Lenke til kommentar
Har en ganske plain bomber-jacket(tror jeg da det heter) ála denne, bare svart og uten strikk på ermene og bunnen(og en sånn lys pels-dings rundt kragen som jeg for øyeblikket ikke finner):

 

901.jpg

 

Den er deilig på, men virker som jeg er den eneste i verden som liker den :p

 

MacGyver jakke det der:D

Alt du trenger er en sånn, og skikkelig trange utvaska olabukser. Og hvite nikesko;)

Lenke til kommentar

Har et par skinnjakker, og er meget fornøyd med de begge, selv om den første begynner å bli ganske slitt.

 

En sort fra Batistini og en brun fra Mission.

Herlige jakker, da jeg kjøpte den første, brukte jeg den alltid, uansett vær. Jeg gikk med veldig mørke jeans, hvit t-skjorte, sort skinnjakke og sort hatt. Dog, jeg endte ofte opp i bråk på byen når jeg gikk med det. Aner ikke hvorfor ...

 

Den brune har jeg blitt nekta inngang på flere barer og utesteder med. Irriterende :p

 

Mission

IMG_8119.jpg

 

Batistini

IMG_8123.jpg

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Skinnjakke er et plagg som kan gå veldig begge veier. På noen kan det se veldig bra ut, mens det gir andre et narkispreg som sannsynligvis er utilsiktet. Alt kommer an på hva man kombinerer det med. Hvis de andre plaggene du bruker ser noe i nærheten av slaskete/bomsete ut vil du være i faresonene for å tippe over mot narkis-enden av spekteret.

 

Så vil du bruke skinnjakke, sørg for at du kombinerer det med riktig plagg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Western_Style_Leather_Jacket.jpg

 

Yeeeeaaaah.

 

Litt mer seriøst, jeg syns skinnjakke kan være helt konge, men som nevnt tidligere i tråden så kommer det veldig ann på personen som bruker den. Dessuten så betyr resten av klærne veldig mye også. Og av en eller annen grunn MÅ den være åpen. Bare syns åpne skinnjakker ser utrolig mye kulere ut.

 

Brun skinnjakke, en fet grå eller hvit v-hals t-skjorte under, ett eller flere kule halskjeder og noen tøffe mørke bukser, kanskje med et hull eller to = elsk.

 

I utgangspunktet synes jeg brune ser best ut, men denne var også veldig nice.

5981008.jpg

Lenke til kommentar

Skinnjakke - hot eller not faktisk. Om en skinjakke er hot eller ikke kommer allt ann på personen og resten av plagget. Skinnjakke og joggebukse er en gyselig trashy komb. syns nå jeg. Også finnes det jo også så alt-for-mange type skinnjakker også da.

 

Men til vanelig, så syns jeg at en skinnjakke er en grei ting å ha i skapet. Blir den brukt riktig, så er den en flott ting å eie.

 

EDIT: for all del, heller det mot å være "harry", så er det så absolutt ikke hot en eneste plass.

Endret av Lubbne_Ludde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...